Oppdatert etter matchen mot Bodø/Glimt. Velbekomme alle nattravner!
KFL.no er oppdatert
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOppdatert etter matchen mot Bodø/Glimt. Velbekomme alle nattravner!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernEn kembolang sak fra garderoben etter dysten mot Molde er nå publisert.TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av JhnYOpprinnelig skrevet av _JonernHva skjer egentlig med galleriet? lenge siden det har blitt lagt inn no bilder!www.kfl.no/debattKommentar
-
Opprinnelig skrevet av rEPPAOpprinnelig skrevet av JhnYOpprinnelig skrevet av _JonernHva skjer egentlig med galleriet? lenge siden det har blitt lagt inn no bilder!
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernEn kembolang sak fra garderoben etter dysten mot Molde er nå publisert.
vi vil se kiko på kfl.no!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernEn kembolang sak fra garderoben etter dysten mot Molde er nå publisert.
Dette er den beste søndagsfrokosten jeg kunne hatt.. Svale lydbølger ut av stereo'n, stekte egg med hel plomme, og denne garderobe-praten.
Makan til oppløft etter gårsdagens anti-klimaks, fyll og natterangling. Føler meg som selveste Lazarus her. Så en meget stor takk fra meg!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gulost
Dette er **** meg morsmelk du serverer oss, Ronnie.
Disse reportasjene er nydelig håndverk, og så mye bedre enn makkverket som rikspressen presterer, at jeg ikke kan få sagt det.
Hyll, hyll.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzDet første jeg gjør når jeg våkner opp dagen etter kamp, er så sjekke om jeg har fått napp på alle datesidene jeg er på,...
Opprinnelig skrevet av Fritzdet andre jeg gjør er å lese Ronnies garderobeprat.
Disse reportasjene er nydelig håndverk, og så mye bedre enn makkverket som rikspressen presterer, at jeg ikke kan få sagt det.
Hyll, hyll.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FritzDet første jeg gjør når jeg våkner opp dagen etter kamp, er så sjekke om jeg har fått napp på alle datesidene jeg er på, det andre jeg gjør er å lese Ronnies garderobeprat.
.. men uansett svetter han som en gris, og det viser innsats så det holder! Jeg liker Ronnie, men ikke særlig mer enn det.
-okb!Kommentar
-
Da har vi oppdatert med en liten sak om hele helgen, med bilder og noen videosnutter..
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennEn ting som er godt å ha nå så er det en video med 4.000 som synger med på Optimist!
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av GlennEn ting som er godt å ha nå så er det en video med 4.000 som synger med på Optimist!
Petter
Eneste som manglet var at de skrudde av lyden så at vi bare hørte oss selv.....
Hvem var hu skrulla som var oppe på scenen?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iL
Ikke bra å sitte på jobben og grine!!
Eneste som manglet var at de skrudde av lyden så at vi bare hørte oss selv.....
Hvem var hu skrulla som var oppe på scenen?Kommentar
Kommentar