Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
-Vi er nødt til å fornye oss, vi kan ikke gå rundt og tro vi er verdens beste fans fordi vi sang ut enga i fjor, det var det flere andre som også gjorde.
Den beste måten å bli bedre er å bli flere. Så enkelt/vanskelig er det. Man når etterhvert et naturlig høydepunkt når det gjelder samsynging og organisering. Jeg tror vi er ganske nær det høydepunktet.
-Vi kan bli mye bedre og må hele tida utvikle oss. Innsatsen borte mot enga i fjor holder ikke neste år, vi må opp enda et nivå!
Det er mange veier til å bli bedre.
-Uansett svar får vi ikke greie på hvordan dette funker i Kanarifansen før det er prøvd ut.
Dette argumentet faller på sin egen urimelighet. Du kan si at det vil bli en suksess før det er prøvd ut, mens du argumenterer for at andre ikke kan si at det ikke vil bli en suksess.
-Vi trenger det kanskje ikke på Åråsen, men på borteturer trenger vi det, hvertfall når vi er over 600 stk...
Det er vel ikke akkurat ofte vi er over 600 stk på borteturer?
-Nå som det virker som om man har bestemt seg for å prøve dette, foreslår jeg at vi går over til å diskutere hvilken type vi skal kjøpe inn.
Mulig det er bestemt, men for meg virker det som om det flertallet er imot.
-I kampene vi spiller på Ullevål er dette er must.
Helt uenig. Vi har vist mange ganger at vi greier å synge bra sammen på Ullevål. På cupfinalen, kanskje, men det blir en annen sak. Dessuten var det mye annet som ikke fungerte der.
-Tenk dere hvordan vi kommer til å irritere livet av de latterlige anal-apene nå da!! klansfolket jamrer allerede så det griner etter på VGD pga. tromma vår. Når dem får se at vi bruker dette i tillegg tar de vel helt av. Og alt som kan irritere de innavla nissene er positivt i seg sjøl.
Tja. Skarptromma til Bodø/Glimt kan oppfattes som irriterende eller morsomt alt ettersom hvordan man ser det. Tror det blir det samme med en megafon. De får noe å irritere seg over og noe å le av. Uansett blir det feil fokus å tenke på hva de synes. Det driter vi i. Vi må bare støtte fugla.
-Jeg kan ikke forstå at det er mulig å være kategorisk moe før man har forsøkt. Minner meget om situasjonen rundt tromme i fjor.
-Dette vil bli en suksess NÅR vi prøver det ut. Sånn er det bare, dere andre har feil og jeg har rett
Et lysende eksempel på et godt argument.
-For å forsterke vårt hegemoni som Norges beste supportere er det viktig at vi fortsetter å lete etter noe som kan gjøre oss enda bedre
Dere andre får ha tiltro til oss som vet hva vi snakker om.
Blir litt merkelig å starte en debatt med utgangspunktet "vi vet mye bedre enn dere". Enig i at vi må lete etter ting som kan gjøre oss bedre, uenig i at megafon er en slik ting.
-Viktig at man ikke lener seg tilbake å tror at den gode stemningen skal komme av seg selv.
Eneste forskjellen er for Tommy. Skal han starte sangene med eller uten megafon.
konkl.
Etter denne overbevisende argumentasjonsrekken kan ikke kanarifansen unngå å ta ibruk megafon,klappere, trompet, hvite tørkler, eller whatever.
Konklusjon: Du tar feil. Selv om trompet hadde vært veldig morsomt (og sikkert irritert mange det også). Organiseringen til KFL er gjennomgående veldig bra. Veien til å bli bedre er å få flere folk å organisere. Spesielt må det jobbes med å få flere folk til å dra på bortekampene. Vi kan slå oss selv på brystet så mye vi vil, men på det området er vi absolutt ikke Norges beste supportere.
Takk for oppmerksomheten.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
mm nei, jeg foreslo bare å ha forsangere utover bedre en det vi har hatt før, feks mot fredrikstad var det ett høl etter Tony, og hele venstresiden sang i uttakt.
Syns ikke roperten funka så veldig bra... man hører nesten bedre hva folk sier uten den... blir så uttydelig.... men men.. ikke vet jeg, kanskje det blir bedre når vi blir vant til det.....:???:
Få tak i en megafon! Forutsatt at dette brukes riktig.
Er f. eks. et veldig fint middel til å gi korte beskjeder anngående tifo og korrigere på sanger. Blant annet Elska, forhatte hvor tempoet kan senkes ved å noen instrukser via megafon.
Ja for faen, vi kan ikke slå oss til ro med å være best i norden, er faen ikke godt nok.
Kommentar