Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
RB: Nytt flomlys på Åråsen til seriestart
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av Hamburg & KanariStabækk er i sannhet en klubb med visjoner, prater piss om Blue Cream Arena, og kjøper så inn brukte lysmaster til det eldgamle kommunale friidrettsanlegget på Nadderud. Norges (verdens) dårligste borte"tribune".
God tur tilbake til Adeccoligaen, små blå smufer.
Tråkk på en smurf!
I dette innslaget uttalte Janen seg på vegne av NSA så vidt jeg kunne skjønne, og da syns jeg ikke det var noe komisk i det hele tatt.RunberntKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RunberntOpprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av Hamburg & KanariStabækk er i sannhet en klubb med visjoner, prater piss om Blue Cream Arena, og kjøper så inn brukte lysmaster til det eldgamle kommunale friidrettsanlegget på Nadderud. Norges (verdens) dårligste borte"tribune".
God tur tilbake til Adeccoligaen, små blå smufer.
Tråkk på en smurf!
I dette innslaget uttalte Janen seg på vegne av NSA så vidt jeg kunne skjønne, og da syns jeg ikke det var noe komisk i det hele tatt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyFor mange (6-7 år siden) når jeg var der kosta det 20 kroner, OG MAN FIKK MED EN PØLSE!
Snakk om å ha skjønnt det 8)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyFor mange (6-7 år siden) når jeg var der kosta det 20 kroner, OG MAN FIKK MED EN PØLSE!
-
Opprinnelig skrevet av RubinhoOpprinnelig skrevet av NordbyFor mange (6-7 år siden) når jeg var der kosta det 20 kroner, OG MAN FIKK MED EN PØLSE!
Kommentar