Så er ikke dem lagd ennå, men går i trykken i løpet av uken. forventes å bli ferdig til København turen
Ang medlemskort
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av veironSærlig jeg drar inn til Lillestrøm for å hive meg på DFDS når jeg bor i Oslo!! :o
Men det er jo ikke værre enn at jeg kan betale på nettbank når som helst før turen.
Du er ikke den eneste fra Oslo som må detKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyOpprinnelig skrevet av veironSærlig jeg drar inn til Lillestrøm for å hive meg på DFDS når jeg bor i Oslo!! :o
Men det er jo ikke værre enn at jeg kan betale på nettbank når som helst før turen.
Du er ikke den eneste fra Oslo som må det
Hva er grunnen til at man MÅ på Martins før båtturen? Kan ikke huske å ha sett noe info om dette. Om det er sånn at man må registreres og betale på Martins så kan jeg vel bare få broren min til å dra innom?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironPoenget mitt er at du i det minste kan oppgi en forklaring til hvorfor jeg må innover til Lillestrøm når du "kommanderer".
Ta et utgangspunkt i at det er mellom 20-30 personer som er bosatt i oslo som skal bli med på båtturen. Og sett utifra at alle betaler 800-1000 for turen. Synes du det er lurt og greit at jeg skal gå rundt med mellom 20 000-30 000 kr som er kanari-fansen sine på meg på båten,i københavn og bussen hjem igjen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyOpprinnelig skrevet av veironPoenget mitt er at du i det minste kan oppgi en forklaring til hvorfor jeg må innover til Lillestrøm når du "kommanderer".
Ta et utgangspunkt i at det er mellom 20-30 personer som er bosatt i oslo som skal bli med på båtturen. Og sett utifra at alle betaler 800-1000 for turen. Synes du det er lurt og greit at jeg skal gå rundt med mellom 20 000-30 000 kr som er kanari-fansen sine på meg på båten,i københavn og bussen hjem igjen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr. TorriJeg lurte på om når jeg får KFL medlemskap?
Jeg kjøpte det i September og ennå ikke fått det i posten? Når kan jeg forvente å få det? :?: :?:
:roll:
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfHvor lurt er det egentlig å gjøre opp i kontanter? Hadde vel vært mye enklere og tryggere at alle overførte penger til Kanari-fansens konto.
dvs nå får man en betalingfrist, og dermed lettere å sette opp riktig antall busser etc.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av TorolfHvor lurt er det egentlig å gjøre opp i kontanter? Hadde vel vært mye enklere og tryggere at alle overførte penger til Kanari-fansens konto.
dvs nå får man en betalingfrist, og dermed lettere å sette opp riktig antall busser etc.Kommentar
-
Re: Ang medlemskort
Opprinnelig skrevet av TonySå er ikke dem lagd ennå, men går i trykken i løpet av uken. forventes å bli ferdig til København turen
Er de sendt ut? Har ikke fått.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Re: Ang medlemskort
Opprinnelig skrevet av Fjeller'nOpprinnelig skrevet av TonySå er ikke dem lagd ennå, men går i trykken i løpet av uken. forventes å bli ferdig til København turen
Er de sendt ut? Har ikke fått.
StianKommentar
-
Re: Medlemskortet
Opprinnelig skrevet av F.sNoen dato eller liknende for når kortet kommer?
Snart begynner jeg vel å denge kjerringa og si opp jobben i frustajon!
Hehe!Kommentar
Kommentar