Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kunne vært fint for økonomien å selge han til coventry igjen. Men vil helst ikke ha han i nærheten av spillergruppa. Utrolig hva sportsklubben klarer å gjøre med spillere når de klarte å sende runar til england.
Må si meg enig med Demian. Skjønner ikek helt hva folk her kan være så hissige for han på?!?!
At han mangler noen antenner både her og der henger vel mere sammen med at han signerte for søpla og lignende vil jeg tre :lol:
Jeg vil heller ikke ha han tilbake til Åråsen, han har trolig overhode ikke noe å tilføre vår flotte klubb. Men jeg kan ikke skjønne at folk har så lite til overs for han at han skal omtales med så sterke uttrykk. Har dere glemt hvor mye penger han tilførte kassa vår?? Det har jeg, men det var altfor mye med tanke på hvor god han var :lol:
Kan vi få Tanya som pause-underholdning? Klarer den tanken... :oops:
Å fysj og fy!! Du har faenmeg dårlig smak i damer mann!! :shock:
Styggere hespetre skal man leite lenge etter.
Forresten, jeg er enig i at Norman ikke har noe å tilføre Fugla. Men jeg skjønner heller ikke de voldsomme kraftsalvene. Han ghorde da aldri noe galt i tiden i LSK og tilførte oss som nevnt masse penger i kassa.
At han har driti seg ut og blitt upopulær i diverse møkkaklubber andre steder i Norge plager meg ikke!
Kommentar