Oppdatert pr. 2. mai kl. 21.15 med referat fra møtet mellom supportera og Uwe & Fjøra
KFL.no er oppdatert
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jeg vil også takke unge og uskyldsrene Hr. Hallén for et utmerket referat fra noe som må har vært et meget interessant møte. Ypperlig initiativ fra KFL og prisverdig åpenhet og imøtekommenhet fra Rösler og Fjørtoft.
gilbert
som fikk svar på flere spørsmål av dette referatetKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOppdatert pr. 05.05.05 kl. 23:20 med garderobesnakk etter seieren mot Odd!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterDu skriver som en Gud, og er tydeligvis inne i en god stimMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gilbertJeg vil også takke unge og uskyldsrene Hr. Hallén for et utmerket referat fra noe som må har vært et meget interessant møte. Ypperlig initiativ fra KFL og prisverdig åpenhet og imøtekommenhet fra Rösler og Fjørtoft.
gilbert
som fikk svar på flere spørsmål av dette referatet
Vi kan jo ikke nekte mannen dette?
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av petterDu skriver som en Gud, og er tydeligvis inne i en god stim
Kanskje du skal bli journalist?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av petterDu skriver som en Gud, og er tydeligvis inne i en god stim
Kanskje du skal bli journalist?
Journalist i Dagbaldet kanskje? :wink:Knurr...Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOppdatert pr. 8. mai kl. 22:45 med intervjuer etter dagens kamp på Åråsen.Kommentar
-
Jo da, det er ikke å legge skjul på at denne skribenten er på hugget. Eksamen i forbrukersosiologi som jeg starter med i morgen, er neppe like fornøyd med at jeg prioriterer kfl.no
Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det hjelper på motivasjonen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernJo da, det er ikke å legge skjul på at denne skribenten er på hugget. Eksamen i forbrukersosiologi som jeg starter med i morgen, er neppe like fornøyd med at jeg prioriterer kfl.no
Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det hjelper på motivasjonen.
PetterKommentar
-
For å gjøre kvelden komplett, la jeg også ut en del bilder fra matchen, og du finner de i galleriet.
PetterKommentar
-
Med bilder fra gårsdagens kamp, noenogsytti bilder ligger på galleriet.
Det er også en knøttliten artikkel fra dagens medlemsmøte, med bilde av den noenlunde avslappa stemningen
PetterKommentar
Kommentar