Det er vel ikke fritt for at livet smiler ganske så mye til oss gamle LSK-supportere for tiden. En relativt trygg ledelse i RL-puljen, angrepsfotball, vilje til å satse blandt investorer, en ledelse som ikke gir ved dørene når andre klubber ønsker å kjøpe spillere, en stadig voksende supporterskare, og en lokalavis som begynner å vise tendenser til økende positivitet.
Men, som LSK-supporter i over 30 år, så vet man av erfaring at lyset i tunnellen gjentatte ganger har vist seg å være et møtende lokomotiv. :cry:
Og det er ikke fritt for at enkelte spørsmål begynner å snike seg inn i bakhodet:
- Får laget en falsk trygghetsfølelse etter en rekke gode prestasjoner?
- Kommer formtoppen på etfullstendig feil tidspunkt?
- Er resultatene så gode, at motstanderne kommer til å klare å mobilisere ekstra mot et lag de vet er godt?
- Takler laget et eventuelt favorittstempel?
Det er to og en halv måned til første seriekamp, og jeg er allerede i underskudd på negler... :lol:
Men misforstå for all del ikke: som foran alle foregående sesonger, så tipper jeg The Double til LSK.
Men, som LSK-supporter i over 30 år, så vet man av erfaring at lyset i tunnellen gjentatte ganger har vist seg å være et møtende lokomotiv. :cry:
Og det er ikke fritt for at enkelte spørsmål begynner å snike seg inn i bakhodet:
- Får laget en falsk trygghetsfølelse etter en rekke gode prestasjoner?
- Kommer formtoppen på etfullstendig feil tidspunkt?
- Er resultatene så gode, at motstanderne kommer til å klare å mobilisere ekstra mot et lag de vet er godt?
- Takler laget et eventuelt favorittstempel?
Det er to og en halv måned til første seriekamp, og jeg er allerede i underskudd på negler... :lol:
Men misforstå for all del ikke: som foran alle foregående sesonger, så tipper jeg The Double til LSK.
Kommentar