Hvorfor er det ingen som snakker om å kaste seg inn i kampen for å hente Trond Fredrik Ludvigsen? Vi trenger en høyrekant/høyrespiss i 4-3-3. Det er nettopp det han er. En rimelig god en også. Har Brann råd, bør vi ha det og. Han er t.o.m. norsk, slik at Adresseavisa o.a. blir strålende fornøyd.
"Ludde"
Collapse
X
-
Han har jo blitt diskutert i andre tråder tidligere.. Han vil tydeligvis til Brann, og det er det ikke så mye vi får gjort med det...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Dropp Ludde! Den vi trenger på h. kant er Marius Gullerud. Basta! Glad det ser ut til å bli en ny spiller på oss(Mifsud). Driter egentlig i om spillerne er norske eller utenlandske så lenge de er gode nok, men den neste som signer synes jeg bør være fra nærmorådet. Marius er god nok i massevis og ønsker sikkert å spille for fugla. Dyr tror jeg ikke han blir ettersom han er bosman til høsten.Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av MingusDriter egentlig i om spillerne er norske eller utenlandske så lenge de er gode nok, men den neste som signer synes jeg bør være fra nærmorådet.Kommentar
Kommentar