Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
det er jo helt sykt at vår beste mann i år blir bossmann spiller i løpet av ti dager skjønner ikke helt tanke gangen til ledelsen der jeg . men når det er sagt så bør de få singnaturen hans ellers blir jeg forbanna :evil:
Gylfi må jo være i sitt livs form for tidligere år har han ikke fått til noe. I år er han tryggere med ball og scorer mange mål fra indreløperposisjonen. Å miste Gylfi nå hadde vært utrolig kjipt. Skaff en penn!!
Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm
leste på rb.no at ledelsen skulle gi han en ny kontrakt i løpet av de første dagene !!!! SÅ dette blir bra !!!!
gylfi er og forblir LILLESTRØMS BESTE SPILLER I ÅR TRUR JEG ! 8)
Ledelsen har vært positivt aktive med å skaffe forsterkninger !! Men å slite med å "signe" vår beste mann i år er ganske bra gjort :shock: !! Kanskje "printeren" på Åråsen er tom for ark så de får ikke printet ut kontrakten hans??? :lol:
Jeg så nettopp Gylfi sammen med Robbie K og Morten Gamst Pedersen på Onkel Donald i Oslo. Noen som vet om det arrangeres noen form for fotball-event i kveld?
Jeg så nettopp Gylfi sammen med Robbie K og Morten Gamst Pedersen på Onkel Donald i Oslo. Noen som vet om det arrangeres noen form for fotball-event i kveld?
Det henger nok heller sammen med at LSK har fridag på tirsdag de ukene de ikke har midtukekamp.
Vel...du skylder nok ei krone her "fredpet76"...jeg observerte Gamst Pedersen og Lars Iver Strand i Oslo sentrum i dag. Dette er forsåvidt uinterresant på forumet her, men rett skal være rett:-)
Vel...du skylder nok ei krone her "fredpet76"...jeg observerte Gamst Pedersen og Lars Iver Strand i Oslo sentrum i dag. Dette er forsåvidt uinterresant på forumet her, men rett skal være rett:-)
Da gir jeg meg Helt enig at dette ikke hører hjemme her, men jeg var litt "eplekjekk" der...
Kommentar