Borteturer m/fly 2006

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Borteturer m/fly 2006

    Tenkte å lage en tråd der vi utveklser priser, selskaper og overnattings muligheter for borteturer i 2006. (Kan denne gjøres sticky?)

    Jeg har tenkt meg på samtlige, og er i ferd med å bestille til bergen 17. april , da mandags kamper er vel spikra?

    Både norwegian og sas er superbillige og koster ca 750,- tur/retur. Uavhengig om utreise er lørda eller søndag.

    Problemet er bare at ingen av de flyr seint nok til at vi kommer oss hjem den 17.
    Husker at det var samme sak i fjor, men at Norwegian satte opp ekstra fly slik at man kom seg hjem.

    Jeg har sendt en mail både til norwegian & sas med forespørsel om ekstra fly den dagen. Hvis flere gjør det så øker sannsynligheten for at det blir satt opp fly seint nok.

    Hotell i bergen?
    Fotball pøbben er jo vegg i vegg med en helt ok hotell.


    edit: Fikk akkurat svar fra SAS:

    Hei.

    Det er mulig det skjer i år også, men foreløpig har vi hørt noen ting. Du må bare følge med i media og på hjemmesidenn vår.
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    2. serierunde blir spilt mandag 17. april (2. påskedag). Jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke at noen av kampene denne runden blir flyttet til tirsdag, som en slags "mandagskamp".

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #3


      Han jeg snakket med, som var overforsiktig i uttalelsene, sa at det var godt mulig at det kunne skje en flytting av en av 2.påskedagskampene til 18.april.

      Isen i magen min har smelta for lengst og jeg har allerede bestilt og betalt hjemreise fra Bergen onsdag 19.april.
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #4
        Re: Borteturer m/fly 2006

        Opprinnelig skrevet av iL
        Problemet er bare at ingen av de flyr seint nok til at vi kommer oss hjem den 17.
        Husker at det var samme sak i fjor, men at Norwegian satte opp ekstra fly slik at man kom seg hjem.
        Er det sant? Jeg hadde bestilt siste flyet hjem med Norwegian i fjor, men fikk tidlig beskjed om at de kansellerte dette flyet. Da måtte jeg droppe turen. Men så satte de altså opp et fly likevel?

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #5
          Re: Borteturer m/fly 2006

          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Opprinnelig skrevet av iL
          Problemet er bare at ingen av de flyr seint nok til at vi kommer oss hjem den 17.
          Husker at det var samme sak i fjor, men at Norwegian satte opp ekstra fly slik at man kom seg hjem.
          Er det sant? Jeg hadde bestilt siste flyet hjem med Norwegian i fjor, men fikk tidlig beskjed om at de kansellerte dette flyet. Da måtte jeg droppe turen. Men så satte de altså opp et fly likevel?
          Ja de cancelerte først så satte de det opp igjen.

          tullinger.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #6
            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
            http://www.kanari-fansen.no/debatt/v...?p=62923#62923

            Han jeg snakket med, som var overforsiktig i uttalelsene, sa at det var godt mulig at det kunne skje en flytting av en av 2.påskedagskampene til 18.april.

            Isen i magen min har smelta for lengst og jeg har allerede bestilt og betalt hjemreise fra Bergen onsdag 19.april.
            så ikke den tråden, burde ha vært sticky.

            mods: kan dere flette disse 2 trådene sammen?
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

              #7
              Med de siste ukene friskt i minne bør man vel satse mer på Norwegian enn på SAS... :twisted: :twisted:
              Knurr...

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #8
                Fått svar fra både SAS og Norwegian nå.

                SAS oppdaterer med:

                Hei!

                Vi viser til din mail vedrørende fotballkamp i Bergen 16. april. Vi er akkurat nå i ferd med å gå gjennom vårens fotballkamper med tanke på eventuell justering av flytider. Dette arbeidet er ennå ikke ferdig, men vi kan si såpass at nevnte kamp er en av de vi vurderer. Vi presiserer imidlertid at vi ikke kan love noe. En eventuell endring vil nok ikke være på plass før om to - tre uker.
                Som jeg må si er veldig oppløftende!


                Norwegian derimot:

                Hei!

                Vi har pr.dags dato ikke noen planer om å endre reisetidene våre.

                Med vennlig hilsen
                Norwegian.no
                ikke så bra.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                Working...