Michael Mifsud???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Michael Mifsud???

    Vil tippe jeg er den eneste som faktisk har hørt om denne duden. Det betyr ikke at jeg vet om han er god. Men tross alt: 9 mål på 30 kamper for Malta, det sier sitt. Lenke til RB:
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    #2
    Malta Today kåret Michael Mifsud til Sportsman of the year i 2001 da han bare var 20 år.. Nå kan jo ikke jeg mye englansk, men velger likevel å sakse inn et par avsnitt fra artikkelen om spissen jeg aldri i mitt liv har hørt om:

    -Michael Mifsud’s goal against Iceland was superb. The way he controlled the ball and blasted it into the net was a real joy to watch. For me he is already of an international standard and if this lad keeps his head, I won’t be surprised to hear that he will make it with a big European club (les: Lillestrøm) in the very near future.

    -He is the type of player who resembles Michael Owen of Liverpool. His pace, his control of the ball and his change of speed is amazing. Having a partner who could shied the ball well and open spaces for him (les: Gilbert) will make him more deadly and surely a better player.

    Litt Owen skråstrek Tom Kristoffersen-type, kanskje? Gøy uansett at Sportsklubben satser på en utradisjonell Fugla-type spiss. Koster sikkert ikke all verden heller, men velger dem å signe'n håper jeg vi får se'n på høyest mulig nivå, at dem ikke kjøper enda en spiller som skal drive å tøyse nede i andredivisjon.
    TS05 - Felt C

    Kommentar

    • Bondern
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Mar 2004
      • 150

      #3
      Høres knall ut synes jeg. Tenk dere det, fugla har en spiller son kan utfordre bakrommet! Det er nesten så jeg fryser på ryggen av det. Men "modnes" i andre divisjon må han sikkert. Høres jo også ut som han kan innta høyrekant i 4-3-3 hvis systemet fortsetter å fungere.
      My cat's breath smells like catfood.
      -R.Wiggum

      Kommentar

      • Bondern
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Mar 2004
        • 150

        #4
        Og slik ser han ut.

        My cat's breath smells like catfood.
        -R.Wiggum

        Kommentar

        • andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

          #5
          he he - modnes må han helt sikkert, ja! bli'kke døvt når Arne E ber en spiller som allerede har flere Bundesliga-kamper og et par mål bak seg ta seg noen matcher i norsk andredivisjon for å modnes :wink:
          TS05 - Felt C

          Kommentar

          • general
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1150

            #6
            modnes i 2.divisjon, haha..den var fin

            Håper Mifsud kan bli den siste spissen i 4-3-3, Strand-Sundgot-Mifsud

            da har vi endelig en som kan løpe på stussene + at han er sør-europeer og da har han vel brukbar teknikk. Sikkert en drible glad gutt som skyter mye. Forandring fryder!!! Går utenfor kvota også!
            Seriegull 2016!!!

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #7
              hehe sitter og jobber sammen med en konsulent fra Malta akkurat nå, han sa han var rimelig bra

              men litt liten. 1.64 høy?
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • lsk123
                Medlem
                Bøffel
                • May 2004
                • 36

                #8
                Kjempespennende med en helt annen spisstype enn de som spiller nå. Fart er akkurat det vi trenger i angrepet. Hvor mange ganger har vi ikke sett stussene til Arild Sundgot renne ut i ingenting.
                Fugla for alltid!

                Kommentar

                • Guling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 484

                  #9
                  Han klarte ikke å spille seg inn i ellever'n til Kaiserslautern da, men ni mål på tretti kamper for et landslag som Malta er imponerende. Dette kan bli spennende! Dessuten får han gått inn for Johan Petter, lagets klart svakeste ledd (i mine øyne).

