Når begynte vi å ta tilbake møkk som har vært innom Søpla?
Runar Normann uten kontrakt
Collapse
X
-
-
Han herja vilt da han spilte for LSK da!! Skjønner ikke hva folk mener med at han kan dra til der peppern gror!
Han var jo en konge da han bodde på romerike.
Selv om han har oppført seg som en hestekukk de siste årene, er det ikke noe poeng i å disse han til de grader...
Runar var jo helt superb ute på siden forrige gang han var her, så kom med han! Jeg savner den mannen..
Med en kraftig dose tysk disiplin, blir han igjen en av eliteseriens beste kantspillere!
Kanskje vi med på kjøpet får et heftig nytt utested i byen....
JA TIL NORMANNKommentar
-
Tull og tøys! Kjenner du`n eller???
I LSK-perioden herjet han, og selv om han er i overkant selvdigger, så er han sikker en fantastisk fyr dypt der nede på bunnen.
Gunnar og Owe ville sikker gjort en kjempefyr av sjarmtrollet..
Fotballferdighetene hans er kanon, så da er det bare å gjøre en hjernetransplantasjon- det fikser Owe.
Så da burde alt være i boks. Kom hjem Normann, vi savner dine fantastiske finter.Kommentar
-
Er glad det er Fjøra Owe og Halle som bestemer. Det åsså tilføre sportsklubben en ny kant speller er vel ikke så nødvendig per d.d. Men en ny back itillfelle stoffe stikker er ikke så dumt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av biggieTull og tøys! Kjenner du`n eller???
I LSK-perioden herjet han, og selv om han er i overkant selvdigger, så er han sikker en fantastisk fyr dypt der nede på bunnen.
Gunnar og Owe ville sikker gjort en kjempefyr av sjarmtrollet..
Fotballferdighetene hans er kanon, så da er det bare å gjøre en hjernetransplantasjon- det fikser Owe.
Så da burde alt være i boks. Kom hjem Normann, vi savner dine fantastiske finter.
Salget av den mannen til Coventry er tidenes transferstunt og la det forbli med det.FerdigskåraKommentar
-
Det hadde ikke noe med evnen til å spille biljard, men holdningen og hele seansen.
Skal du ha tilbake Diallo også?
Hva med Pasi Rasimus og Stuart McManus?
Dennis Schiller burde forresten løse venstrebackproblemet. Har hørt at han har en herlig bananskru på innlegg fra kanten (uten sammelikninger utover "utgått dato").FerdigskåraKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaNår begynte vi å ta tilbake møkk som har vært innom Søpla?
Men det er helt utrolig hvordan denne tråden tok av i "anti Runar Normann" retning. At han har vært innom Vålerengen er i mitt syn ikke et argument på noen som helst måte.
At han ikke har prestert en dritt på flere år er derimot et godt argument - også at han har oppført seg som en idiot.
MEN - for Lillestrøm gjorde han sine saker MEGET bra.
Noen som husker Frank Strandli i gul og svart trøye her?
Han var vel ikke akkurat kjent for å ha gjort stort annet enn å skryte av hvor mye øl han fikk betalt for å drikke de siste årene før han akslet LSK-trøya, og faktisk ble en veldig god spiller igjen! "Feite Frank" var plutselig helt på Åråsen...- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Til Jan Banan:
Husker godt feite Frank, men problemet til Runar Normann at det å oppføre seg som en idiot er heltidsbeskeftigelsen hans, ikke et unntakstilfelle. Feite Frank er jo en pusekatt.
Ikke det at jeg har noe imot karrieren hans. Fikk han billig, spilte bra for oss, solgte han for 12 M. Topp!
Men så var det begrepet på engelsk om å dytte lykken da.FerdigskåraKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KimitoTil Jan Banan:
Husker godt feite Frank, men problemet til Runar Nordmann at det å oppføre seg som en idiot er heltidsbeskeftigelsen hans, ikke et unntakstilfelle. Feite Frank er jo en pusekatt.
Ikke det at jeg har noe imot karrieren hans. Fikk han billig, spilte bra for oss, solgte han for 12 M. Topp!
Men så var det begrepet på engelsk om å dytte lykken da.
Det er en av fordelene ved å være journalist, men også en ulempe siden man på grunn av uskrevne regler må holde disse opplysningene innenfor yrkesgruppen. :wink:- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Opprinnelig skrevet av biggieJa, jeg savner helt seriøst Runar Normann like mye som jeg savner Bjarne Sognæs..hehehe.
Med Diallo og Schillern i tillegg begynner det å lukte gull.
Elleve herlige typer på litt forskjellige måter:
---------------------------Malern---------------------
----Sognæs----Bjerkeland-Bjarmann-----Schiller
---Normann-------Stakki--Bukken----------Buer--
---------------------Diallo--McManus----------------FerdigskåraKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Jan BananOm du visste like mye om spillere som har kledd seg i gult og svart som det jeg gjør... så tror jeg du nok hadde tenkt annerledes om flere av de du ser på som "helter".
For å gå tilbake til saken:
Jeg føler meg veldig sikker på at Normann i sum ikke hadde bidratt positivt til klubben, selv om han historisk sett har gjort det.FerdigskåraKommentar
-
Re: Runar Normann uten kontrakt
Opprinnelig skrevet av Jan BananKunne han ha vært noe for oss, eller har vi mer enn nok av kantspillere?
Kanskje litt tysk disiplin kunne fått mannen på beina igjen?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=143526Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Jan BananOm du visste like mye om spillere som har kledd seg i gult og svart som det jeg gjør... så tror jeg du nok hadde tenkt annerledes om flere av de du ser på som "helter".
Det er en av fordelene ved å være journalist, men også en ulempe siden man på grunn av uskrevne regler må holde disse opplysningene innenfor yrkesgruppen. :wink:
Man vil IKKE ha drittsekker/klyser på laget som er offentlig drittsekker. De kan søpla få (hulsker, derek-sørensen mfl). Derfor det så mange som reagerer akkurat slik om den godeste Normann.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Re: Runar Normann uten kontrakt
Opprinnelig skrevet av RubinhoOpprinnelig skrevet av Jan BananKunne han ha vært noe for oss, eller har vi mer enn nok av kantspillere?
Kanskje litt tysk disiplin kunne fått mannen på beina igjen?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=143526- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av Jan BananOm du visste like mye om spillere som har kledd seg i gult og svart som det jeg gjør... så tror jeg du nok hadde tenkt annerledes om flere av de du ser på som "helter".
Det er en av fordelene ved å være journalist, men også en ulempe siden man på grunn av uskrevne regler må holde disse opplysningene innenfor yrkesgruppen. :wink:
Man vil IKKE ha drittsekker/klyser på laget som er offentlig drittsekker. De kan søpla få (hulsker, derek-sørensen mfl). Derfor det så mange som reagerer akkurat slik om den godeste Normann.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Kommentar