som nordby sa i stad så kan mann gi besjed om tifo ting via megafon. Når det er snakk om synging så må det være et hælvette å være forsanger å stå der å skrike ut hele stemmen etter en omgang. Jeg er veldig for megafon
Skal Megafon brukes og evt. hvordan?
Collapse
X
-
Vet ikke om det er sagt av andre i denne tråden, men for oss i tifo gruppa ville dette bety meldig mye.
Det å kunne gi beskjed med en megafon vil hjelpe enormt de gangene som feks halve Kanari-Fansen hiver kasterullene før spillerne har kommet på banen.
Eller som i fjor når vi hadde delt ut ballonger på Ullevål i 5 timer og resultatet ble en dårlig vits fordi ingen gadd å lese lappen som var festet til ballongene. Skal si at dette ville hjelpe enormt frem til alle forstår hvorfor vi legger en lapp på setet eller gir en løpeseddel til alle som kommer på feltet.
Rune K
FuglaTifoStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Megafon kommer til å fungere, men det er spesielt på stormatchene vi virkelig trenger megafon, i særdeleshet enga borte. Det trøkket vi kan få til når hele svingen starter sangene samtidig kommer lett til å overgå det vi klarte borte mot enga i år.
Megafon vil bli en suksess NÅR vi prøver det ut. Sånn er det bare, dere andre har feil og jeg har rett :lol:
IRRIDUCIBILI UFCKommentar
-
Ja MEGAFON ER KNALL BRA til å gi beskjeder med som f.eks om tifo og kun til det foreløpig.
nå må ikke vært eneste "fornyende" forslag bli tatt imot med åpne armer fordi tromma ble en suksess. vi må være litt kristiske til om alt er like aktuelt å ta ibruk.
dessuten er ikke megafon nytt det er brukt av mange store grupperinger i norge som f.eks isberget og tannbørstene fra nord.FORZA ALLEZ!Kommentar
-
Og akkurat som med tromma sammenligner noen oss med supportera til glimt osv... :lol:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisMegafon vil bli en suksess NÅR vi prøver det ut. Sånn er det bare, dere andre har feil og jeg har rett
* Ønsker vi at KFL skal heve seg enda et hakk siden ifjor?
* Er vi redd for hva Apeberget måtte mene?
Ifjor viste vi, til gangs, hvem som er best av supportergruppene i Norge. Målet iår må bli å heve oss på de "mindre viktige" kampene (hvis det er lov å kalle seriekamper for akkurat det...) samt å samle HELE kfl i felles trøkk på storkampene. Kan vi klare det uten megafon? Neppe!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
For å forsterke vårt hegemoni som Norges beste supportere er det viktig at vi fortsetter å lete etter noe som kan gjøre oss enda bedre. Tromma gjorde oss flere hakk bedre forrige sesong. Kommende sesong kommer vi til å bli enda bedre da vi sannsynligvis blir flere syngende supportere. Megafon kan vise seg å være enda en ting som gjør oss bedre, en ting som er helt sikkert er at vi hvertfall ikke blir dårligere av å prøve det i noen kamper.
Har ett inntrykk av at de fleste av de som er positive til megafon er de samme som var positive til tromme før fjorårets sesong. Dere andre får ha tiltro til oss som vet hva vi snakker om.
FRIHET FOR ULTRASUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg kan ikke forstå at det er mulig å være kategorisk moe før man har forsøkt. Minner meget om situasjonen rundt tromme i fjor.
Jeg stoler kategorisk på vurderingene til de som skal bemanne megafonen(e).
Detta blir bra!Knurr...Kommentar
-
La oss prøve det ut da så ser alle at det ikke blir noen bedre stemning. den forblir like bra som den har vært og dermed blir megafonen overflødig bortsett fra ved info og beskjeder.
en annen ting som jeg har tenkt på en stund har vært bruk av instrumenter under syngingen. vi har nå kommet godt igang med tromme noe som har blitt en braksuksess. men jeg synes kanskje tiden for å ta det et skritt lenger.
landslaget i håndball har ofte brukt "klappere" som en stemingsøker på kampene. dette tror jeg hadde ført til ett sinnsykt trøkk med over 2000 klappere på feltet (selvfølgelig uten reklame). på grekern og mange andre låter ville det fungert ypperlig. tommy kan evt starte med sine klappere slik at det blir synkronisert best mulig.
bruken av tromme kan evt utvides til bruk av skarptromme ved enkelte anledninger. som før hymna f.eks for å markere starten på noen av våre faste travere.
dette regner jeg med at fler enn meg anser som starten på en ny æra når det gjelder supporterliv i norge. la oss bli de første til å bruke mer instrumenter enn kun vår egen stemme.FORZA ALLEZ!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Latino_forzaLa oss prøve det ut da så ser alle at det ikke blir noen bedre stemning. den forblir like bra som den har vært og dermed blir megafonen overflødig bortsett fra ved info og beskjeder.
en annen ting som jeg har tenkt på en stund har vært bruk av instrumenter under syngingen. vi har nå kommet godt igang med tromme noe som har blitt en braksuksess. men jeg synes kanskje tiden for å ta det et skritt lenger.
landslaget i håndball har ofte brukt "klappere" som en stemingsøker på kampene. dette tror jeg hadde ført til ett sinnsykt trøkk med over 2000 klappere på feltet (selvfølgelig uten reklame). på grekern og mange andre låter ville det fungert ypperlig. tommy kan evt starte med sine klappere slik at det blir synkronisert best mulig.
bruken av tromme kan evt utvides til bruk av skarptromme ved enkelte anledninger. som før hymna f.eks for å markere starten på noen av våre faste travere.
dette regner jeg med at fler enn meg anser som starten på en ny æra når det gjelder supporterliv i norge. la oss bli de første til å bruke mer instrumenter enn kun vår egen stemme.
Håper for all del dette er kødd!!!!!!!!!! SERIØST!!!!!-After Dark Ultras-Kommentar
-
Din løk... :lol: Jeg håper for din del at det innlegget var veeeeldig ironisk skrevet...
Å foreslå bruk av klappere, ironi eller ei fortjener prisen for største dusteinnlegg, da er også debattantene på vgd tatt med i vurderingen.
God bedring :wink:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Latino_forzaLa oss prøve det ut da så ser alle at det ikke blir noen bedre stemning. den forblir like bra som den har vært og dermed blir megafonen overflødig bortsett fra ved info og beskjeder.
dette regner jeg med at fler enn meg anser som starten på en ny æra når det gjelder supporterliv i norge. la oss bli de første til å bruke mer instrumenter enn kun vår egen stemme.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av bjarmannok, er med på at megafonen kan brukes til å gi beskjeder men håper ikke noen synger i den ass, da blir jeg flauKommentar
Kommentar