Kan LSK/KFL sette preg på veggen i Solheims/voldgata krysset

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    #21


    Kjempebra egentlig!

    Håper de får til dette.... Kanskje litt irrelevant for LSK dette, men..
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

    Kommentar

    • jmfurz
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Oct 2005
      • 24

      #22
      Da var det faktisk flere om å tenke dette, fant tråden etter å søke litt i forumet.
      Her min tråd: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=5600
      Har ikke hørt noe mer i avisa eller ellers om veggen. Skjer det noe mer fra eier / kommune / forretningsstand eller noen som kan gjøre noe. Kreative forslag?
      Poenget må jo være å profilere byen og laget litt, være med og gi byen sjel istf. kjøpesenter og instituttene. Da må sportsklubben kunne være noe man er stolte av og ønske å vise fram mener jeg. Den grelle reklamen som henger over plata er ikke poenget å etterape, det finnes GARANTERT bedre måter...
      Lystig, Smart og Kul - da er du kanarifugl...

      Kommentar

      • Rathsmeister
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 561

        #23
        Opprinnelig skrevet av LSKOG
        Dette har vært oppe i kommunen før. Mener å huske at en eller annen kunstner ønsket å dekorere veggen på et vis.
        Dette stemmer. En kompis av meg som er maler hadde fått i oppdrag å skrive velkommen til Lillestrøm på veggen. Det var meningen at en kunstner senere skulle male et bilde av noe slag. Som alle er klar over stoppet det prosjektet opp....
        Mvh
        Martin Raths

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #24
          Opprinnelig skrevet av veiron
          Grafittikunstner mener du. Det er STOR forskjell på flinke grafittikunstnere og amøber som markerer reviret sitt som en skabbete bikkje (tagger).

          :wink:
          strengt tatt så er det veldig ofte samme folkene.. trust me.. når det er sagt så gjør jeg det gladelig, dekorere veggen altså
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • morten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2156

            #25
            Opprinnelig skrevet av veiron
            Det kommer til å bli jævlig fett! God idè!
            Helt til en liten taggerfaen kommer tuslende med den jævla sprayboksen/tusjen sin.... :evil:

            "Hvis du synes tagging er så jævla tøft så kan du ta å tagge deg skjøl i ræva!" -Bare Egil Band

            Hvorfar skal noen tagge der, DA det er blitt dekorert,når det ikke blir gjort nå.Taggingen har jo nesten forsvunnet..Våkn opp drittunger! SPRAY NED BYEN! Neida Per..
            Badekar
            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

            Kommentar

            • Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1453

              #26
              Opprinnelig skrevet av morten
              Hvorfar skal noen tagge der, DA det er blitt dekorert,når det ikke blir gjort nå.Taggingen har jo nesten forsvunnet..Våkn opp drittunger! SPRAY NED BYEN! Neida Per..
              Det var dette med våre "venner" fra Oslo øst da. Fins nok noen folk der som synes det ville vært tøft. Ville ikke vært det første "stuntet" fra den kanten...
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

              Kommentar

              • Kef1r
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 730

                #27
                tror det blir bortkastet tid/penger. det får stå i fre max 1 uke før noen klans folk er der å fucker opp hele driten. men tanken er meget god.

                tenk dere da om dere liker å "tagge" så kommer dere til en hel vegg med lsk farger og loger.

                dere holder også med enga. hva gjør dere da ?
                jo sprayer ned hele driten med blå farge, eller bare lager det stygt.

                ikke at jeg liker tagging men er redd for at det blir sånn

                Kommentar

                • jmfurz
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Oct 2005
                  • 24

                  #28
                  Henges det høyt nok så...

                  Opprinnelig skrevet av Kef1r
                  tror det blir bortkastet tid/penger. det får stå i fre max 1 uke før noen klans folk er der å fucker opp hele driten. men tanken er meget god.

                  tenk dere da om dere liker å "tagge" så kommer dere til en hel vegg med lsk farger og loger.

                  dere holder også med enga. hva gjør dere da ?
                  jo sprayer ned hele driten med blå farge, eller bare lager det stygt.

                  ikke at jeg liker tagging men er redd for at det blir sånn
                  ...vil nok de som prøver brekke nakken:twisted: - :lsk: Eller de må finne på noe smart (og det er ganske usannsynlig)
                  Lystig, Smart og Kul - da er du kanarifugl...

                  Kommentar

                  • Mannschaft Rösler
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Nov 2003
                    • 247

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av veiron
                    En fet LSK-relatert grafitti hadde vært helt sjef. Grafitti som er bra laget er virkelig imponerende og stor kunst. Dette tror jeg faktisk hadde fått stå i fred for taggere også pga respekt.
                    En jobb for "Coderock", en av norges beste grafittikunstnere.


                    Ja til dekorering av vegg!

                    -Egon

                    Kommentar

                    • Kanariz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 2507

                      #30
                      Få spredd detta litt da, så blir d førstemann til mølla for å tagge veggen i tagger miljøet

                      Kommentar

                      • Fugla-83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 282

                        #31
                        Som vanlig ett bra innslag av Fugla-patriot83 !
                        Hadde blitt bra med LSK motiver på veggen
                        Blir det noe blått på veggen drar jeg og patrioten inn til Oslo bevepnet med gule spraybokser :lol:
                        ! Mitt hjerte banker LSK !

                        Kommentar

                        • Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

                          #32
                          Hadde vært kjempekult med noe under togbrua der!

                          Dere har sikkert mye å foreta fra før, men kanskje en jobb for FuglaTifo? Samme type tegning slik den tifoen mot Viking var hadde vært veldig kult.
                          www.sebastianramsland.com
                          www.twitter.com/sebramsland

                          Kommentar

                          • jmfurz
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Oct 2005
                            • 24

                            #33
                            Yk!
                            Opprinnelig skrevet av Seb.R
                            Hadde vært kjempekult med noe under togbrua der!

