Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Lsk spent på om koren, miffe og stoffe signerer...
Likte veldig godt setningen til koren. Det var egentlig litt digg å høre.. fin start på kvelden for min del...
sitat: Men uansett om jeg blir i Lillestrøm bare i denne sesongen, eller fem år til, så vil jeg være her med både hjertet og hjernen min, lover den slovenske midtbanespilleren.
I løpet av to uker får Lillestrøm svar på om stjernen Robert Koren forlenger kontrakten. Han er en av tre nøkkelspillere i klubben som kan forsvinne.
Av Dag Langerød
LA MANGA (TV 2 Nettavisen): Koren, Christoffer Andersson og Michael Mifsuds kontrakter går alle ut etter sesongen. I verste fall forsvinner alle tre. Lillestrøm håper imidlertid å kunne beholde minst to av dem, og er nå i forhandlinger med Robert Koren.
- Jeg har fått et tilbud med tre ukers svarfrist. Men det er fortsatt to uker igjen, sier Koren – som holder kortene tett til brystet.
- Drømmen min er å spille i Spania, og jeg håper drømmen går i oppfyllelse. Men uansett om jeg blir i Lillestrøm bare i denne sesongen, eller fem år til, så vil jeg være her med både hjertet og hjernen min, lover den slovenske midtbanespilleren.
Christoffer Andersson var ønsket av Bundesliga-klubben Hannover i januar, men det ble ikke noe av overgangen. Nå har LSK innledet samtaler med ham om hva som skal skje etter sesongen. Det samme gjelder Michael Mifsud.
- De tre har alle til felles at de ønsker seg til en best mulig liga. Blir vi ikke enige, så blir de hos oss ut sesongen og forlater oss så som Bosman-spillere. Sånn er dagens fotball. Det må vi akseptere. Vi henter jo også selv Bosman-spillere, sier LSK-manager Jan Åge Fjørtoft.
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
- Men uansett om jeg blir i Lillestrøm bare i denne sesongen, eller fem år til,
Forsnakket han seg her, mon tro?
- De tre har alle til felles at de ønsker seg til en best mulig liga. Blir vi ikke enige, så blir de hos oss ut sesongen og forlater oss så som Bosman-spillere. Sånn er dagens fotball. Det må vi akseptere. Vi henter jo også selv Bosman-spillere, sier LSK-manager Jan Åge Fjørtoft.
Tabellsituasjonen vil vel avgjøre om vi har "råd" til å ha de ut sesongen (om vi kjemper for gull), eller kan avse dem mot noen grunker (om vi er middelhavsfarere). Hvem veit? Men det er uansett en spennende oppladning til sesongen, med mye spenstig LSK-stoff i media!
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Veldig bra observert. Det ble nevnt på årsmøtet i dag.
Det blir skrevet om likt og ulikt, men ikke en jævla tråd som går på all den presse-dekninga vi har hatt den siste tiden...
Mer blir det....
Veldig bra observert. Det ble nevnt på årsmøtet i dag.
Det blir skrevet om likt og ulikt, men ikke en jævla tråd som går på all den presse-dekninga vi har hatt den siste tiden...
Mer blir det....
Finn masse slikt å skrive om....
Dette hører vel med til en tråd som allerede er oppretta for temaet :?
plis plis pliis få signa dem!! blir ikke det samme uten dem! alle dem vil spille i europa! med det laget man ser LSK har nå så har jeg veldig stor tru på at det går!! :wink:
Jeg synes at alle disse tre har fortsatt noe å bevise i LSK-drakta, og bør være med på å danne kjernen i et tittel-vinnende LSK snart.
Så skal de ikke møte lukkede dører når de får gode tilbud, men det må være nettopp det, gode tilbud fra gode klubber i gode ligaer. Ellers er de best off i LSK, i et lag i fremgang der de kommer til å bli lagt merke til hvis de leverer godt spill slik de gjorde i 05 sesongen.
Put pen to paper. Hvis LSK tar seriegull i 2006, så tror jeg også at bedre klubber enn Hannover 96 kommer og melder seg, garantert. For alle tre.
Chrizza: hvis du veit hvor han bor burde det vel ikke være så vanskelig å finne ham. Det er et sånt nytt konsept som dem kaller logikk.
Nå tenkte jeg mer på hvor jeg kan finne han sånn "helt tilfeldig" ..
Virker ikke så tilfeldig når jeg kommer på døra hans og spør om vi skal gifte oss :lol:
Kommentar