Runar Normann uten kontrakt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 1718

    #21
    Når begynte vi å ta tilbake møkk som har vært innom Søpla?
    Homer Simpson.



    www.ultrassarp.no

    Kommentar

    • dIsTurBeD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 668

      #22
      Det store flertallet av LSK-fans ønsker nok ikke mannen tilbake til LSK noen gang, og det er mange gode grunner til dette, men å be mannen reise til helvete er vel strengt tatt ikke nødvendig...

      Kommentar

      • Gjest

        #23
        Han herja vilt da han spilte for LSK da!! Skjønner ikke hva folk mener med at han kan dra til der peppern gror!
        Han var jo en konge da han bodde på romerike.

        Selv om han har oppført seg som en hestekukk de siste årene, er det ikke noe poeng i å disse han til de grader...

        Runar var jo helt superb ute på siden forrige gang han var her, så kom med han! Jeg savner den mannen..
        Med en kraftig dose tysk disiplin, blir han igjen en av eliteseriens beste kantspillere!
        Kanskje vi med på kjøpet får et heftig nytt utested i byen....

        JA TIL NORMANN

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2936

          #24
          i lsk var han god! men nå er han bare et stort rasshøl, noe han sikkert var i lsk å men vi så vel aldri dårlig på våre egne spillere...?
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Gjest

            #25
            Tull og tøys! Kjenner du`n eller???

            I LSK-perioden herjet han, og selv om han er i overkant selvdigger, så er han sikker en fantastisk fyr dypt der nede på bunnen.

            Gunnar og Owe ville sikker gjort en kjempefyr av sjarmtrollet..

            Fotballferdighetene hans er kanon, så da er det bare å gjøre en hjernetransplantasjon- det fikser Owe.

            Så da burde alt være i boks. Kom hjem Normann, vi savner dine fantastiske finter.

            Kommentar

            • Grillkongen
              Medlem
              Hoffnarr
              • Oct 2005
              • 67

              #26
              Er glad det er Fjøra Owe og Halle som bestemer. Det åsså tilføre sportsklubben en ny kant speller er vel ikke så nødvendig per d.d. Men en ny back itillfelle stoffe stikker er ikke så dumt.
              Fetsund Kanaris

              www.tribunekultur.com

              Kommentar

              • Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2601

                #27
                Opprinnelig skrevet av biggie
                Tull og tøys! Kjenner du`n eller???

                I LSK-perioden herjet han, og selv om han er i overkant selvdigger, så er han sikker en fantastisk fyr dypt der nede på bunnen.

                Gunnar og Owe ville sikker gjort en kjempefyr av sjarmtrollet..

                Fotballferdighetene hans er kanon, så da er det bare å gjøre en hjernetransplantasjon- det fikser Owe.

                Så da burde alt være i boks. Kom hjem Normann, vi savner dine fantastiske finter.
                Du må være kliss gal for å foreslå noe sånt. Jeg trengte bare å se han spille biljard for å skjønne hva slags fyr vi hadde på laget. Han fikses ikke av Uwe, Gunnar, Per, Pål eller Espen Askeladd. Rekdal er jo ikke akkurat skuddredd når det kommer til kontroversielle typer, men den biffen klarte ikke han heller.

                Salget av den mannen til Coventry er tidenes transferstunt og la det forbli med det.
                Ferdigskåra

                Kommentar

                • Gjest

                  #28
                  Det er sant, vi har ikke bruk for dårlige biljardspillere..

                  Noen som vet hvor Diallo holder hus om dagen forresten?

                  Kommentar

                  • Kimito
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 2601

                    #29
                    Det hadde ikke noe med evnen til å spille biljard, men holdningen og hele seansen.

                    Skal du ha tilbake Diallo også?

                    Hva med Pasi Rasimus og Stuart McManus?

                    Dennis Schiller burde forresten løse venstrebackproblemet. Har hørt at han har en herlig bananskru på innlegg fra kanten (uten sammelikninger utover "utgått dato").
                    Ferdigskåra

                    Kommentar

                    • Gjest

                      #30
                      Ja, jeg savner helt seriøst Runar Normann like mye som jeg savner Bjarne Sognæs..hehehe.
                      Med Diallo og Schillern i tillegg begynner det å lukte gull.

                      Kommentar

                      • Jan Banan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 809

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Fugla
                        Når begynte vi å ta tilbake møkk som har vært innom Søpla?
                        For å gjøre det klinkende klart: Jeg ønsker IKKE Normann tilbake i LSK rett og slett fordi vi ikke trenger ham om han kom i aldri så god form igjen.

                        Men det er helt utrolig hvordan denne tråden tok av i "anti Runar Normann" retning. At han har vært innom Vålerengen er i mitt syn ikke et argument på noen som helst måte.

                        At han ikke har prestert en dritt på flere år er derimot et godt argument - også at han har oppført seg som en idiot.

                        MEN - for Lillestrøm gjorde han sine saker MEGET bra.

                        Noen som husker Frank Strandli i gul og svart trøye her?

                        Han var vel ikke akkurat kjent for å ha gjort stort annet enn å skryte av hvor mye øl han fikk betalt for å drikke de siste årene før han akslet LSK-trøya, og faktisk ble en veldig god spiller igjen! "Feite Frank" var plutselig helt på Åråsen...
                        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                        Stuart Baxter har forstått det.

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #32
                          "Hvem spiste pizza nå? Hvem spiste pizza nå? Feite Strandli, feite Strandli spiste pizza nå!"

                          Og året etterpå jublet vi for Strandli mål i LSK drakt...
                          Ting vender fort i fotball.

