Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fikk blekka fra trøkkern i går, og er enig med Rønnern i at resultatet ble bra. Fra KFL har kjente fanzinenavn som Ulf Baadshaug, Artois, Rønnern og meg selv bidratt, så det er nok LSK-stoff i fanzina, for den som var redd for noe annet.
Tony fikk to esker med TT, som vil bli solgt på Martins i morgen, og på bussene ned til Køben - ta med lesebrillene, folkens.
Tomme Tribuner: 48 sider med reinspikka stoff om Royal League - verdens feteste fotballturnering! :shock:
10 spenn er for billig, skulle vært 30 ihvertfall.
hadde solgt like mye for det, og jeg synes artikkel forfatterene og ikke minst de som har spytta i penger for at dette skal bli en realitet fortjener litt grunker.
10 spenn er for billig, skulle vært 30 ihvertfall.
Hele poenget med ei fanzine som dette er at ingen skal tjene penger, og at det skal koste supporterne som kjøper blekka minst mulig.
Dersom det blir et lite overskudd, så gir vi bort det vi tjener til hver vår gode sak (Vålerenga mot rasisme og barneavdelingen på AHUS). Hele prosjektet er ren idealisme, og det er nettopp dét som gjør at det er gøy å holde på med dette.
Det blir vanskelig å unngå Norges beste fanzineselger (nemlig meg) på torsdag så framt vi spiller på Åråsen.
... og det gjør vi desverre ikke. Men "Tomme Tribuner" kommer allikevel til å bli solgt i Tønsberg - og selvfølgelig i kvartfinalen, semifinalen og finalen.
Liten skrift? Er den ikke omtrent som i Humbug & Kanari da?! Hmm..
Det er akkurat samme skriftstørrelse som er brukt, ja.
Forøvrig har dagboka på vpn.no kommentert "Tomme Tribuner" i dag. Ikke hver dag Kanari-Fansen får positiv omtale på dette nettstedet, men Ulf Baadshaugs bidrag til TT blir (velfortjent) trukket frem som et eksempel til etterfølgelse.
VPN skriver: " Særlig en utrolig selvironisk og vittig artikkel av KFL-medlem Ulf er alene verdt 10ern".
Ah, Royal League - norske supportere i skjønn forbrødring. :wink:
liten skrift i h&k også... men ellers er begge to kjempebra
Den lille skriften i H&K tror jeg kom en gang redaktør Fritz
hadde for mye stoff. Jeg foreslo at han skulle gå ned på
skriftstørrelsen og kalle bladet Humbug & Kolibri.
Han gjorde bare det ene.
Ros fra VPN gir meg forresten samme følelsen som da jeg
ble kysset av den styggeste jenta i klassen på ungdomsskolen.
Kommentar