Storskjerm på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #21
    Opprinnelig skrevet av Fridtjof
    Det funka fint det. Fikk til og med se tissen til Christer George en gang, og da skal bildet forstørres ganske mye...
    George? Det var nok Hassan som fikk utstyret vist frem for hele Åråsen.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Fridtjof
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2005
      • 2120

      #22
      Det var mot rbk, så vidt jeg vet, og Fakiri har vel ikke spillt der? Mulig jeg bommer grovt på fotballfaktaene nå :oops:
      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #23
        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
        Det var mot rbk, så vidt jeg vet, og Fakiri har vel ikke spillt der? Mulig jeg bommer grovt på fotballfaktaene nå :oops:
        Du bommer nok litt, jeg vil ikke si grovt. Hassan spilte fem kamper for trøndera i 2001 og 12 kamper i 2002

        Kilde:



        Det var i 2002 at vi fikk se stasen hans.

        Husker forøvrig en annen episode fra sesongen med storskjerm og det var kampen mot Molde. Mork scoret etter et perfekt timet gjennomspill, hele Åråsen skrek offside, mens TV-bildene viste at så ikke var tilfelle. Men like forbannet så skrek så og si alle på dommeren selv når reprisene viste at det ikke var offside.

        Litt flaut....
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #24
          Tissen til George

          Har en leieboer som fant nr til Christer George på internett, rinte han, møtte han, feide han og ga faen. Hehe

          Han var visst skuffende liten.

          George: Hilser fra Rozita
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Gjest

            #25
            Et par uker jeg tok opp behovet for storskjerm på Åråsen dukket denne artikkelen opp i Adresseavisa ( også kalt barte og karsk-avisa):

            Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.


            Jeg tar meg friheten til å klippe ut punkter i denne artikkelen som virkelig fenger i `heia storskjerm` agendaen min.

            - Storskjermer vil gjøre totalopplevelsen for publikum langt større enn det å «bare» se 2 x 45 minutter fotball. Slike skjermer gir uante muligheter, mener Ravnaas.

            Viking angrer (red.anm. på at de ikke anskaffet seg storskjermer)
            Han anslår prisen per skjerm til et sted mellom tre og fire millioner kroner, hvilket betyr at totalprisen fort kommer opp i rundt åtte millioner.

            - Det er mye penger, men vil definitivt være verd hver krone, tror Start-eieren.


            Ga publikumsvekst for RBK
            - Den publikumsveksten Rosenborg har opplevd de siste ti-tolv årene hadde garantert ikke vært like stor uten storskjermer. Vi tror at det å gi et bedre tilbud til folk har blitt en viktig del av det å komme til Lerkendal, sier RBKs nylig avgåtte arrangementssjef, Endre Storholt.

            - Vi bruker skjermene aktivt, blant annet til å gi folk bedre innsikt i kampene. Det normale er direktesendinger som starter én time før kampstart. Disse fylles blant annet med intervjuer, ekspertanalyser, klipp fra tidligere kamper og informasjon om motstanderen. I pausen vises det høydepunkter, og etter kampene er det også intervjuer og analyser, sier Storholt.


            Gutta boys i Start og Rævbk underbygger mine påstander på en slik fremragende måte at en nesten skulle tro jeg gitt hadde dem manuset.

            Håper så inderlig at ledelsen snapper med seg noen vise ord og gir de beste supporterne i Norge den orgasmiske stadionopplevelsen de ønsker ( selv om de fleste ikke engang vet det enda ).

            Invister i storskjerm for å sprenge stadionkapasiteten på Åråsen i fremtiden!!

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #26
              Opprinnelig skrevet av biggie

              Invister i storskjerm for å sprenge stadionkapasiteten på Åråsen i fremtiden!!
              Bruk heller millionene på å styrke laget!

              Kommentar

              • lsk_fugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 864

                #27
                leste et sted at start skal bruke 8 mill på 2 storskjermer på deres nye stadion! 2 storskjermer eller 1 occean??

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av lsk_fugl
                  leste et sted at start skal bruke 8 mill på 2 storskjermer på deres nye stadion! 2 storskjermer eller 1 occean??
                  En Occean anytime!

                  Kommentar

                  • Gjest

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Opprinnelig skrevet av biggie

                    Invister i storskjerm for å sprenge stadionkapasiteten på Åråsen i fremtiden!!
                    Bruk heller millionene på å styrke laget!
                    Det er ikke alle som greier å tenke lenger enn nesa rekker. Jeg tror enten du ikke tenkte helt klart i det du siterte mitt innlegg, eller så er du en sånn en.
                    Viking kommer til å annskaffe seg skjermer, det samme skal Start og RBK skryter de opp i skyene. Arrangementsjefen i RBK forteller at skjermene har gitt RBK STOR publikumsvekst.
                    Med to - tre tusen mer tilskuere vil storskjermene være nedbetalt innen tre år. Deretter kan vi styrke stallen med spillere i 10 millioners-klassen hvert år, hvis overskuddet fra publikumsveksten blir brukt på spillere!