                            Dere har sikkert mye å foreta fra før, men kanskje en jobb for FuglaTifo? Samme type tegning slik den tifoen mot Viking var hadde vært veldig kult.
                            Noe kan være både kult, kunstnerisk og er greit akseptert bortsett fra hos de verste hengerompene mens noe annet kan bli bare dritt og bøll - uten støtte blant klubben, kanaris og folket ellers. Før det sprayes noe som helst er det litt smart å tenke på hva man trekker inn klubben og fansen i. Slik er det bare, sorry.

                            Blir det noe ultragreier for de få, i samme gate som blussing og ting man bures inne for så er det ikke bra markedsføring for klubben og fansen - om man ikke gjør dette mest for seg selv da...
                            Lystig, Smart og Kul - da er du kanarifugl...

                            Kommentar

                            • **El buffel**
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Oct 2006
                              • 58

                              #34
                              tja?

                              :???: Det som blir litt rart da er at de som er satt opp i belfast er et synbol på dems tilhørighet , relgion. Det står mye politiske motiver bak de i belfast. Men grunden til at de F.eks maler en Celtic logo, er nødvendig vis ikke pga at de heier på Celtic. Men er der fordi at de vil vise at denne delen av byen "tilhører" katolikkene. Alle har jo hørt at Celtic Å Ragers er fiender.
                              Å i den Protistantiske delen er det bare rangers logoer å se. Ideen bok de i belfast er å vise folk rundt om ossen folkeslag de er å dems tro.


                              Men selve Ideen er Genial da. Hadde vært rått. :lsk:
                              Ulster says NO!

                              Kommentar

                              • Fugla- patriot83
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2005
                                • 1241

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                ..Jeg tenker på dette hver gang jeg går under jernbanebrua fra Lillestrøm Syd og kommer inn på Solheimsgata. For de som lurer som lurer så ligger krysset her...

                                Denne veggen er forferdelig grå og trist. Jeg tenker på sånn som på mange vegger i Belfast der veggene prydes av svære Celtic- malerier, av klubb- logoer og av gamle spillere(som f.eks. Henke Larsson).

                                Her i Solheims/Voldgata- krysset kunne man malt noe med LSK- logoen, Tom Lund, Åråsen, årstall for troféer, Nitelva, jernbane.. Jeg vet ikke helt, men noen kreative sjeler må det finnes der ute. For de som kommer nordfra Oslo og inn i byen blir jo dette det første man ser på vei inn i den gode, gamle delen av byen vår, etter å ha passert Hotel Arena(Thon Hotell), Norges Varemesse, Høgskolen BI, Tærudparken osv... Jeg synes i hvert fall denne veggen bør gjøres noe med og der bør LSK være med i bildet.

                                Tenker på dette hver gang jeg går der... Deler flere samme tanke?
                                Moro å lese denne over fem år seinere...

                                Så det var fokus på veggen på en slags teaser for VIF-LSK på TV2-sporten i går. Det var Søgård, Kippe og to fra VIF og en del klipp av veggen.

                                Utrolig stolt av veggen! Elsker den, rett og slett!!
                                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                  Moro å lese denne over fem år seinere...

                                  Så det var fokus på veggen på en slags teaser for VIF-LSK på TV2-sporten i går. Det var Søgård, Kippe og to fra VIF og en del klipp av veggen.

                                  Utrolig stolt av veggen! Elsker den, rett og slett!!
                                  bumping ække lov!!!!!!

                                  *gir rødt kort* :twisted::twisted:
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • Boing
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2005
                                    • 711

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                    Moro å lese denne over fem år seinere...

                                    Så det var fokus på veggen på en slags teaser for VIF-LSK på TV2-sporten i går. Det var Søgård, Kippe og to fra VIF og en del klipp av veggen.

                                    Utrolig stolt av veggen! Elsker den, rett og slett!!
                                    Helt enig, men den forsvinner vel om ett år eller to, da bygget skal rives, desverre. Hva gjør vi da???? Har vi noen andre vegger som vi kan gjøre noe slikt med???

                                    Kommentar

                                    • HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Boing
                                      Helt enig, men den forsvinner vel om ett år eller to, da bygget skal rives, desverre. Hva gjør vi da???? Har vi noen andre vegger som vi kan gjøre noe slikt med???
                                      Du har ikke en ledig vegg du da? ;-)
                                      ***Større baller enn vett***

                                      Kommentar

                                      • SAEDbeger
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2006
                                        • 421

                                        #39
                                        Syntes ikke dette kan sammenlignes med det som har skjedd i oslo denne uka.
                                        Hver jævla lysstole oppover horegata (karl johan) til slottet prydes av stygge søppelbannere.
                                        Seriøst Oslo er en STOR by (i norsk forstand) med folk fra hele landet. De støgge bannerne representerer 1% av oslos befolkning. Jeg blir kvalm. Jeg jobber siden av karl johan. Jeg blir kvalm hver dag. Faen som vi må vinne på søndag.

                                        Kommentar

                                        • Boing
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2005
                                          • 711

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                          Du har ikke en ledig vegg du da? ;-)
                                          Å joda, men jeg tror ikke borettslaget vil bli så blide hvis jeg maler LSK-merke på hele veggen, dessuten så er det kun naboen som ville ha fått gleden av å kunne se det. Men hadde jeg vært selveier av ett hus så skulle huset ha blitt gult og svart, samme hva naboene hadde sagt.

                                          Kommentar

                                          Working...