Opprinnelig skrevet av Fridtjof
Storskjerm på Åråsen
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofDet var mot rbk, så vidt jeg vet, og Fakiri har vel ikke spillt der? Mulig jeg bommer grovt på fotballfaktaene nå :oops:
Kilde:
Det var i 2002 at vi fikk se stasen hans.
Husker forøvrig en annen episode fra sesongen med storskjerm og det var kampen mot Molde. Mork scoret etter et perfekt timet gjennomspill, hele Åråsen skrek offside, mens TV-bildene viste at så ikke var tilfelle. Men like forbannet så skrek så og si alle på dommeren selv når reprisene viste at det ikke var offside.
Litt flaut....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Tissen til George
Har en leieboer som fant nr til Christer George på internett, rinte han, møtte han, feide han og ga faen. Hehe
Han var visst skuffende liten.
George: Hilser fra RozitaAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Et par uker jeg tok opp behovet for storskjerm på Åråsen dukket denne artikkelen opp i Adresseavisa ( også kalt barte og karsk-avisa):
Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.
Jeg tar meg friheten til å klippe ut punkter i denne artikkelen som virkelig fenger i `heia storskjerm` agendaen min.
- Storskjermer vil gjøre totalopplevelsen for publikum langt større enn det å «bare» se 2 x 45 minutter fotball. Slike skjermer gir uante muligheter, mener Ravnaas.
Viking angrer (red.anm. på at de ikke anskaffet seg storskjermer)
Han anslår prisen per skjerm til et sted mellom tre og fire millioner kroner, hvilket betyr at totalprisen fort kommer opp i rundt åtte millioner.
- Det er mye penger, men vil definitivt være verd hver krone, tror Start-eieren.
Ga publikumsvekst for RBK
- Den publikumsveksten Rosenborg har opplevd de siste ti-tolv årene hadde garantert ikke vært like stor uten storskjermer. Vi tror at det å gi et bedre tilbud til folk har blitt en viktig del av det å komme til Lerkendal, sier RBKs nylig avgåtte arrangementssjef, Endre Storholt.
- Vi bruker skjermene aktivt, blant annet til å gi folk bedre innsikt i kampene. Det normale er direktesendinger som starter én time før kampstart. Disse fylles blant annet med intervjuer, ekspertanalyser, klipp fra tidligere kamper og informasjon om motstanderen. I pausen vises det høydepunkter, og etter kampene er det også intervjuer og analyser, sier Storholt.
Gutta boys i Start og Rævbk underbygger mine påstander på en slik fremragende måte at en nesten skulle tro jeg gitt hadde dem manuset.
Håper så inderlig at ledelsen snapper med seg noen vise ord og gir de beste supporterne i Norge den orgasmiske stadionopplevelsen de ønsker ( selv om de fleste ikke engang vet det enda ).
Invister i storskjerm for å sprenge stadionkapasiteten på Åråsen i fremtiden!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av biggie
Invister i storskjerm for å sprenge stadionkapasiteten på Åråsen i fremtiden!!
Viking kommer til å annskaffe seg skjermer, det samme skal Start og RBK skryter de opp i skyene. Arrangementsjefen i RBK forteller at skjermene har gitt RBK STOR publikumsvekst.
Med to - tre tusen mer tilskuere vil storskjermene være nedbetalt innen tre år. Deretter kan vi styrke stallen med spillere i 10 millioners-klassen hvert år, hvis overskuddet fra publikumsveksten blir brukt på spillere!Kommentar
-
hva skal åråsen med storskjerm lizzom!! det er litt liten stadio til det! synes vi skal få bygd størrre tribuner før det der! eller??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av stolte bønderhva skal åråsen med storskjerm lizzom!! det er litt liten stadio til det! synes vi skal få bygd størrre tribuner før det der! eller??
Litt usikker på plasseringa lizzom.. Men men..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av stolte bønderhva skal åråsen med storskjerm lizzom!! det er litt liten stadio til det! synes vi skal få bygd størrre tribuner før det der! eller??Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av stolte bønderdu sier noe der... tenkte ikke så langt. men synes ikke vi skal ha storskjerm likevel!Kommentar
-
Nå får vi være snille med de yngste gutter
Personlig synes jeg ikke storskjerm er viktig for MIN opplevelse av fotball. Men jeg kan tenke meg at mange av mine gamle kompiser, konene & barna deres, naboene, mora mi etc. ville satt stor pris på storskjerm - noen hadde kanskje da opplevd "pakka" som såpass mye mer underholdende (eller lettfordøyd), at de ville kommet oftere tilbake.
Og en sånn skjerm må ikke veies opp i forhold til hva vi innbarka fansene synes (for vi liker "pakka" likevel), den må veies opp i forhold til hvor mange ekstra "vanlige" publikummere som kommer. Og 2000 tilskuere i snitt ekstra ville vel gjort noe med stemningen?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MagnetMagneOpprinnelig skrevet av stolte bønderhva skal åråsen med storskjerm lizzom!! det er litt liten stadio til det! synes vi skal få bygd størrre tribuner før det der! eller??
er det ikke det vi skal prøve å få til med storskjerm? å trekke fler folk til åråsen? :PKommentar
-
Det jeg tidvis mangler av selve godfølelsen når jeg er på Åråsen er intimiteten som er der når vi passerer 10000 tilskuere. Trur nok det er endel som gjerne stikker på flere kamper hvis de vet at det blir mange folk og ekstra god stemning. Dette vil sikkert igjen smitte av på spillerne.
Dersom storskjerm er det som skal til for å starte en slik dominoeffekt, noe som jeg godt kan tenke meg, skjønner jeg ikke hvorfor noen i det hele tatt er motstander av dette.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
Kommentar