Christoffer til Bundesliga

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3930

    Christoffer til Bundesliga



    Håper dette er kjempe feil!

    Christoffer till Bundesliga
    Svenske landslagsbacken Christoffer Andersson, 27, flyttar från norska Lilleström till tyska Hannover.
    Enligt uppgifter till SPORT-Expressen är övergången redan klar.
    - Dags att ta ett steg i rätt riktning, säger Christoffer Andersson.




    SPORT-Expressen avslöjade tidigare den här månaden att Andersson var på väg till Bundesliga.
    Nu uppger en källa att Christoffer Andersson och Hannover är helt överens.
    Liksom klubbarna Lilleström och Hannover, även om de avvaktar något dygn med de officiella beskedet.
    Christoffer Andersson, förre Helsingborgsstjärnan, har varit föremål för flera spekulationer senaste tiden och bland annat kopplats samman med Malmö FF, som dock fann sin nye högerback i Danmark, OB:s Ulrich Vinzents.
    Rapporterna för en vecka sedan sa att Hannover backade på grund av Lilleströms prislapp, 5 miljoner kronor.
    - Klart att klubben ska ha betalt, de måste ju köpa en ersättare för mig.
    Och det är svårt att hitta högerbackar, säger Christoffer Andersson.

    Stabilt mittenlag
    Enligt uppgifter är kontraktet med Hannover på två och ett halvt år.
    Ingen klausul, som för Jon Inge Höiland med Kaiserslautern, att du får flytta hem igen om laget blir degraderat?
    - Jag kan inte kommentera något som inte är klart, men vad gäller Hannover handlar det om ett stabilt mittenlag.
    www.kfl.no/debatt
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #2
    Stoffe ble tatt av banen relativt tidlig mot Hønefoss i går.
    Kan det ha noe med dette å gjøre?
    Var man redd for skader?
    Gubben har jo ikke spilt mye i det siste, og trenger kamptrening.....

    Mvh
    Gammer`n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265

      #3
      Jeg velger å tro på norske medier..


      - Absurd Lillestrøm-krav
      Bundesliga-klubben Hannover er ikke lenger interessert i Lillestrøms Christoffer Andersson.

      Av Dag Langerød


      Den tyske klubben jakter en back, og ønsket Lillestrøms svenske. Romerikingenes krav satte imidlertid en effektiv stopper for videre samtaler.

      Jan Åge Fjørtofts klubb krevde 4-5 millioner kroner for å selge.

      - Spillerens kontrakt går ut etter sesongen. Med det i tankene er det en absurd sum Lillestrøm krever, sier Hannovers sjef for spillerjakten utenlands, Tor Kristian Karlsen, til TV 2 Nettavisen.

      Hannover er dermed ikke lenger interessert i høyrebacken. I stedet vil klubben nå kjøpe den danske U21-landslagsspilleren Jonas Troest. Det melder tyske medier.

      PS: Svenske Expressen skrev fredag at Andersson er enig med Hannover. Ded medfører altså ikke riktighet. -Helt feil, sier Jan Åge Fjørtoft til TV 2 Nettavisen. Han understreker igjen at det uaktuelt å selge svensken på tilbud.

      27.01.06 11:40

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        For dyr

        Har fått intrykket at Hannover syntes 5 mil er alt for mye i og med att kontrakten går ut etter sesongen...
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          #5
          Re: For dyr



          Jeg gråter...
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #6
            Re: For dyr

            Opprinnelig skrevet av superbøffel
            http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=1865

            Jeg gråter...
            Hvorfor gråter du? Sitat fra artikkelen: "Men på Åråsen avviser man at dette er tilfelle. Det sier manager Jan Åge Fjørtoft til Nettavisen."

            Kommentar

            • ChriZza
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 4265

              #7
              Det er den svenske avisen Expressen som melder dette i dag. En kilde sier at man har kommet til enighet over hele fjøla.
              Virker som om Expressen er deres eneste kilde..
              svenske medier meldte jo for en tid siden at Haddad var på vei tilbake i allsvensken og, så jeg velger rett og slett og ignorere slikt svenskevrøvvel.
              For jeg håper for guds skyld at det er det det er.,!)

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #8
                Re: For dyr

                Opprinnelig skrevet av Torolf
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=1865

                Jeg gråter...
                Hvorfor gråter du? Sitat fra artikkelen: "Men på Åråsen avviser man at dette er tilfelle. Det sier manager Jan Åge Fjørtoft til Nettavisen."
                Håper bare dette ikke er tilfelle, men det jeg ikke likte var uttalelsene fra Stoffe: "Klart klubben skal ha betalt, de må jo kjøpe en erstatter for meg, Og det er vanskelig å finne høyrebacker, sier Andersson."
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • gj
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3359

                  #9
                  Expressen er ikke akkurat noen russeavis.

                  Så lenge de skriver det de skriver, og har fått kommentar fra Andersson velger jeg å være avventende (og innstille meg på at han forsvinner), snarere enn å kategorisk avvise det.

