Fritz Bratz har blitt intervjuet om Royal fanzina Tomme Tribuner på www.fotballsupporter.no
Royal League fanzina Tomme Tribuner
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Opprinnelig skrevet av FritzJepp. Kommer til å drive ambulerende salg før kampen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernDu kommer ikke til å få solgt mange. De fleste vil være blakke etter at jeg har fått prakket på dem årboka til LSKKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av FritzOpprinnelig skrevet av petterOg jeg skal selge kalendere.
Så det så
Petter
Neida, jeg skal ikke selge kalendre i Køben. Jeg skal synge og drikke øl.
PetterKommentar
-
-
Men Mykle har bomma Tomme Tribuner er ikke ett griskt prosjekt. Vi tar 10 spenn ikke 20....
Gled dere, blekka ble knallKommentar
-
.. viktigste av alle disse produktene er vel årboka? Hva er vel LSK uten årbok?
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChriZzaWot, hvilken skandale :shock: 20 kroner!? Da blir jeg jo fattig!
Vi vet at dere heller vil bruke pengene på øl, så vi har presset prisen så langt ned vi kan.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzOpprinnelig skrevet av ChriZzaWot, hvilken skandale :shock: 20 kroner!? Da blir jeg jo fattig!
Vi vet at dere heller vil bruke pengene på øl, så vi har presset prisen så langt ned vi kan.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzViktigst av alt er fanzina, hvis den ikke selger får Mikkel og jeg veldig dårlig råd utover :wink:
Har fått en liten sniktitt på deler av Tomme Tribuner og i tillegg til en Rønner i hensynsløs whiskyrus, er det mye bra der. Mange av de beste i Norge har bidratt, så her blir det valuta for tiern.
Løp og kjøp!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av FritzViktigst av alt er fanzina, hvis den ikke selger får Mikkel og jeg veldig dårlig råd utover :wink:
Har fått en liten sniktitt på deler av Tomme Tribuner og i tillegg til en Rønner i hensynsløs whiskyrus, er det mye bra der. Mange av de beste i Norge har bidratt, så her blir det valuta for tiern.
Løp og kjøp!
har kommet halvveis ut i zina, og høydepunktet hittil må være Brøndby away skrevet av Fritz.
Forøvrig så er det en bra Fanzine med ålreit kvalitet på papiretKommentar
Kommentar