Michael Mifsud???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kayo
    Medlem
    Bøffel
    • Jan 2004
    • 34

    #21
    Har jeg helt misforstått? -Trodde ikke overgangsvinduet åpnet før 1. juli.
    Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #22
      De nye spillerne kan ikke SPILLE før 1.Juli, men kan skrive under før. Håper på minst to spillere signer for fugla denne sommeren.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #23
        Birkeland var bare et lån...

        Jævla Koren...Kommer hit og tar jobba våre. Fy faen. Kan ikke norsk engang. Kommer sikkert til å få masse unger som kommer til å lage gjeng.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • scages
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1292

          #24
          Her er det litt mer stuff.

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #25
            Virker veldig spennende. Hadde vært bra med en litt anderledes spiss type enn det vi har hatt i det siste. Tror også han kan passe veldig godt inn i en 4-3-3 formasjon.

            Håper han signer i morra, og at vi får tak i en spiller til i løpet av kort tid. Landslagspiller selvfølgelig, vi gjør jo ikke annet enn å signe landslagsspillere
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

              #26
              Opprinnelig skrevet av Christer
              dagen glad nyhet.,, det værste er at jeg alltid pleier og kjøpe han når jeg spiller cm.. og der er han god
              Han kommer på lsk på neste cm/fm

              Kommentar

              • Bolsen3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 1061

                #27
                Kanskje lenge siden sist LSK kjøpte en eliteseriespiller som ble en "hit", men la meg minne om hvor dyre norske spillere har blitt de siste åra. Salget til utenlandske klubber har jo nesten stoppet fullstendig opp. Å hente en norsk klassespiller er enkelt og greit for dyrt, synd men slik er det, og det er derfor ikke LSK sin feil at importen av utlendinger har blitt så stor.

                Kommentar

                • fugla_4_ever
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 467

                  #28
                  Jeg ser det er mange optimister her, selv er ser jeg på dette med litt skrått blikk. Hva skjer med "kraftige" LSK som putter inn mål på cornere? Tror nok dette MÅ bety en stor forandring i spillestilen vår, det er for å si det mildt. Enten det eller så må vi legge om til 4-4-2 der Sundgot/Powell er tilrettelegger'n for vår nye dverg. Men for å se det fra en positiv side skal det sies at dette kan gjøre Koren mer sentral, dermed får han brukt ferdighetene sine mer, og FORANDRING FRYDER!

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    #29
                    Foreslår at vi slutter med å kalle han dverg...

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #30
                      Er du kortvokst, Nordby?
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        #31
                        Re: Michael Mifsud???

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                        Vil tippe jeg er den eneste som faktisk har hørt om denne duden.
                        faktisk ikke...hadde denne spilleren i fugla på cm3.

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                        Det betyr ikke at jeg vet om han er god.
                        hvis han fortsetter som på cm kommer han til å bli toppscorer med 30 mål....
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Kristian
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 690

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                          Birkeland var bare et lån...

                          Jævla Koren...Kommer hit og tar jobba våre. Fy faen. Kan ikke norsk engang. Kommer sikkert til å få masse unger som kommer til å lage gjeng.
                          Skjerp deg kraftig. :x Jeg håper ikke du mente det. At gode spillere fra utlandet kommer å skaffer seg jobb er vel positivt

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            #33
                            Kristian: Det er ikke det vettu! Det gjør jo at vi må flytte til Spania uten å lære oss spansk! Tenk på Tore Tornado! Han var norsk! Fikk han spille? Næhei! Og det var kjempedårlig gjort av Diallo, som kom og tok jobben hans!

                            Tror faen meg jeg skal gi AP på båten og begynne å stemme Frp istedet! Eller hvit valgalianse, til og med! Jack Kjus! Hvor er du når Tore Tornado og jeg trenger deg?
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                              Jeg ser det er mange optimister her, selv er ser jeg på dette med litt skrått blikk. Hva skjer med "kraftige" LSK som putter inn mål på cornere? Tror nok dette MÅ bety en stor forandring i spillestilen vår, det er for å si det mildt. Enten det eller så må vi legge om til 4-4-2 der Sundgot/Powell er tilrettelegger'n for vår nye dverg. Men for å se det fra en positiv side skal det sies at dette kan gjøre Koren mer sentral, dermed får han brukt ferdighetene sine mer, og FORANDRING FRYDER!
                              Kan vi ikke score mål på cornere siden vi kjøper en lav spiller? Hehehehe
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • Kristian
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 690