                  Fjørtoft er programforpliktet til å avvise noe som kanskje ikke er 100% klart enda.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #10
                    Expressen

                    Rart de har fått nyss om dette før noen norske aviser. Tviler litt på hvor seriøst dette er siden Hannover selv har sagt at de har gitt opp p.g.a. prisen hans.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #11
                      Re: Expressen

                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                      Rart de har fått nyss om dette før noen norske aviser. Tviler litt på hvor seriøst dette er siden Hannover selv har sagt at de har gitt opp p.g.a. prisen hans.
                      Enig. Kicker skrev følgende 16. januar (sakset fra en lengre artikkel):

                      96 und Andersson: "Das Thema ist erledigt"

                      Keinen Leihvertrag, sondern fest verpflichten wollte Hannover eigentlich Christoffer Andersson. Doch daraus wird nichts. "Der Fall ist erledigt", sagt Kaenzig. Die Niedersachsen hätten den Schweden gerne verpflichtet, doch mit Anderssons Klub, dem norwegischen Erstligisten Lilleström SK, wurde man sich beim Thema Ablöse nicht einig. Zudem reist Andersson heute, Montag, mit seiner Nationalmannschaft in den Nahen Osten zu zwei Länderspielen gegen Saudi-Arabien und Jordanien. Ein persönliches Gespräch mit Andersson und 96 hat bis dato nicht stattgefunden. "Er war eine von verschiedenen Optionen", erklärt Kaenzig. "Nun werden wir die Planungen für den Sommer vorantreiben." Soll heißen: kein Transfer mehr bis Ende Januar.

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Det skrives ofte tysk her inne..... Er det muligheter for et raskt språkkurs??? Men for all del, synd hvis han forlater oss, ser ikke helt hvem vi kan hente. Onstad i Lyn er ikke et dårlig alternativ men kommer ikke langt opp på leggen til våres kjære lille svenske!

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                          Det skrives ofte tysk her inne..... Er det muligheter for et raskt språkkurs??? Men for all del, synd hvis han forlater oss, ser ikke helt hvem vi kan hente. Onstad i Lyn er ikke et dårlig alternativ men kommer ikke langt opp på leggen til våres kjære lille svenske!
                          Kanskje vi må opprette et eget tysk forum, slik som det engelske. Jeg har dessverre ikke tid til å oversette fra tysk til norsk, men regner med at folk får med seg essensen likevel.

                          Kommentar

                          • gj
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3359

                            #14
                            Hva er pointet med å dra fram en artikkel fra 16. januar, når ståa tydeligvis er en helt annen i dag.

                            Denne forvirrer mer enn oppklarer i forhold til dagens nyheter.

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Glenn
                              Hva er pointet med å dra fram en artikkel fra 16. januar, når ståa tydeligvis er en helt annen i dag.

                              Denne forvirrer mer enn oppklarer i forhold til dagens nyheter.
                              Er gått ut på dato ja, men dette har jo vært Hannovers standpunkt. Fjøra må ha senka prisene alvorlig for at det skal ha blitt en handel. Tviler jeg sterkt på.

                              Hvor my var første bud på? 800k eller noe. Skjønner ikke att de kan ha blitt enige.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                #16
                                Fjøra avkrefter at det har skjedd noen utvikling.

                                Petter

                                Kommentar

                                • lsk_fugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 864

                                  #17
                                  hadde vært krise om andersson hadde stikki nå da.. da måtte det ha kommi inn en erstatter fort som fy! for jeg tror ikke vi har rå til å miste han.. :shock:

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Glenn
                                    Hva er pointet med å dra fram en artikkel fra 16. januar, når ståa tydeligvis er en helt annen i dag.

                                    Denne forvirrer mer enn oppklarer i forhold til dagens nyheter.
                                    Det er vel bedre med en pålitelig kilde av gammel dato enn en oppdatert kilde som er basert på fri diktning (Expressen).

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av petter
                                      Fjøra avkrefter at det har skjedd noen utvikling.

                                      Petter
                                      Takk Petter. Gode nyheter
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • gj
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3359

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                                        Opprinnelig skrevet av Glenn
                                        Hva er pointet med å dra fram en artikkel fra 16. januar, når ståa tydeligvis er en helt annen i dag.

                                        Denne forvirrer mer enn oppklarer i forhold til dagens nyheter.
                                        Det er vel bedre med en pålitelig kilde av gammel dato enn en oppdatert kilde som er basert på fri diktning (Expressen).
                                        Selvfølgelig.

                                        Men det hjelper ikke å vise til en meningsmåling fra mandag der 40% av palestinerne sier de vil stemme på Hamas, når 60% av de stemmeberettigede stemmer på partiet bare et par dager etterpå.

                                        Poenget mitt er at på 11 dager kan Hannover ha ombestemt seg, reist budet og/eller sågar forhandlet på nytt med LSK.

                                        Folk skifter mening, desinformerer eller tåkelgger. I fotballen oftere enn noe annet sted.

                                        Kommentar

                                        Working...