Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Michael Mifsud
Striker
Date of Birth: 17th Apr 1981
Nationality: Maltese
Height: cm
Weight: kgs
Appearances with Sliema W.: 80
Goals with Sliema W.: 60
International Appearances: 24
International Goals: 7
Det jeg har fått inntrykk av, etter å ha forsket litt på Mifsud er at han scoorer han i bøtter og spann til å være relativt lav!
Dette kan bare bety at han har andre EKSTREME ferdigheter (fart,teknikk,evne til rett plass på rett tid osv)
(må jo være en grunn til at han ble hentet av et Bundesliga lag)
Tror nok han blir god for oss, hvis AE slipper han til og ikke bare kjører
4-4-2 med to kjempe spisser. Tror nok Mifsud passer best i 4-3-3 som en vingspiss, men han klarer seg nok i et 4-4-2 system! Helst ved siden av ARild. Åråsen publikummet trenger noen fete dribleserier, å få se to stoppere blir pissa på i en løpsduell av en i gult og svart og helst noen gode skudd ( ikke bare i bodø)!
Ok, ifølge en av spillerene som var i garderoben i går har MIFSUD signa, og han er IKKE 164, IFØLGE SPILLEREN JEG SNAKKA MED, han er mer rundt ca 175, altså berget/tomk høyde.
Ok, ifølge en av spillerene som var i garderoben i går har MIFSUD signa, og han er IKKE 164, IFØLGE SPILLEREN JEG SNAKKA MED, han er mer rundt ca 175, altså berget/tomk høyde.
Bra da, for 164 er veldig lite!! Han ser jo liten ut på bildet over, men ikke så liten! Uansett så bringer han nok med seg masse nye og spennende ting til oss!!
Det jeg har fått inntrykk av, etter å ha forsket litt på Mifsud er at han scoorer han i bøtter og spann til å være relativt lav!
Dette kan bare bety at han har andre EKSTREME ferdigheter (fart,teknikk,evne til rett plass på rett tid osv)
(må jo være en grunn til at han ble hentet av et Bundesliga lag)
Må jo være en grunn til at han ikke lenger spiller på et Bundesliga lag heller. :?:
Det er nok en meget god grunn til at de har skaffet en spiss som ikke er over 195.
Dette er vel en typisk publikumsfavoritt kan jeg tenke meg. Får deja vu og tenker umiddelbart på Stakkis. Håper for guds skyld ikke at de lider samme sorti.
Hvis Mifsud blir like stor yndling som stakkis, er det vel knapt nødvendig at Kanarifansen finner på egen sang til nyervervelsen. Sitta lager vel en engasjerende Mifsud-klapp tenker jeg :wink:
Kommentar