Nettavisen: "Lsk JA til å selge Sungodt"

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rubinho
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2005
    • 1501

    Nettavisen: "Lsk JA til å selge Sungodt"

    Blir Sungodt mon tro?



    Hvis Sungodt skal gå er det jo ivertfall bedre at han går til en Engelsk klubb!
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    Helt klart. Blir fort litt mer penger da også
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Rubinho
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2005
      • 1501

      #3
      ..men det skal jo tilføyes at han bestemmer jo sjæl :!:

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #4
        hmm den linken din funka ikke for meg



        denne er vel bedre?
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Rubinho
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2005
          • 1501

          #5
          skal prøve å legge ut linken igjen..ellers er det bare å gå på nettavisen.no http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/t...icle549876.ece

          Kommentar

          • RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

            #6
            Opprinnelig skrevet av Rubinho
            skal prøve å legge ut linken igjen..ellers er det bare å gå på nettavisen.no http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/t...icle549876.ece
            Evt. kan du lese hele saken direkte her på Forumet etter at kjeltringen Roy har lagt ut hele saken:

            Lillestrøm sa søndag ja til å selge Arild Sundgot til England, men spilleren kom aldri til enighet om sine personlige betingelser.

            Av Dag Langerød

            LA MANGA (TV 2 Nettavisen):
            Den engelske league 1-klubben Hartlepool henvendte seg søndag til Lillestrøm. De ville kjøpe Arild Sundgot. Og Lillestrøm var villig til å selge.

            Konkret bud
            - Vi fikk en henvendelse fra Hartlepool, og godtok at de snakket med spilleren. Men spiller og klubb ble ikke enige. Dermed ble det ingenting av dette, sier LSK-manager Jan Åge Fjørtoft til TV 2 Nettavisen.
            - Fikk dere et konkret bud?
            - For å si det sånn. Hartlepool var fullstendig klar over hvilket bud vi godtok fra Stabæk på Arild tidligere i år, sier LSK-manageren videre.
            LSK-trener Uwe Rösler vil ikke kommentere budet. Sundgot selv er heller ikke særlig snakkesalig.
            - Ja. Jeg kjenner til budet. Men noe mer enn at en klubb var interessert i meg, er det vel ikke å si, sier Sundgot til TV 2 Nettavisen.
            - Ville du selv?

            Blir i LSK
            - Jeg trives så godt i Lillestrøm at jeg blir her, sier han unnvikende.
            - Kunne det vært interessant å gå til en klubb i en lavere divisjon i England?
            - Ja. Du skal ikke se bort ifra at det kunne skje, sier Sundgot.
            Men altså ikke nå.
            Hartlepool kjemper for å unngå nedrykk i League 1 - det tredje øverste nivået i England. Laget ligger nå på 21. plass av 24 plass etter 33 poeng på 30 kamper. Det er imidlertid kun seks poeng som skiller opp til en plass midt på tabellen.
            RoyVaadal.

            Kommentar

            • bøllefrø
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2004
              • 462

              #7
              Jeg synes kanskje at ledelsen burde tatt en runde med Sundgot først denne gangen her siden det ble så mye krøll forrige gang. Arild har vel egentlig gitt ganske sterkt uttrykk for at han ønsker å bli værende, og det at klubben i hytt og gevær godtar bud på en spiller som sier han ønsker å bloi, er ikke noe veldig hyggelig signal...

              Kommentar

              • Sem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2005
                • 1626

                #8
                Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                Jeg synes kanskje at ledelsen burde tatt en runde med Sundgot først denne gangen her siden det ble så mye krøll forrige gang. Arild har vel egentlig gitt ganske sterkt uttrykk for at han ønsker å bli værende, og det at klubben i hytt og gevær godtar bud på en spiller som sier han ønsker å bloi, er ikke noe veldig hyggelig signal...
                Kan vel ikke være noe dårlig signal at spilleren selv får bestemme om han skal gå eller ei. Må vel bare være positivt for spilleren at klubben er villig til å slippe han. Eller?

                Kommentar

                • 10.09.50
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 1410

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                  Lillestrøm sa søndag ja til å selge Arild Sundgot til England, men spilleren kom aldri til enighet om sine personlige betingelser.
                  Er det bare jeg som sliter med å henge med i svingene her? Først ble Sundgot solgt til Stabæk fordi Lillestrøm hadde seks spisser og ikke skulle ha flere enn fem. Så ble det tilbudet trukket fordi det på det tidspunkt så ut som om Haddad ville glippe, slik at vi bare hadde fem spisser allikevel. Deretter kom Haddad, men Powell gikk, og vi ble stående med de fem vi skulle ha. Men så går vi - 48 timer før overgangsvundet stenger - likevel med på å selge Sundgot for samme sum som Stabæk tilbød, men som vi ikke kunne akseptere fordi vi bare hadde fem spisser? Jeg får ikke dette til å henge på greip.

                  Kommentar

                  • Fugla
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 1718

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                    Lillestrøm sa søndag ja til å selge Arild Sundgot til England, men spilleren kom aldri til enighet om sine personlige betingelser.
                    Er det bare jeg som sliter med å holde følge i svingene her? Først ble Sundgot solgt til Stabæk fordi Lillestrøm hadde seks spisser og ikke skulle ha flere enn fem. Så ble det tilbudet trukket fordi det på det tidspunkt så ut som om Haddad ville glippe, slik at vi bare hadde fem spisser allikevel. Deretter kom Haddad, men Powell gikk, og vi ble stående med de fem vi skulle ha. Men så går vi - 48 timer før overgangsvundet stenger - likevel med på å selge Sundgot for samme sum som Stabæk tilbød, men som vi ikke kunne akseptere fordi vi bare hadde fem spisser? Jeg får ikke dette til å henge på greip.
                    Nå var det jo faktisk uvisst om Haddad kom...
                    Homer Simpson.



                    www.ultrassarp.no

                    Kommentar

                    • 10.09.50
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1410

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Fugla
                      Nå var det jo faktisk uvisst om Haddad kom...
                      Ja, nettopp. Vi droppet å selge Sundgot til Stabæk fordi vi kanskje bare hadde fem spisser. Men vi var villig til å selge ham for samme pris noen uker senere i en situasjon der vi helt sikkert bare hadde fem spisser. Det virker unektelig ganske pussig for meg.

