Oppdatert pr. 15. juni med snadder etter kampen mot Moss.
KFL.no er oppdatert
Collapse
X
-
-
kfl.nos mest fitteNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeEr du den mest fitte, eller den som får mest?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Tror nok hele laget følte press på å vinne, for dersom vi ikke hadde vunnet i dag, ville hele sesongen trolig gått til dundas.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOppdatert med fitte reportasjer etter kampen mot Viking.TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeTror nok hele laget følte press på å vinne, for dersom vi ikke hadde vunnet i dag, ville hele sesongen trolig gått til dundas.Kommentar
-
Ja, det gjør det faktisk! :lol:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Rønnernkfl.no er oppdatert med intervju med Andreas Haddad.
Velbekomme
"Han beskriver seg selv som en spiller som er en klassisk targetmann og som passer best sammen med en liten spiss (denne er til deg gilbert:-)."
Takk for den - jeg sa vel ikke annet enn enn at han, med 13 skåringer i Superettan i fjor, ikke BARE kunne være "target man", samt at jeg innrømmer at jeg trodde han kunne spille sammen med andre store/høye spillere. Det tror jeg fortsatt - selv om han altså ser seg selv mest i Sundgot/Powell-rollen sammen med Mifsud/Myklebust...
"- I forrige sesong hadde jeg ca. 9 assist bare til min spisspartner. Jeg er dyktig på å vinne dueller på hodet og nikke videre til mine medspillere. Jeg binder opp mine motstandere og skaper rom for medspillerne mine."
9 assist og 13 skåringer tyder på en kombinasjon av oppspillspunkt og målskårer, med en liten overvekt på det siste. "Target man" eller "Target player" er vel ikke helt entydig bare "oppspillspunkt", men kan vel også være en spiller pasningsleggerne skal finne slik at han kan skåre fra en posisjon inne i boksen ?
"I tillegg så har jeg forholdsvis bra fart."
Hvis den første var til meg, så blir vel denne til deg, Ronnie ?
vennskapelig hilsen
gilbert
PS: Haddads spisspartner i Assyriska, både i 2004 og i år, var Kabba Samura, 174 cm. Han hadde 14 skåringer i fjor, hvorav altså ni på assist fra Haddad. Det førte ham opp på delt tredjeplass i skytterligaen (Haddad på delt sjetteplass med 13). I år har Samura to-tre skåringer (Haddad altså tre på færre kamper) i Allsvenskan. DSKommentar
-
Opprinnelig skrevet av gilbertsamt at jeg innrømmer at jeg trodde han kunne spille sammen med andre store/høye spillere.
Ref. det at du reagerte på at folk var skuffet over at spilleren ikke var liten....
That's all:-)Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar