Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Utrolig nok ser det ut til at de fleste av dere ikke har tatt poenget vårt her. Lag Sodomia er selvsagt bare tull, og er ikke ment som annet enn latterligjøring av diverse tullinger som tar dette hardingklubbpisset på alvor. Det kalles parodi, og det var selvsagt gjort for å få folk til å innse hvor stusselig/dustete hele grupperingsgreia er. Jeg håper at i det minste noen av dere det gjelder ser poenget, og hvis ikke det er tilfelle, kommer lag sodomia til å vende tilbake med uforminsket og enda mer selvforherligende kraft. Dere er advart! Noen ganger må man ødelegge for å reparere.
men jeg har også fått en nevø (natt til lørdag) og tenkte jeg ville melde han inn i kanari fansen må jo rekrutere litt!
problemet er at hans foreldre er anti-fotball, så når jeg skal betale hans medlemskap, kan jeg skrive at hans adresse er min egen adresse og ikke deres?
Har aldri skjønt meg på folk som ikke liker fotball.
hehe, ikke jeg heller, men de er alrighte mennesker forde altså, og sønnen deres skal jo bli fugla fanatiker om tante får bestemme derfor ville jeg starte tidlig med min påvirkning.
så om jeg kunne fått svar på min forespørsel hadde det vært supert!
Da får jeg gjøre det. Man må jo vise frem medlemskap for 2006 for å ikke betale 100,- ekstra på bussturen torsdag, og slikt sett ligger jeg dårlig an akkurat nå siden kortet ikke er mottat enda.
Er det bare jeg som synes kortet er fryktelig grønt? Jeg får litt Ham-kam-følelse... :oops:
Jeg er enig marianne, desverre. Lite kanarifarger på kortet, og det savner jeg fra ifjor. Kortet burde oset av gult og sort! Men takk skal dere ha, bildet er konge. bare synd det er feile farger.
Er det bare jeg som synes kortet er fryktelig grønt? Jeg får litt Ham-kam-følelse... :oops:
Jeg er enig marianne, desverre. Lite kanarifarger på kortet, og det savner jeg fra ifjor. Kortet burde oset av gult og sort! Men takk skal dere ha, bildet er konge. bare synd det er feile farger.
jeg synes det blir for kjedelig å ha samme type kort år etter år etter år.
i fjor var det jo masse skjerf og kun gult og svart, i år falt vi for et oversiktsbilde.
å får vi se hvordan kortet blir neste år.
Uansett håper jeg dere liker at vi har begynt med bilde på kortene og sånn kortene ser ut generelt med skrift osv...
Liker det kjempegodt at dere har begynt med bilder på kortene!
Enig i at det er bra med bilde på kortene, og kjøper argumentet med at det ikke kan være likedan hvert år. Men i år er da ikke et av årene jeg liker bildet som ble valgt
Kommentar