Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ærlig talt paddis, du driter deg loddrett ut her. Skal en negativ opplevelse ødelegge for tre-fire sesonger med ren fotballestetisk nytelse? Ståle er helt og legende, og til dags dato den beste spilleren jeg har sett i gult og svart live. Jeg mistenker at dette er opplest og vedtatt for alle vi som aldri så Tom Lund(live), så jeg vil tro at du har veldig lite støtte her. Ikke at akkurat det har noe å si, det er som kjent kun det jeg mener som gjelder.
Rubinho: Om det har sammenheng med tråden har ikke så mye å si, dette er et debattforum, og her har det oppstått grunnlag for ny debatt innen en annen debatt. Digresjoner er gøy, faktisk er de det skrevne ords livsblod. Jævla kjedelig om alle skal holde seg til sak hele tida, tror du ikke?
Greit med digresjoner men hvis vi alltid skal komme langt ut på viddene med nye temaer innefor hovedtemaene på linken da blir det bare rot og også umulig omtrent å finne tilbake til gode sitater og poenger osv..nettopp fordi man ikke husker hvor og hvilket tema man så poengene under..bedre å opprette nye temaer da 8)
Jeg viser til fjerde linje i mitt foregående innlegg.
Ja..det sier jo sitt.. :P
Der tok du han Rubinho... spikern på hodet :roll:
Men seriøst... Først kom Paddis med en litt håpløs kommentar. Grusom spurte hva han mente med det, noe som førte til at Paddis svarte med et innlegg som ville fått alle norsklærere til å snu seg spastisk i grava. Deretter svarte kom først du og lekte forumpoliti før Grusom fikk svart dere begge... (måtte bare gjøre rede for hendelsesforløpet 8) )
Jeg mener, når noen kommer med sånne ting som Paddis gjorde må det være lov å spørre hva han mente med det.
Dessuten... hvis du skal arrestere folk for digresjoner kan du i det minste arrestere rett person.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
de sju innlegga over her har vel lite med OCCEAN MANIA å gjøre :?:
Henger meg på trønderkoret jeg. Synes det ville vært rimelig unødvendig å oprette tråden " Solbakken - ok fyr?". Dessuten ble det mye større avstand fra trådens tema i inleggene etter denne kommentaren. Kanskje burde rubinho oppretta tråden " Digresjon - ok fyr?".
Men at dere ikke syns Twist er bra er fordi dere ikke skjønner hvorfor.. Han heter riktig Olivier men man sier vel Oliver? Og der har du assosiasjonen - men det er vel for mye forlangt av trøndere å forstå :?: :twisted: Man uttaler ikke alltid ord slik de skrives vettu- f.eks Phoenix (fant ikke et bedre alternativ i farta- ligger fortsatt m influ :? )
Men lykke til med innlegga jeg skakke blande meg mer jeg.. :lol:
Hans riktige uttalelse på etternavnet er "OSEAN"....ikke på den måten alle vi andre sier det :lol:
Occeans morsmål er fransk. Han er fra fransktalende Brossard i Quebec. Både for- og etternavn bør uttales på fransk.
Det er aldri lett å skrive hvordan navn bør uttales, og siden jeg heller ikke er god på lydspråk så prøver jeg med en norsk variant:
Fornavn: Ålivjé (Trykk på siste stavelse). Etternavn: Åsjan (N-en er knapt hørbar og det er nasal endelse.
Også her er det trykk på siste stavelse)
Jeg tar et lite forbehold siden jeg ikke har snakket med Occean sjølv og siden dobbel c er litt uortodoks fransk.
Vi er glad i spillerne våre, og
man bør kunne navnet på de man er glad i. 8)
Hans riktige uttalelse på etternavnet er "OSEAN"....ikke på den måten alle vi andre sier det :lol:
Occeans morsmål er fransk. Han er fra fransktalende Brossard i Quebec. Både for- og etternavn bør uttales på fransk.
Det er aldri lett å skrive hvordan navn bør uttales, og siden jeg heller ikke er god på lydspråk så prøver jeg med en norsk variant:
Fornavn: Ålivjé (Trykk på siste stavelse). Etternavn: Åsjan (N-en er knapt hørbar og det er nasal endelse.
Også her er det trykk på siste stavelse)
Jeg tar et lite forbehold siden jeg ikke har snakket med Occean sjølv og siden dobbel c er litt uortodoks fransk.
Vi er glad i spillerne våre, og
man bør kunne navnet på de man er glad i. 8)
Kommentar