                    Kommentar

                    • lsk_fugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 864

                      #30
                      jaa.. visst det har en slik god innvirkning så er jeg med på den også! det vil jo bedre åråsen som Stadion! jeg syntes den nye "info" tavla var genial jeg lurer på hvordan det hadde blitt med storskjerm på fort åråsen 8)

                      Kommentar

                      • stolte bønder
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Nov 2005
                        • 76

                        #31
                        hva skal åråsen med storskjerm lizzom!! det er litt liten stadio til det! synes vi skal få bygd størrre tribuner før det der! eller??

                        Kommentar

                        • McGuffy
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 5099

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av stolte bønder
                          hva skal åråsen med storskjerm lizzom!! det er litt liten stadio til det! synes vi skal få bygd størrre tribuner før det der! eller??
                          Hvorfor det, lizzom? Hvorfor er den for liten til storskjerm lizzom?

                          Litt usikker på plasseringa lizzom.. Men men..

                          Kommentar

                          • MagnetMagne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 446

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av stolte bønder
                            hva skal åråsen med storskjerm lizzom!! det er litt liten stadio til det! synes vi skal få bygd størrre tribuner før det der! eller??
                            Hva med å konsentrere oss om å fylle opp tribunene FØR vi begynner å prate om å bygge ny stadion?
                            Snart neste hælj.....

                            Always Hardcore
                            TS05

                            Kommentar

                            • stolte bønder
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Nov 2005
                              • 76

                              #34
                              du sier noe der... tenkte ikke så langt. men synes ikke vi skal ha storskjerm likevel!

                              Kommentar

                              • Gjest

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av stolte bønder
                                du sier noe der... tenkte ikke så langt. men synes ikke vi skal ha storskjerm likevel!
                                Ikke for å være slem, men jeg mistenker deg for å være mange år unna stemmerett. Det er ikke så lett å tenke så langt før man kommer i puberteten. Men hvis ikke det kommer opp storskjermer på Åråsen de nærmeste årene kan vi jo snakkes om en 10 års tid.. 8) Forhåpentligvis er du myndig innen den tid..hehe.

                                Kommentar

                                • bøllefrø
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2004
                                  • 462

                                  #36
                                  Nå får vi være snille med de yngste gutter

                                  Personlig synes jeg ikke storskjerm er viktig for MIN opplevelse av fotball. Men jeg kan tenke meg at mange av mine gamle kompiser, konene & barna deres, naboene, mora mi etc. ville satt stor pris på storskjerm - noen hadde kanskje da opplevd "pakka" som såpass mye mer underholdende (eller lettfordøyd), at de ville kommet oftere tilbake.

                                  Og en sånn skjerm må ikke veies opp i forhold til hva vi innbarka fansene synes (for vi liker "pakka" likevel), den må veies opp i forhold til hvor mange ekstra "vanlige" publikummere som kommer. Og 2000 tilskuere i snitt ekstra ville vel gjort noe med stemningen?

                                  Kommentar

                                  • Rubinho
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2005
                                    • 1501

                                    #37
                                    drit i stor skjerm, det viktigste er at lsk scorer og vinner!

                                    Kommentar

                                    • Mr.Lee
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2006
                                      • 736

                                      #38
                                      På en annen side er det mange av disse som "er hjemme fordi du får se reprise"-folka som sikkert ville tatt turen ned på Åråsen om vi fikk en storskjerm.

                                      Kommentar

                                      • lsk_fugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2004
                                        • 864

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
                                        Opprinnelig skrevet av stolte bønder
                                        hva skal åråsen med storskjerm lizzom!! det er litt liten stadio til det! synes vi skal få bygd størrre tribuner før det der! eller??
                                        Hva med å konsentrere oss om å fylle opp tribunene FØR vi begynner å prate om å bygge ny stadion?

                                        er det ikke det vi skal prøve å få til med storskjerm? å trekke fler folk til åråsen? :P

                                        Kommentar

                                        • Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

                                          #40
                                          Det jeg tidvis mangler av selve godfølelsen når jeg er på Åråsen er intimiteten som er der når vi passerer 10000 tilskuere. Trur nok det er endel som gjerne stikker på flere kamper hvis de vet at det blir mange folk og ekstra god stemning. Dette vil sikkert igjen smitte av på spillerne.

                                          Dersom storskjerm er det som skal til for å starte en slik dominoeffekt, noe som jeg godt kan tenke meg, skjønner jeg ikke hvorfor noen i det hele tatt er motstander av dette.
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                          Kommentar

                                          Working...