RB: Pål og Kasey er pessimister

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    RB: Pål og Kasey er pessimister

    (Jeg veit mye av denne infoen har vært ute på skadestatus-tråden,
    men jeg synes den fortjener en ny tråd, eller trådstump vil jeg kalle det.
    Ikke diskuter på denne, men ta diskusjoner videre på skadestatus-tråden.)



    Pål og Kasey er pessimister

    LA MANGA:
    Pål Strand og Kasey Wehrman trener alternativt på fjerde måneden. Ingen av de to LSK-spillerne er optimister med tanke på fortsettelsen.

    LANGT FRAM: Pål Strand (t.v.) og Kasey Wehrman innser at det kan vær langt fram før de får spille kamper for LSK i år. FOTO: PER KRISTIAN TORVIK
    Av: Per Kristian Torvik
    – Jeg kjenner bare små tegn til framgang, men jeg kan ikke si noe om når jeg eventuelt kan begynne å trene med ball igjen, sier Kasey.

    Han har en betennelse i mageregionen som ikke vil gi seg. Han har hatt det før. Den gangen gikk det plutselig over.

    – Jeg håper det vil skje igjen, men tror vel egentlig ikke på det. Det er en skade det ikke går an å gjøre noe med, lik et tretthetsbrudd som bare må ha tid, sier han.

    Heller ikke Pål Strand ser noen løsning på sine lyskeproblemer.

    – Hvis bare noen kunne funnet noe, og si at her kan vi gå inn og skjære, så hadde det vært noe. Jeg kan bare håpe, men jeg vet ingenting om når jeg kan spille igjen, sier han.

    Et stort problem, i tillegg til at de ikke får trent med laget, er at nettopp Pål og Kasey er to spillere som trenger mye og god vintertrening for å få fram sitt beste som spillere.

    Johan Petter Winsnes håper å være tilbake på trening med laget i løpet av neste uke. For Andreas Haddad ser det ikke ut til at han vil kunne spille kamper mens LSK er på La Manga.
    RoyVaadal.
Working...