Kan LSK/KFL sette preg på veggen i Solheims/voldgata krysset

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Simeone
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 761

    #41
    Opprinnelig skrevet av Boing
    Helt enig, men den forsvinner vel om ett år eller to, da bygget skal rives, desverre. Hva gjør vi da???? Har vi noen andre vegger som vi kan gjøre noe slikt med???
    Undergangen til Åråsen

    "Dette er Åråsen, turn back or die"
    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
    para gritarle a la FIFA:
    ¡Que ellos son el gran ladrón!

    Kommentar

    • OppsalKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2008
      • 1881

      #42
      Hadde vært fantastisk om noen kunne hjelpe meg med å bedekke hele Lørenskog med LSK klistermerker. (Her snakker jeg om alt fra bussholdeplass til veiskilt)

      Det er mitt ønsker at fremtidige Lørenskogere skal vokse opp som ren LSK'ere i et LSK land.
      Nå bosatt på Rasta !!!!!

      Alltid Celtic og LSK

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #43
        Foreslo det på LSK-workshopen også, men tar det her og.

        Lillestrøm har to store "inngangsporter". Tunnelen og togstasjonen. Havner man i byen vår er det stor sannynlighet for at det er via en av disse to. Bruk de for alt det er verdt!

        Billboarden utenfor Varemessa for eks vekker stor oppsikt ut fra tunnelen.

        En stor digital LSK-tavle med info om neste hjemmekamp og litt reklame fra LSK-shopen som kan betraktes fra veien inn til sentrum tror jeg ville vært gull.

        I tillegg til togstasjonen da. Hvor jævla lenge har ikke disse reklameplakatene om "Kunnskapsbyen Lillestrøm" stått nede langs veggene der?
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • Simeone
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2008
          • 761

          #44
          Opprinnelig skrevet av Seb.R
          I tillegg til togstasjonen da. Hvor jævla lenge har ikke disse reklameplakatene om "Kunnskapsbyen Lillestrøm" stått nede langs veggene der?
          Fotballbyen Lillestrøm, det hadde vært stilig.
          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
          para gritarle a la FIFA:
          ¡Que ellos son el gran ladrón!

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            #45
            "Kunnskapsbyen Lillestrøm" kan med fordel dumpes for "Fotballbyen Lillestrøm". Ufattelig idiotisk å ikke sette LSK først i en profilering av Lillestrøm. Rett og slett en motarbeidelse av stedets egenart, kultur og identitet. Burde være en selvfølge i alle reguleringsbestemmelser at man bl.a. skal tilstrebe en nærhet til stedets fotballhistorie. Kunne selv tenkt meg at nye "profilbygg" i sentrumsnære områder ivaretok dette gjennom diskre utsmykning og arkitektur. Relasjonen mellom byen og sportsklubben må sementeres i det offentlige rom.

            "Kunnskapsbyen" kan de stappe oppi r*va, rett og slett pinlig. Eneste som legitimerer dette er kort reisevei til Universitetet i Oslo. Selv molbobyen fredrikstad, hvor man får navn og bilde i avisen ved bestått teoriprøve for førerkort klasse B, har en høyskole og biltemas forskningsinstitutt.

            Kommentar

            • OppsalKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2008
              • 1881

              #46
              Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
              Hadde vært fantastisk om noen kunne hjelpe meg med å bedekke hele Lørenskog med LSK klistermerker. (Her snakker jeg om alt fra bussholdeplass til veiskilt)

              Det er mitt ønsker at fremtidige Lørenskogere skal vokse opp som ren LSK'ere i et LSK land.

              Gidder du å forklare tommel'n ned tullebukk?
              Nå bosatt på Rasta !!!!!

              Alltid Celtic og LSK

              Kommentar

              • Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

                #47
                Opprinnelig skrevet av Seb.R
                Foreslo det på LSK-workshopen også, men tar det her og.