                          Kommentar

                          • Kimito
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 2601

                            #33
                            Til Jan Banan:

                            Husker godt feite Frank, men problemet til Runar Normann at det å oppføre seg som en idiot er heltidsbeskeftigelsen hans, ikke et unntakstilfelle. Feite Frank er jo en pusekatt.

                            Ikke det at jeg har noe imot karrieren hans. Fikk han billig, spilte bra for oss, solgte han for 12 M. Topp!

                            Men så var det begrepet på engelsk om å dytte lykken da.
                            Ferdigskåra

                            Kommentar

                            • Jan Banan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 809

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Kimito
                              Til Jan Banan:

                              Husker godt feite Frank, men problemet til Runar Nordmann at det å oppføre seg som en idiot er heltidsbeskeftigelsen hans, ikke et unntakstilfelle. Feite Frank er jo en pusekatt.

                              Ikke det at jeg har noe imot karrieren hans. Fikk han billig, spilte bra for oss, solgte han for 12 M. Topp!

                              Men så var det begrepet på engelsk om å dytte lykken da.
                              Om du visste like mye om spillere som har kledd seg i gult og svart som det jeg gjør... så tror jeg du nok hadde tenkt annerledes om flere av de du ser på som "helter".

                              Det er en av fordelene ved å være journalist, men også en ulempe siden man på grunn av uskrevne regler må holde disse opplysningene innenfor yrkesgruppen. :wink:
                              - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                              Stuart Baxter har forstått det.

                              Kommentar

                              • Kimito
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 2601

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av biggie
                                Ja, jeg savner helt seriøst Runar Normann like mye som jeg savner Bjarne Sognæs..hehehe.
                                Med Diallo og Schillern i tillegg begynner det å lukte gull.
                                Bjarne Sognæs og hjertepasienter var en dårlig kombinasjon på 80- og 90-tallet.

                                Elleve herlige typer på litt forskjellige måter:

                                ---------------------------Malern---------------------

                                ----Sognæs----Bjerkeland-Bjarmann-----Schiller

                                ---Normann-------Stakki--Bukken----------Buer--

                                ---------------------Diallo--McManus----------------
                                Ferdigskåra

                                Kommentar

                                • Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2601

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                                  Om du visste like mye om spillere som har kledd seg i gult og svart som det jeg gjør... så tror jeg du nok hadde tenkt annerledes om flere av de du ser på som "helter".
                                  Vet nå en og annen ting om en spiller eller to og har neppe noen fotballspillere som personlige idealer. Det er klubben jeg liker. Jeg gir som regel blaffen i hvordan spillerne er privat så lenge de bidrar positivt til klubben. Allikevel så setter jeg mer pris på en god Bjarmann, enn en god Normann.

                                  For å gå tilbake til saken:

                                  Jeg føler meg veldig sikker på at Normann i sum ikke hadde bidratt positivt til klubben, selv om han historisk sett har gjort det.
                                  Ferdigskåra

                                  Kommentar

                                  • Rubinho
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2005
                                    • 1501

                                    #37
                                    Re: Runar Normann uten kontrakt

                                    Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                                    Kunne han ha vært noe for oss, eller har vi mer enn nok av kantspillere?

                                    Kanskje litt tysk disiplin kunne fått mannen på beina igjen?

                                    http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=143526
                                    Da er det bedre med Stuart McManus :!:

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                                      Om du visste like mye om spillere som har kledd seg i gult og svart som det jeg gjør... så tror jeg du nok hadde tenkt annerledes om flere av de du ser på som "helter".

                                      Det er en av fordelene ved å være journalist, men også en ulempe siden man på grunn av uskrevne regler må holde disse opplysningene innenfor yrkesgruppen. :wink:
                                      Men er det ikke akkurat det som er poenget da?
                                      Man vil IKKE ha drittsekker/klyser på laget som er offentlig drittsekker. De kan søpla få (hulsker, derek-sørensen mfl). Derfor det så mange som reagerer akkurat slik om den godeste Normann.
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • Jan Banan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 809

                                        #39
                                        Re: Runar Normann uten kontrakt

                                        Opprinnelig skrevet av Rubinho
                                        Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                                        Kunne han ha vært noe for oss, eller har vi mer enn nok av kantspillere?

                                        Kanskje litt tysk disiplin kunne fått mannen på beina igjen?

                                        http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=143526
                                        Da er det bedre med Stuart McManus :!:
                                        Stuart spiller curling og begynner vel å nærme seg 40 :wink:
                                        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                        Stuart Baxter har forstått det.

                                        Kommentar

                                        • Jan Banan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2004
                                          • 809

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av iL
                                          Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                                          Om du visste like mye om spillere som har kledd seg i gult og svart som det jeg gjør... så tror jeg du nok hadde tenkt annerledes om flere av de du ser på som "helter".

                                          Det er en av fordelene ved å være journalist, men også en ulempe siden man på grunn av uskrevne regler må holde disse opplysningene innenfor yrkesgruppen. :wink:
                                          Men er det ikke akkurat det som er poenget da?
                                          Man vil IKKE ha drittsekker/klyser på laget som er offentlig drittsekker. De kan søpla få (hulsker, derek-sørensen mfl). Derfor det så mange som reagerer akkurat slik om den godeste Normann.
                                          Nei, offentlige drittsekker er ikke det LSK trenger. Det var derfor jeg nevnte tysk disiplin som en eventuell kur. Det finnes faktisk spillere som har skjerpet seg etter å ha vært på glattisen over lengre perioder.
                                          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                          Stuart Baxter har forstått det.

                                          Kommentar

                                          Working...