                  Kommentar

                  • andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av iL
                    hehe sitter og jobber sammen med en konsulent fra Malta akkurat nå, han sa han var rimelig bra

                    men litt liten. 1.64 høy?
                    Snilt av deg å skrive 1.64 "høy", da! De to korteste i Fugla før denna Michael evt. skriver under er jo Kristoffersen og Berget med 1.74 hver på strømpelessen! Og siden de to blir "mobba" en del lurer jeg på åssen det skal gå med stakkars Michael.. dem holder sikkert kjeft når'n blir toppskårer i Eliteserien, med typ 12 matcher!
                    TS05 - Felt C

                    Kommentar

                    • scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

                      #11
                      Kan bli artig med en dverg på banen.
                      Kan fort ende opp med å få en kultstatus, som overgår storheter som Ivailo Kirov og Pasi Rasimus.
                      Blir bra med en spiss med litt andre kvaliteter en de/den vi har, litt mer fart en Gilberto hadde jo ikke gjort noe. Får håpe de kan oppnå en jing /jang effekt sammen, og dunke inn de nødvendige måla som må til for at fugla skal bli mestre.
                      Regner med at Rösler er med i planlegginga her.

                      Kommentar

                      • LSK-supp.
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 1023

                        #12
                        Dette er en kjempe-nyhet, i tillegg jakter LSK flere spillere, noe som må til skal vi utfordre Rbk.

                        Får vi en høyrekant og en spiss blir vi jævlig gode utover høsten.
                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                        Kommentar

                        • SuperErik
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 535

                          #13
                          Du verden..
                          spennende nyheter,selv om jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om han før+at jeg rynket litt på nesen da jeg leste at han var fra Malta.

                          Men han høres spennende ut på "papiret" iallefall..skal gi han en sjanse.
                          - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                          <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                          Kommentar

                          • runarM
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 565

                            #14
                            Håper dette blir bra ja! En mann som sikkert kan passe godt inn i en eventuell fortsatt 4 - 3 - 3 formasjon. Da er det gull med en kjapp OG målfarlig mann på høyrekant / spiss-rolle. I tillegg kan Gilbert levere perfekte gjennombruddspasninger etter han har tatt i mot, dempet ballen og skjermet den fra 3 motspiller. Dog hadde jeg håpet at Gullerud kunne være aktuell for fugla. Noen som har hørt noe om han i det siste?
                            runarM

                            Kommentar

                            • Christer
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 388

                              #15
                              dagen glad nyhet.,, det værste er at jeg alltid pleier og kjøpe han når jeg spiller cm.. og der er han god

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                #16
                                Jeg må atter en gang få terpe på at det er gøy med norske spillere også. Har jo faen ikke henta en norsk eliteseriespiller siden...ja, jeg veit da faen hvem den siste var jeg. Finn ut av det, noen!
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • HanseFrank
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Mar 2004
                                  • 221

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                  Jeg må atter en gang få terpe på at det er gøy med norske spillere også. Har jo faen ikke henta en norsk eliteseriespiller siden...ja, jeg veit da faen hvem den siste var jeg. Finn ut av det, noen!
                                  Siste overgang fra TL klubb til LSK?

                                  Det kryr jo av dem - Frode Birkeland er vel den siste(?)

                                  Siste norske "storspiller" - Ståle i 1993/94 fra Kamma. En slik signing er det lenge siden vi har sett...
                                  HanseFrank
                                  - på den andre siden...

                                  Kommentar

                                  • Kristian
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 690

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                    Jeg må atter en gang få terpe på at det er gøy med norske spillere også. Har jo faen ikke henta en norsk eliteseriespiller siden...ja, jeg veit da faen hvem den siste var jeg. Finn ut av det, noen!
                                    Rasist! :P :P

                                    Kommentar

                                    • inZane
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Feb 2004
                                      • 77

                                      #19
                                      30. april 2003 spilte Michael Mifsud EM-kvalifiseringskamp mot Slovenia hjemme på Malta. Mifsud scoret Maltas mål i kampen som endte 1-3.

                                      Kanskje spilte ogsåRobbie Koren denne kampen slik at han kan ha dannet seg noen inntrykk av Mifsud??
                                      Mvh Christian
                                      inzane@bluezone.no

                                      Forza Fugla!!

                                      Kommentar

                                      • SuperErik
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 535

                                        #20
                                        9 mål på 30 landskamper for en så svak nasjon som Malta..er faktisk ganske bra.
                                        - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                                        <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                                        Kommentar

                                        Working...