Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
vi får motstand det er det ingen tvil om,men de kunne jo kutta ut den musikken hørte jo ikke hva de sang,nå skjønner jeg dansk dårlig da...
over til noe helt annet,megafon,det burdte vi kanskje hatt eller få,men det har vel dere i styret tatt opp???Ser for meg tommy "forsanger" med megafon plus en på C-Feltet.
Vet du/dere hva slags melodi de sang på,synes den "funka" bra virka som folket var med på den å.
Klarte visst å ødelegge tråden når jeg skulle skille ut megafon og video. Så da får dere diskutere de "tøffe gutta på nytt her, så tar vi megafon for KFL på en annen tråd
Musikken er lagt på etterpå selvsagt. Vanlig nedover at Ultras gruppene legger på musikk på videoene sine. Om vi får motstand spørs på hvor mye fck fansen legger i denne matchen.
Med tanke på at dem møter Brøndby 3 dager før dem møter oss så tror jeg dem kommer til å legge mye mer i den kampen, og at det ikke blir noen storsatsning fra dems side når dem skal møte oss.
Vet du/dere hva slags melodi de sang på,synes den "funka" bra virka som folket var med på den å.
Aner ikke assen melodi det er, men den virker jo enkel og grei. Antakeligvis ikke så grei at andeezzle kan skrive tekst til den, så her må dere nok fiske opp godvilja og legge den til (jeg er stup overtrøtt, men på tide med litt dobbel ironisering av sjølironien):
høy ball (evt. høyball), dødball
vi er fra landet, vi
tifo, tromme, megafon
mø, mø, mø, mø, mø, mø
vi er harry, vi
(Skjønner at vi ordrett ikke kan synge det der, men hadde vært deilig og skremt noen av mytene opp på mørketloftet med en sann pulserende melodi, og kanskje også, som en annen foreslo (Kimito?), tatt en tematur med strå i kjeften, snekkerbukser, felleskjøpetskyggeluer, rutete skjorter og slagstøvler. Da skulle jeg i så fall fått med meg en grei hillbilly-outfit fra Texas til en viss match på Ullevaal 13. mai.)
Hadde vært utrolig morsomt og syngi noe slikt! Men vi måtte fått plass til ordet Lillestrøm, Fugla eller LSK i teksten :wink:
Takker for hyggelig tilbakemelding! Putt inn akkurat hva du vil, veiron. Poenget var å få ballen til å begynne å rulle, så om vi skulle ende opp uten ett eneste ord fra min tekst er det helt greit. Er tom for nødrim på Lillestrøm, Fulga og LSK, så det minst dårlige jeg kommer på er å begynne med "så gul, så fugl" eller noe lignende.
Edit: Ser at tekst/melodi også blir diskutert i riktig forumsavdeling:
Kommentar