                      Kommentar

                      • Harvest
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2006
                        • 855

                        #12
                        Godt han ikke gikk til Hartlepool! Rivalene til Darlington FC, så det hadde vært fælt å se Sundgot i Hartlepool-drakt. Skrekk og gru!

                        Godt han blir!
                        Iron Maiden's gonna get you.

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          #13
                          Vi visste jo hele tiden at vi kun skulle ha 5 spisser, og vi visste at Powell var på vei ut, enten det skulle skje i vinter eller til sommern. Det var derimot slik at om Haddad valgte å takke nei til kontrakten og Sundgot ble solgt, hadde vi blitt stående igjen med 3 spisser. Nå har Haddad signert, da er vi sikret 4 spisser, noe som i og for seg holder, selv om det bare er positivt med fler alternativer. Sundgot kan jo også brukes på midtbanen, men går vel under kategorien "spiss"
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • andee
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 1191

                            #14
                            Sjekk det smilet, 'a! Sundgot har nettopp, på overtid, banka straffa opp i det høyre krysset til Lillebakk. Vi snakker om Cupfinalen, vi ligger under med ett mål og Ullevaal er et gjørmehav. Går ikke an å selge sånne spillere.
                            TS05 - Felt C

                            Kommentar

                            • Leif A
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 3962

                              #15
                              Helt enig med andee!
                              Men allikevel så er det akkurat dét LSK ser ut til å holde på med. Det kan selvfølgelig være så enkelt som at han er den eneste klubben faktisk kan tjene litt penger på for tiden. Det er allikevel ikke god nok grunn for meg. Han har vist at han nærmest garanterer 10+ mål hver eneste sesong, og har også i den senere tid vist seg å være en meget god tilrettelegger.
                              Knurr...

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7056

                                #16
                                Jeg håper Sundgot blir i klubben og definitivt at han ikke går til en annen norsk klubb. Det kan slå tilbake på oss selv!
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

                                  #17
                                  Jeg synes det er et dårlig signal til Sundgot at man ikke verdsetter ham høyere enn 4 mill. og er villig til å sende ham til nivå 3 i England for den summen. Det virker som om Sundgot har tatt signalene og ikke lenger er grenseløst lojal mot LSK. Heretter kommer han nok kun til å tenke på seg selv hvis det dukker opp et attraktivt tilbud. Og jeg forstår ham godt.

                                  Kommentar

                                  • Runbernt
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • May 2004
                                    • 127

                                    #18
                                    Jeg tror klubben tenker på følgende måte:
                                    Vi har 5 rene spisser pr.i dag(Sundgot, Haddad, Myklebust, Mifsud, Occean). Koren har vist at han kan spille spiss dersom det kniper. Trond Olsen er en mann som har spilt venstre flanke i en 4-3-3 formasjon i Glimt. Det jeg har sett av Trond Olsen er at han jakter bakrommet minst like ofte som han utfordrer og kommer rundt på kanten til innlegg(noe som selvfølgelig har med måten han har blitt brukt i Glimt). Det jeg vil fram til er at han også kan brukes som spiss med sin hurtighet og gjennombruddskraft.
                                    Et salg av Sundgot kan tilføre noen mill. i inntekter. Penger som kanskje kan brukes på å signere nye kontrakter med Robbie, Stoffe og Mifsud??

                                    RB- som finner "en million" grunner til å beholde Sundgot, men samtidig har forståelse for at han kan være et godt salgsobjekt.
                                    Runbernt

                                    Kommentar

                                    • PA
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2004
                                      • 500

                                      #19
                                      Runbernt Skrevet: 12:06 - Fredag 03 Feb 2006 Tittel:

                                      --------------------------------------------------------------------------------

                                      Jeg tror klubben tenker på følgende måte:
                                      Vi har 5 rene spisser pr.i dag(Sundgot, Haddad, Myklebust, Mifsud, Occean). Koren har vist at han kan spille spiss dersom det kniper. Trond Olsen er en mann som har spilt venstre flanke i en 4-3-3 formasjon i Glimt. Det jeg har sett av Trond Olsen er at han jakter bakrommet minst like ofte som han utfordrer og kommer rundt på kanten til innlegg(noe som selvfølgelig har med måten han har blitt brukt i Glimt). Det jeg vil fram til er at han også kan brukes som spiss med sin hurtighet og gjennombruddskraft.
                                      Et salg av Sundgot kan tilføre noen mill. i inntekter. Penger som kanskje kan brukes på å signere nye kontrakter med Robbie, Stoffe og Mifsud??

                                      RB- som finner "en million" grunner til å beholde Sundgot, men samtidig har forståelse for at han kan være et godt salgsobjekt.
                                      bra tenkt!

                                      Kommentar

                                      • bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 2889

                                        #20
                                        for meg så virker det nesten som klubben ikke vil ha arild lenger og det bekymrer meg. noen som vet hva hartlepool var villige til å gi for arild?

                                        beholder vi arild blir det vanskelig å stoppe oss i år
                                        I år så tar vi alt

                                        Kommentar

                                        Working...