Skadestatus

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Skadestatus

    Som den pessimisten jeg er, så er jeg bekymret for alle skadene vi har samtidig som det medisinske støtteapparatet tilsynelatende er mindre enn noen gang.
    Påsan bekymrer mest, han sliter med lysken for n`te gang. Ser at Hæstad i Start har vært på Rosenborgklinikken og at operasjon er bestemt - http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/t...icle542238.ece
    Hva skjer med vår mann?

    Og hva skjer med Kasey, han har faan ikke spilt siden i oktober. Er det forresten kommet en diagnose på ham, eller famler man?
    Rekker Trond Olsen og/eller Riise FCK-kampen, eller må vi spille den helt uten kantspillere?
    "Småskadene" til Heinz, Haddad og resten av gjengen er jeg litt mer avslappet i forhold til.
    Men langt fra rolig.

    Mvh
    Gammer`n - preget av å være Fugla-mann
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • bøllefrø
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2004
    • 462

    #2
    Nei det er ikke optimalt, særlig med Kasey. Nå har han vært borte så lenge at han må ha gått glipp av mye av grunntreninga. Hvis vi gjør det bra videre i RL og kanskje kommer til en semi, kan det spøke for lange, harde treningsperioder. Men det kan jo hende at Uwe prioriterer Kiko i RL for å kunne gi Kasey et godt grunnlag til TL. Men jeg er heller ikke helt rolig når jeg tenker på dette her.

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #3
      Nå er jeg enda mer urolig: RBs papirutgave skriver i dag at Påsan neppe er tilbake i full trening før om to måneder..! Da skriver vi i så fall 26. mars, og seriestarten er bare to uker unna.
      Kasey håper å begynne og løpe under La Manga-oppholdet. JP håper å trene med laget mot slutten av samme treningsleir.
      Alle tre blir med til Spania.

      Mvh
      Gammer`n
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        #4
        Godt å ha Trond Olsen nå! Er sikker på at han kan slå igjennom, og han vil jo helt sikkert få sjansen nå som Strand er ute til mars. Vi har i mange år vært alt for avhengig av Strand, godt å ha et godt alternativ på kanten nå!

        Kommentar

        • gj
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3359

          #5
          Det er jo bombe at Strand blir langtidsskadd igjen. Og det etter at han signa ny kontrakt i fjor...

          Kommentar

          • Canário
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1471

            #6
            Det verste er at Strand har en type kropp som det tar lang tid å komme i toppform i, og nyheten om 2 månders skadeavbrekk svir lang vei. Strand har lagt igjen supermann kappa altfor ofte de siste sesongene, mye takket være skader og den lange prossesen han må benytte seg av for å komme tilbake for fullt. Hans stabilitet henger ofte sammen med skader, men med lynvingen Olsen tilgjenilig har vi heldigvis skaffet oss en ny dimensjon på kanten.

            Det er noe smårusk enkelte steder, men jeg har god tro på at fleste parten av spillerene som ikke er tilgjenglig for øyblikket, kommer i fin form til seriestart.

            Kommentar

            • RoyVaadal
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 4055

              #7
              Opprinnelig skrevet av Arne Erlandsen til RB i februar 2005, og RB
              - Det sies om Pål at han er for mye skadet. Det er ikke riktig.
              Kilde: http://www.rb.no/lokal_sport/article1469127.ece
              RoyVaadal.

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #8
                RBs papirutgave har i dag en liten sak om Kasey og Påsan, og det er nedslående lesning. Begge er nemlig veldig pessimistiske rundt sin skade-situasjon. De har nå trent alternativt i fire - 4 - måneder...
                - Jeg har en betennelse i mageregionen, og merker nesten ikke framgang. Har hatt det en gang før, og da forsvant det plutselig. Jeg håper det samme skjer nå, men er ikke særlig optimistisk, sier Kasey.

                Påsan på sin side sliter igjen med lysken: - Om noen bare kunne funnet ut eksakt hva det kommer av, så hadde jeg blitt kjempeglad. Da kunne man kanksje foretatt et inngrep.

                Begge innrømmer også at de trenger mye og lang trening for å finne tilbake til matchformen.

                PS: LSK-ledelsen regner ikke med at Haddad blir klar til de to RL-kampene 12. og 16. februar.

                Mvh
                Gammer`n
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • dIsTurBeD
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 668

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                  Begge innrømmer også at de trenger mye og lang trening for å finne tilbake til matchformen.
                  Dette er selvsagt deprimerende lesning, da begge helst skulle ha bidratt på banen, men samtidig så er jeg liksom ikke så bekymret for laget som det jeg ville ha vært i fjor eller for et par sesonger siden. Kiko blir bare bedre og bedre, og i tillegg har vi nå flere alternativer i troppen som kan spille både back og kant på venstresiden.

                  Hvis disse også skulle bli skadet ser det jo litt verre ut, men jeg smiler enn så lenge.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #10
                    Frikt ikke for skader. Nå vasser dem på trening!

                    Lillestrøm skal ikke bade seg til gull i årets Tippeliga, men mener vassing kan være en god oppskrift.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • gj
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3359

                      #11
                      Dagbladet med en artikkel om LSK som vasser tidlig i februar?

                      Hva er det som skjer?!?

                      Kommentar

                      • iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

                        #12
                        Etter artikkelen i RB i dag er jeg alvorlig bekymra for Påsan og Kasey. Med de 2 ute er ikke stallen vår så jævla bred.
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                        Kommentar

                        • Bolsen3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 1061

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av iL
                          Etter artikkelen i RB i dag er jeg alvorlig bekymra for Påsan og Kasey. Med de 2 ute er ikke stallen vår så jævla bred.
                          Tror ikke det vil være noe stort problem. Pål Strand var ikke outstanding verken på ving eller back-plass i fjor, Trond Olsen og Stefanutto/Rambekk bør kunne gjøre en minst like god jobb. Kiko ser ut til å bli bedre dag for dag, så han vil kunne gjøre en kjempe-bra jobb som anker, det er jeg sikker på!

                          Det er helt riktig at bredden blir svakere, men det går alltids ann å endre litt på formasjonene. Med så mange spisser bør 4-3-3 være et alternativ. Sundgot kan også spille sentral midtbane, og vi har tideligere sett at Koren også kan spille bra på venste-sida.

                          Så jeg er ikke veldig bekymra, men håper selvfølgelig at Påsan og Kasey kommer tilbake snart. Slik jeg ser det er det viktigst at de er tilbake for fullt til sommeren og høsten når kampene kommer på løpende bånd. Satser på at begge er i toppform da!

                          Kommentar

                          • Ola
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1651

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av iL
                            Etter artikkelen i RB i dag er jeg alvorlig bekymra for Påsan og Kasey.
                            Jeg deler den. Selve argumentet for at LSK er blitt noe bedre i år enn i fjor er jo bredden!! Med Powell solgt, Kasey og Pål ute - alle tre førstelagspillere, så er vi ikke bedre enn i fjor - og det til tross for at Olsen og Occean er kommet.

                            Jeg er bekymra for at vi overvurderer egen stall, men jeg er ofte urolig. Jeg føler at vi fortsatt skulle trenge et par forsterkninger for å ha bredden og kvaliteten til å kjempe i Norgestoppen og i tillegg spille IT og RL.

                            Kommentar

                            Working...