Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fikk likevel telefon fra Åråsen i går.
Kunne tipse selgeren om et salgsargument: 15% på Sportshuset.
Da jeg kjøpte tusenkroners-sko der, ga jeg 850,-
Dyrere ting, mer å spare.
Jeg trodde det bare var KFL-medlemskap som ga rabatt, men ekspeditøren spurte om jeg var medlem i Kanari-Fansen eller hadde sesongkort.
Siden jeg er/har begge, foreslo jeg at jeg kunne få 30%, men han gikk ikke på den.
15% på Sportshuset.
Da jeg kjøpte tusenkroners-sko der, ga jeg 850,-
Sesongkort rett bak spillerinngangen som vanlig, i forbindelse med kjøp av cup finale biletter klarte jeg å plukke med meg et par joggesko til 1400kr, men husket jeg på rabatten .... ? NEI
Sjøl om jeg ikke akkurat ble slått i bakken av beundring over hvilke goder man som supporter blir tilgodesett med ved å bruke sesongkort, ble kortet bestilt og betalt før jul. Plass på Kanari-feltet.
Vi er fire fugler på felt C som lever
i åndeløs spenning på om sesongkortene
dukker opp snart. Bestilte på billettluka
før jul, bekreftet bestillingen da Trond Olsen
ringte for noen uker tilbake.
Håper ikke situasjonen fra i fjor gjentar seg.
Korta kom uka før seriestart, men bare fordi
en av kompisene personlig stilte opp på
LSK-kontoret og sa hva han mente (noe som i
alle fall ikke er egnet på trykk).
Hvem får tilbud om sesongkort egentlig?
Er det noen spesielt utvalgte?
Blir det ringt til hver 4. medlem?
Ligger innbyggerne på romerike i en skål hvor noen få blir trukket opp og ringt til??
Kommentar