Skal jeg tjuv-låne skolens megafon så vi kan prøve det i Tønsberg, eller? :lol:
Skal Megafon brukes og evt. hvordan?
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Hysj... (hemmelig melding!)
Jeg har sterk mistanke om at Kjernen snoker på forumet vårt og prøver å snappe opp alle ideene våre. Hadde vært utrolig morsomt å lagt inn noen helt syke ideer som mange hadde svart positivt på, så kunne vi hatt det morsomt når Kjernen dreit seg ut med utrolig dårlig tifo, sanger o.l. :lol:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av ErikBNår vi hører hvordan det er med megafon hos Kjernen nå, burde denne diskusjonen egentlig vært lagt død. Fy faen, så sinnsykt jævlig!!
-erikNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Æ vart skikkeli' skræmt no ja... :shock:
Dere kan ikke mene at vi skal begynne med noe sånt??
Seriøst, det er det jævligste jeg har hørt, tragisk!!!
Og at det blir så mye annerledes fordi det er vi som skal bruke det, det tror jeg ikke noe på!
-erikMine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis vi hardcoregutta i lag sodomia får ropperten blir alt dritfett. vi er best, mye bedre enn resten av kanarifansen, som ikke er bra nok fordi dem ikke er med i lag sodomia.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Skulle til å poste dette selv, fyfaen så jævli det hørtes ut. Hørte jo bare en falsk høy stemme i megafon hele tida.
Noe så ultraflaut å høre på, det var AKKURAT det jeg mente når jeg sa at jeg var i mot megafon.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Og hvis folk har lest tidligere i tråden så skal ikke megafon brukes på den måten... Kun til å starte sangene! :roll:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vestfold KanarisOg hvis folk har lest tidligere i tråden så skal ikke megafon brukes på den måten... Kun til å starte sangene! :roll:
Det er mange "kun" her.
Skal "kun" brukes på de kampene det er nødvendig, e.g. ala smekkfullt kanarifelt (enga , rbk matcher, cupfinale etc)
Skal "kun" brukes til å starte sanger.
Vi får se da hva som skjer.
Håper virkelig ikke det sklir ut til hva vi hørte på tv i går. Det er nemlig dritflaut for en norsk supporter å høre på.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av Vestfold KanarisOg hvis folk har lest tidligere i tråden så skal ikke megafon brukes på den måten... Kun til å starte sangene! :roll:
Det er mange "kun" her.
Skal "kun" brukes på de kampene det er nødvendig, e.g. ala smekkfullt kanarifelt (enga , rbk matcher, cupfinale etc)
Skal "kun" brukes til å starte sanger.
Vi får se da hva som skjer.
Håper virkelig ikke det sklir ut til hva vi hørte på tv i går. Det er nemlig dritflaut for en norsk supporter å høre på.Kommentar
-
Nei og atter nei. Megafon bringer tankene hen til byttingene som kalte seg Fyllingen-supportere på tidlig nittitall. Megafon, busserull og gitarspilling på kampene. Fytti helvete. Megafon er det nærmeste vi kommer amøbeplanet. Hvor mange forsangere har vi? Har de mistet stemmen? Var det dårlig trøkk på feltet i fjor?
NEI TIL MEGAFON!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Må si det at megafon blir litt i det meste laget. Tromma er fin å ha, men en megafon, nei, tror nkm vi burde droppe den. Så jo det når vi var i køben, da var vi ca 811 stykker, og hadde vi noen megafon da, nei... Hørte folket oss godt og tydelig.. Ja! Fikk jo til og med skryt!
Nei synes vi skal bruke de stemmene vi har, og synge ut for fulle mugger :wink:Forza Fugla!!!Kommentar
Kommentar