                Lillestrøm har to store "inngangsporter". Tunnelen og togstasjonen. Havner man i byen vår er det stor sannynlighet for at det er via en av disse to. Bruk de for alt det er verdt!

                Billboarden utenfor Varemessa for eks vekker stor oppsikt ut fra tunnelen.

                En stor digital LSK-tavle med info om neste hjemmekamp og litt reklame fra LSK-shopen som kan betraktes fra veien inn til sentrum tror jeg ville vært gull.

                I tillegg til togstasjonen da. Hvor jævla lenge har ikke disse reklameplakatene om "Kunnskapsbyen Lillestrøm" stått nede langs veggene der?
                Dette er det beste forslaget jeg har lest inne her på lenge. Men når jeg leser det så kommer jeg på følgende: Husker LSK festet den "infotavla" de har inne på stadion nå utenfor åråsen. Den ble fort fjerna fordi den tok fokuset bort fra bilistene eller noe i den duren... Så trur dette bare blir med drømmen dessverre

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6079

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Eneste som legitimerer dette er kort reisevei til Universitetet i Oslo. Selv molbobyen fredrikstad, hvor man får navn og bilde i avisen ved bestått teoriprøve for førerkort klasse B, har en høyskole og biltemas forskningsinstitutt.
                  Jeg ser ikke poenget i å markedsføre kunnskapsbyen Lillestrøm selv og skjønner ikke hvem markedsføringa er rettet mot, men om du mener nærheten til UiO er det eneste som legitimerer så bør du stikke innom Kjeller med det samme du er på bærtur, utviklingsavdelingene til Kongsberg (aka, den avdelingen med mest kunnskap), IFE, UniK, FFI... Masse kunnskap i Lillestrøm, og få om noen steder på samme størrelse kan by på noe lignende.

                  Man trenger dog ikke å fremstå som blind for å mene at kunnskapsby markedsføringen ikke er det helt store.

                  Kommentar

                  • perrern80
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 603

                    #49
                    Jeg eier i disse dager ett gult hus med svart takstein, som om korttid får ett panel skifte.
                    Problemet mitt er ett aldri så lite myteri i egne rekker, hvor kona har satt foten ned og sagt att nå for huset en silkelys farge.
                    Guttungen på 4,5år var positiv til fargeskiftet, men da skulle det bli svart, ellers fikk det vere.
                    Saken er den att kona fikk trumfet igjennom en sort skinn salong her for noen år siden, hvorpå jeg kjapt kontret med gule puter og pledd.
                    Så eneste løsning blir vel langstigen opp på taket med en sprayboks type gul, og lakkere nøye utvalgt takstein

                    Kan sees i griselent strøk i Høland!!

                    Kommentar

                    • skotten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 1794

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                      Jeg tror kanskje tullebukk ikke er så interessert i å bedekke med klistremerker - hvordan det nå enn foregår, men heller vil gjøre det på gamlemåten.
                      Og så er det noen av oss som også mener at et ønske om flere folk på Åråsen, og å bombadere offentlige plasser med stickere blir en selvmotsigelse. Skaper mer avsmak enn interesse.
                      Last edited by skotten; 15.04.2011, 21:15. Begrunnelse: oppdaget en skriveleif...

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                        Gidder du å forklare tommel'n ned tullebukk?
                        Er så enkelt at jeg er i mot dette da dette i mine øyne er forsøpling...Holder med og gå rundt i Lillestrøm og se hvor stygt det er med 10 stickers på alt som er ...Greit med stickers på pub doer osv men jeg syns det er stygt når det blir klistra overalt.

                        Kommentar

                        • *46*

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Er så enkelt at jeg er i mot dette da dette i mine øyne er forsøpling...Holder med og gå rundt i Lillestrøm og se hvor stygt det er med 10 stickers på alt som er ...Greit med stickers på pub doer osv men jeg syns det er stygt når det blir klistra overalt.
                          Det er en ting, men det er type billige merker som består av bla papir - de er ett helvete å få løs...

                          Kommentar

                          Working...