Michael Mifsud???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    #61
    Jeg var og titta på dagens trening og holdt selvfølgelig et ekstra godt øye med mannen som var cirka et tredjedels hode lavere enn Stoffe, og altså ingen dverg som enkelte har det så moro med (blant annet Bjar som satt på tribunen i dag og spøkte med guttunga sine om den nye dvergen LSK hadde kjøpt - kjempestilig..)

    Siden jeg antagelig vil nå gilbert sine treningsreferat cirka til vrista lar jeg være å skrive generelt om treninga (selv om det var en slags kafé i dag, dagen før årets hittil viktigste match), og konsentrerer meg heller om inntrykket jeg fikk av Mifsud. Selvsagt lite å si etter kun én trening, men siden noen her inne lurte på om noen hadde sett no’, så kan jeg jo ikke juge :roll: Noterte ingen skåringer på Mifsud i spill i dag, men det skal sies til hans forsvar at heller ingen andre på laget som ikke starter mot Tromsø i morgen greide det, bortsett fra Gylfi på en straffe han absolutt skulle ha. Gøy å se Gylfi ”sjefe” litt på trening

    Morgendagens startellever (samme som mot Liiin, bare bytt Kasey med Gylfi og putt Robi litt høyere i banen ) spilte altså mot reservene, og ”kampen” blei heldigvis dominert av førstelaget. Høyrebeinte Mifsud var hissig på å få avsluttet, uten at det ga Baron videre problemer. En del skuddforsøk blei også blokkert av PSA eller Kippe. Vår nye venn fra Malta la også et par hjørnespark, med veldig fin ”knorr” som Schiller sikkert ville ha sagt. Spillet foregikk kun på én banehalvdel og ga dermed Mifsud lite rom/bakrom til å få prøvd farta sin skikkelig. Likevel fikk han vist fram raske og gode ballmottak, fine vendinger og at han ikke trenger mange meterne før beina går som trommestikker. Litt kommunikasjonsproblemer med de andre på ”2.-laget” dukka også opp (blant annet snæppa det helt for David en gang Mifsud stoppa en gjennombruddsball som David meldte ”jeg har’n” på.. he he - gærne islendinger!)

    Alt i alt et positivt inntrykk av angrepsvillige (merkelig nok) Mifsud! Virka som en jovial kar som vil gli lett inn blant de andre gutta. Hvis han er spilleklar allerede borte mot Fredrikstad, tror jeg han vil være et godt alternativ på høyre flanke/ving.
    TS05 - Felt C

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #62
      vet ikke om det har stått her eller ikke, gadd ikke å bla gjennom allt...men starta på cm med fugla, og infoen som er på cm stemmer vel?!?

      anyway, der står det at mifsud har goala en del for k'lautern A som i amateur... tilsammen 21 mål på 36 matcher. men det er jo amatør ligaen til tyskland så...
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #63
        Jeg kan bekrefte at det stemmer.

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #64
          Ærlig talt, Kristian. Tror du virkelig at jeg er negativ til Koren fordi han ikke snakker norsk(han har jo tross alt vært her i et halvt år, og nordmenn flest kan ikke engelsk), og fordi han har tatt plassen til andre spillere?

          Den som burde skjerpe seg er nok deg. Det jeg skriver er så gjennomtrengende ironisk at man må være rasende dritings for ikke å se det. Takk for forsvaret, LSK-supp.

          Hva gjelder deg, Cocajerry, så trodde jeg virkelig du kom til å skjønne at jeg bare tulla. Du pleier å være oppegående.

          Er jaggu litt skuffa over dere!
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #65
            Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
            Ærlig talt, Kristian. Tror du virkelig at jeg er negativ til Koren fordi han ikke snakker norsk(han har jo tross alt vært her i et halvt år, og nordmenn flest kan ikke engelsk), og fordi han har tatt plassen til andre spillere?

            Den som burde skjerpe seg er nok deg. Det jeg skriver er så gjennomtrengende ironisk at man må være rasende dritings for ikke å se det. Takk for forsvaret, LSK-supp.

            Hva gjelder deg, Cocajerry, så trodde jeg virkelig du kom til å skjønne at jeg bare tulla. Du pleier å være oppegående.

            Er jaggu litt skuffa over dere!
            Jeg sier som Rønnern, faan så mye dum folk det er på dette forumet her
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

              #66
              :lol: :lol: :lol: :lol:

              Kommentar

              • Kristian
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 690

                #67
                Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                Ærlig talt, Kristian. Tror du virkelig at jeg er negativ til Koren fordi han ikke snakker norsk
                Ja, jeg merka det sånn. Skjønte ikke ironien din, kvælk.

                Kommentar

                • CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                  Ærlig talt, Kristian. Tror du virkelig at jeg er negativ til Koren fordi han ikke snakker norsk(han har jo tross alt vært her i et halvt år, og nordmenn flest kan ikke engelsk), og fordi han har tatt plassen til andre spillere?

                  Den som burde skjerpe seg er nok deg. Det jeg skriver er så gjennomtrengende ironisk at man må være rasende dritings for ikke å se det. Takk for forsvaret, LSK-supp.

                  Hva gjelder deg, Cocajerry, så trodde jeg virkelig du kom til å skjønne at jeg bare tulla. Du pleier å være oppegående.

                  Er jaggu litt skuffa over dere!
                  Hehehe ok, jeg "gikk" tilbake og leste alle innleggene dine i denne tråden, :oops: ser ironien din , må ha vært heeelt fjern :mrgreen: .

                  Kommentar

                  Working...