RB: Nytt flomlys på Åråsen til seriestart

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #21
    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
    Stabækk er i sannhet en klubb med visjoner, prater piss om Blue Cream Arena, og kjøper så inn brukte lysmaster til det eldgamle kommunale friidrettsanlegget på Nadderud. Norges (verdens) dårligste borte"tribune".
    God tur tilbake til Adeccoligaen, små blå smufer.
    Tråkk på en smurf!
    Det var litt komisk å se Stabæk-supporter Jansen på TV2-sporten i går, hvor han kåret Kristiansand stadion til den verste tribunen for bortesupportere. Greit nok at Start tilbyr elendige forhold kombinert med ublu priser, men jeg synes svingen på Nadderud er hakket verre.

    Kommentar

    • Runbernt
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • May 2004
      • 127

      #22
      Opprinnelig skrevet av Torolf
      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
      Stabækk er i sannhet en klubb med visjoner, prater piss om Blue Cream Arena, og kjøper så inn brukte lysmaster til det eldgamle kommunale friidrettsanlegget på Nadderud. Norges (verdens) dårligste borte"tribune".
      God tur tilbake til Adeccoligaen, små blå smufer.
      Tråkk på en smurf!
      Det var litt komisk å se Stabæk-supporter Jansen på TV2-sporten i går, hvor han kåret Kristiansand stadion til den verste tribunen for bortesupportere. Greit nok at Start tilbyr elendige forhold kombinert med ublu priser, men jeg synes svingen på Nadderud er hakket verre.
      Enig i at forholdene på Nadderud elendige. Du ser faktisk dårligere enn på Kristiansand Stadion. Ser man tribuneplassering og pris opp mot hverandre kommer derimot Stabæk hyggeligere ut. Mener å huske det kostet en 50-lapp sist jeg gikk inn i den svingen der. Start tar 160 kroner.

      I dette innslaget uttalte Janen seg på vegne av NSA så vidt jeg kunne skjønne, og da syns jeg ikke det var noe komisk i det hele tatt.
      Runbernt

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #23
        Opprinnelig skrevet av Runbernt
        Opprinnelig skrevet av Torolf
        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
        Stabækk er i sannhet en klubb med visjoner, prater piss om Blue Cream Arena, og kjøper så inn brukte lysmaster til det eldgamle kommunale friidrettsanlegget på Nadderud. Norges (verdens) dårligste borte"tribune".
        God tur tilbake til Adeccoligaen, små blå smufer.
        Tråkk på en smurf!
        Det var litt komisk å se Stabæk-supporter Jansen på TV2-sporten i går, hvor han kåret Kristiansand stadion til den verste tribunen for bortesupportere. Greit nok at Start tilbyr elendige forhold kombinert med ublu priser, men jeg synes svingen på Nadderud er hakket verre.
        Enig i at forholdene på Nadderud elendige. Du ser faktisk dårligere enn på Kristiansand Stadion. Ser man tribuneplassering og pris opp mot hverandre kommer derimot Stabæk hyggeligere ut. Mener å huske det kostet en 50-lapp sist jeg gikk inn i den svingen der. Start tar 160 kroner.

        I dette innslaget uttalte Janen seg på vegne av NSA så vidt jeg kunne skjønne, og da syns jeg ikke det var noe komisk i det hele tatt.
        Faktisk så kosta det 20,- i svingen forrige gang vi var der

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #24
          For mange (6-7 år siden) når jeg var der kosta det 20 kroner, OG MAN FIKK MED EN PØLSE!

          Snakk om å ha skjønnt det 8)

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #25
            Opprinnelig skrevet av Nordby
            For mange (6-7 år siden) når jeg var der kosta det 20 kroner, OG MAN FIKK MED EN PØLSE!

            Snakk om å ha skjønnt det 8)
            Egentlig burde vi hatt betalt på Nadderud, med den plasseringa vi får der.

            Kommentar

            • Rubinho
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2005
              • 1501

              #26
              Opprinnelig skrevet av Nordby
              For mange (6-7 år siden) når jeg var der kosta det 20 kroner, OG MAN FIKK MED EN PØLSE!

              Snakk om å ha skjønnt det 8)
              6-7 år siden..da kom vel du inn gratis du..var det ikke gratis for dem under 7 år? :lol:

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #27
                Opprinnelig skrevet av Rubinho
                Opprinnelig skrevet av Nordby
                For mange (6-7 år siden) når jeg var der kosta det 20 kroner, OG MAN FIKK MED EN PØLSE!

                Snakk om å ha skjønnt det 8)
                6-7 år siden..da kom vel du inn gratis du..var det ikke gratis for dem under 7 år? :lol:
                For 7 år siden var jeg..11 år :lol:

                Kommentar

                Working...