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                                Jeg ser det er mange optimister her, selv er ser jeg på dette med litt skrått blikk. Hva skjer med "kraftige" LSK som putter inn mål på cornere? Tror nok dette MÅ bety en stor forandring i spillestilen vår, det er for å si det mildt. Enten det eller så må vi legge om til 4-4-2 der Sundgot/Powell er tilrettelegger'n for vår nye dverg. Men for å se det fra en positiv side skal det sies at dette kan gjøre Koren mer sentral, dermed får han brukt ferdighetene sine mer, og FORANDRING FRYDER!
                                Haha. Det er bare en spiller. Det pleier å være flere enn en spiller i feltet.
                                Vi har jo Kippe, PSA osv....

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                  Er du kortvokst, Nordby?
                                  Nå holder vi munn her. :lol: .hehe, jeg er litt lav men er enda bare 16 år så...

                                  Men uansett så er det vel ikke så kult av en helt ny spiller som kommer til klubben blir kalt dverg av fansen med en gang eller? hehe.

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    #37
                                    Har vært i kontakt med noe kaiserslautern fans, og her er det de sier om han:

                                    - I liked him as a player, he was joung, fast and he was a dangerous player who often troubled the defense

                                    - Mifsud is a very fast player, who hardly looses a ball, when he got´s it.
                                    He is quite a good striker and, let´s say, he smells a chance and is right there, when there is trouble in the penalty aera.

                                    - I´m sure that Michael Mifsud won´t disapoint your club with its supporters, because in my oppinion he´s a good striker and player


                                    Fikk også vite hvorfor han ikke slo helt til i tyskland:

                                    - His problem in Kaiserslautern was, that he had very good and quality-high competition: Lokvenc and Klose, both international players, started evey game, so Mifsud nearly never had the chance to start and show his qualities


                                    Pluss litt negativ omtale også:

                                    - The national coach of Malta, Horst Heese, says, he is very disappointed of Mifsud because he simply gave up instead of fighting for his chance

                                    - I doubt that he can be successful in Norway, because he grew up in the hottest Country of whole Europe.
                                    I can´t imagine how he should make it in Scandinavia!

                                    Da vet vi hvertfall litt mer...
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • fugla_4_ever
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 467

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Kristian
                                      Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                                      Jeg ser det er mange optimister her, selv er ser jeg på dette med litt skrått blikk. Hva skjer med "kraftige" LSK som putter inn mål på cornere? Tror nok dette MÅ bety en stor forandring i spillestilen vår, det er for å si det mildt. Enten det eller så må vi legge om til 4-4-2 der Sundgot/Powell er tilrettelegger'n for vår nye dverg. Men for å se det fra en positiv side skal det sies at dette kan gjøre Koren mer sentral, dermed får han brukt ferdighetene sine mer, og FORANDRING FRYDER!
                                      Haha. Det er bare en spiller. Det pleier å være flere enn en spiller i feltet.
                                      Vi har jo Kippe, PSA osv....
                                      JA vi har Kippe, PSA, Powell og Sundgot. MEN vi har også Anderson, Påsan, Koren, Shane og denne nye karen. Det kan fungere det, men da bør vi gjøre noe med corner varianten!

                                      Kommentar

                                      • Kristian
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 690

                                        #39
                                        Synes det ikke er nødvendig med en ny Corner variant, så lenge Kippe herjer feltet. Klovne corneren til Enga og RævBK kunne jo vært noe. Men noe annet kan jeg ikke forestille meg at kan fungere.

                                        Kommentar

                                        • scages
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 1292

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                          Kristian: Det er ikke det vettu! Det gjør jo at vi må flytte til Spania uten å lære oss spansk! Tenk på Tore Tornado! Han var norsk! Fikk han spille? Næhei! Og det var kjempedårlig gjort av Diallo, som kom og tok jobben hans!

                                          Tror faen meg jeg skal gi AP på båten og begynne å stemme Frp istedet! Eller hvit valgalianse, til og med! Jack Kjus! Hvor er du når Tore Tornado og jeg trenger deg?
                                          :lol: :wink:
                                          Jack Erik Kjus er best, ingen protest!
                                          Lotusveien i Oppegård!

                                          Nei nå sporer det virkelig av her, pokker jeg skulle jo vært på grillparty nå. Det er foresten flytta til Nye Martins i følge pålitlige kilder.
                                          Herlig med sommer dere!

                                          Kommentar

                                          Working...