Pr. 20.06.2004 kl. 22.45 er kfl.no oppdatert med referat fra kampen og reaksjoner fra spillere og trenere. Benytt anledningen til å beskue redax, Pette Olafssons, herlige frekke penn i referatet.
KFL.no er oppdatert
Collapse
X
-
Fine oppdateringer Rønnern!
Her er litt mer lesing:
Selv om Kanarifansen hadde helt rett da den de siste ti minuttene sang "Lillestrøm er de beste", så tok de likevel feil i går.
Gylfi har blitt Goalfi.
LILLESTRØM (VG) Tidligere var han mest kjent for en rekordgrov utskjelling av en kvinnelig dommer. Men nå snakker Gylfi Einarsson (25) endelig med bena.
Alt i alt var Lillestrøm litt sterkere
Slutter aldri å score
Ballen ville ikke inn for Sundgot
Kanarifugla flyr høyt i år! -
Opprinnelig skrevet av Nordby10 DAGER TIL GYLFI SIN KONTRAKT GÅR UT, VI MÅ JO SIGNE HAN? SER JEG NOEN TENDENSER TIL UWE OG GYLFI SIN LILLE FIGTH PÅ TRENING FOR EN STUND TILBAKE?
PetterKommentar
-
Pr. 26.06 kl. 13.30 er laget offentliggjort på kfl.no samt et intervju med Tom Kristoffersen som går inn på plassen som venstre back. Sjekk ut forsiden.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterDa er kampreferatet fra dagens herlige kamp lagt ut på kfl.no
:-)
Petter
Andre referater:
BERGEN (VG Nett) (Brann - Lillestrøm 1-5) I fjor ble både Arild Sundgot og Gylfi Einarsson fristilt av Lillestrøm. I dag er Lillestrøm-trener Arne Erlandsen overlykkelig over at begge ble værende.
Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Ønsker bare å si hipp hurra, samt be alle sundgothaterne jeg (og andre) diskuterte med før sesongen kysse føttene til Kong Sundgot. Mannen som for øyeblikket er toppscorer i Tippeligaen.
2. plass i serien, 10. kamp på rad uten tap i Bergen, Hat-trick fra Sundgot, Werni scoret, Gylfi...scorer hele tiden, Baron reddet straffe...En behagelig dag? Det vil jeg si!FerdigskåraKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KimitoØnsker bare å si hipp hurra, samt be alle sundgothaterne jeg (og andre) diskuterte med før sesongen kysse føttene til Kong Sundgot. Mannen som for øyeblikket er toppscorer i Tippeligaen.
2. plass i serien, 10. kamp på rad uten tap i Bergen, Hat-trick fra Sundgot, Werni scoret, Gylfi...scorer hele tiden, Baron reddet straffe...En behagelig dag? Det vil jeg si!
Trodde aldri jeg skulle skrive det, jeg som hadde tippet at han kom til å score ca. 8 mål gjennom HELE sesongen, MEN han er også den mest-sløsende spilleren i TL også.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av KimitoØnsker bare å si hipp hurra, samt be alle sundgothaterne jeg (og andre) diskuterte med før sesongen kysse føttene til Kong Sundgot. Mannen som for øyeblikket er toppscorer i Tippeligaen.
2. plass i serien, 10. kamp på rad uten tap i Bergen, Hat-trick fra Sundgot, Werni scoret, Gylfi...scorer hele tiden, Baron reddet straffe...En behagelig dag? Det vil jeg si!
BULLSHIT! Var det Gamst Pedersen eller Årst som ikke satt inn et skudd fra 67 cm på blank kasse?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av KimitoØnsker bare å si hipp hurra, samt be alle sundgothaterne jeg (og andre) diskuterte med før sesongen kysse føttene til Kong Sundgot. Mannen som for øyeblikket er toppscorer i Tippeligaen.
Trodde aldri jeg skulle skrive det, jeg som hadde tippet at han kom til å score ca. 8 mål gjennom HELE sesongen, MEN han er også den mest-sløsende spilleren i TL også.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
KFL.no er nå også oppdatert med et omfangsrikt kampreferat.
Vegar - godt fornøyd med kampenHa respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Av en eller annen grunn ble det slik - alt sammentrykket og med feil tegngiving. Etter å ha tatt en oppfriskningsrunde i morges ble det bedre med en gang.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Vegar skal i alle fall ikke få kritikk på at han skriver for kort.
.. men hva med "faen" i tittelen? Hva har "faen" med Brasil eller LSK å gjøre? ;-)
-okbKommentar
-
Pr. 15. august kl. 00.30 er kfl.no oppdatert med intervjuer fra garderoben.
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
- denne gangen uten et eneste personangrepMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar