Presse-dekning andre steder i tillegg til RB (selvsagt...)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • frodekippe
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 480

Presse-dekning andre steder i tillegg til RB (selvsagt...)

Hei og hå.
    I dag på årsmøtet, ble det nevnt at det er svært lite selvskryt her inne på debattsiden om hvor mye positivt vi får om dagen i pressen rundt omkring.

Kunne tenkt meg at denne tråden her blir brukt til at du legger link til alle positive oppslag vi får i ulike mediaer...

Dette er med på styrke vår posisjon ytterligere, samt å få spisset vinner-instinktet vårt i forkant av en jævlig bra sesong i 2006.

Hjelp til selvhjelp.

Har du en tjompis-kompis som er mellompositiv, så hjelp han på bedre veier...Fortell om alt det positive som skjer rundt omkring i LSK og KFL-miljøet...

Det er dritmye spennende som skjer i forkant av sesongen som kommer...

Legg ut linker til artikler om LSK og KFL du finner rundt på nettet her og gjør flere oppmerksomme på all god omtale vi har om dagen...
    Legg linker til likt og ulikt bare det har med LSK og KFL og gjøre...

F O R Z A F U G L A ! ! ! ! ! !
    FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

Bjørn Lindahl
  • gj
    Seniormedlem
    • Nov 2003
    • 3360

Jeg er interessert i å høre mer om hva som skjedde på årsmøtet...

Kommentar

• RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

Re: Presse-dekning andre steder i tillegg til RB (selvsagt..

Opprinnelig skrevet av frodekippe
      Hei og hå.
      I dag på årsmøtet, ble det nevnt at det er svært lite selvskryt her inne på debattsiden om hvor mye positivt vi får om dagen i pressen rundt omkring.

Kunne tenkt meg at denne tråden her blir brukt til at du legger link til alle positive oppslag vi får i ulike mediaer...

Dette er med på styrke vår posisjon ytterligere, samt å få spisset vinner-instinktet vårt i forkant av en jævlig bra sesong i 2006.
      Dette blei litt uklart for meg. Omtrent annenhver tråd på Forumet handler om eller inneholder et eller flere presseoppslag om Fugla.

Vil du ha bort det og i stedet dytte alle presseoppslag om Fugla inn i denne tråden?

Skal bare positive presseoppslag om Fugla inn i denne tråden og hvordan definerer du i så fall det?

Er det alle presseoppslag om Fugla, KFL, LSK som er interessante, eller bare KFL-oppslag?

Skal positive presseoppslag havne både i denne tråden og på vanlig måte i Forumet for øvrig, eller i stedet for?

Vil du bare ha presseoppslag helt uten debatt og diskusjon, eller hvordan har du tenkt?
      RoyVaadal.

Kommentar

• Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

Lillestrøm hjelper Rosenborg! Er vel positivt det? :o

Kommentar

• Rubinho
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2005
          • 1501

Hva var det jeg sa Vi har farta :!:
          Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!

Kommentar

• Gjest

Nok en positiv artikkel..
            rekker nesten ikke å lese alle artiklene jo.
            LSK som merkevare må ha eksplodert i verdi de siste månedene, jeg kan ikke skjønne noe annet.
            Åååååå, det er så deilig.
            Jeg gleder meg til FUGLA er merket klart og tydelig på kartet...
            VERDENSKARTET, tjoho.

Kommentar

• Gjest

TVNorge Sporten

Så akkurat at LSK blir regna som en av gullfavorittene.
              Semb mente at det sto mellom Søpla, Rævbk og Fugla..ikke det at han har peiling. Men alikevell deilig å høre andre regner med oss. Selv Reka mente det sto mellom de tre nevnte klubbene. Selv om han er helt blåst i topplokket, har han tydelighvis en smule realitetsans.

Kommentar

• RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

Re: TVNorge Sporten

Opprinnelig skrevet av biggie
                Semb mente at det sto mellom Søpla, Rævbk og Fugla..ikke det at han har peiling.
                Det er ikke lett å ta Semb seriøst når han nevner Søpla i denne sammenhengen.
                RoyVaadal.

Kommentar

• Gjest

Trist og tåpelig, skjønner ikke hvorfor han stresser. Til nå har han slitet benken i bundesligaen, eller nei.. Slitet ut tribunen. Og hatt en halv sesong i Tippeligaen, hvor han har vært god til tider og ræva til tider.
                  Jeg synes han burde stabilisere seg i Tippeligaen før han slenger med leppa at han ønsker å spille på et høyere nivå. Må da være bedre å spille fotball enn å være tribunesliter.
                  Med en slik innstilling synes jeg klubben burde satse på Haddad framfor Miffe.

Kommentar

• Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

Lovende?

Kommentar

• Realisten
                      -VIF-supporter-
                      Møteplager
                      • May 2004
                      • 73

LSK - nå med aldersgrense hos TV Norge:

(scroll ned til sendingen klokken 16.00)

Kommentar

• Rubinho
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2005
                        • 1501

Kan jo være greit det med den gjengen som reiser nedover :lol:

Kommentar

• Gjest

vif.no

Myhre: - Vi gleder oss

Med kun to dager igjen til årets første tellende kamp, kan assistenttrener Petter Myhre fortelle om et Vålerenga som gleder seg til å vise seg fram i egen storstue mot god motstand i Royal League.................

Treningskampene

Vålerenga har spilt to treningskamper i forberedelsene til Royal League, noe som har endt med 3-4 tap mot Lillestrøm og 2-0 seier mot Lokomotiv Moskva.

- Kampene på La Manga var viktige i forhold til det å spille på stor bane, spesielt når vi har hatt for få folk til å kunne gjøre det i trening. Da får vi matcha oss i forhold til hva som kreves for å prestere i kamp, vi har fått drilla laget og følt litt på kampfølelsen igjen, sier han.

Selv om det ble tap mot Lillestrøm, i noe mange vil kalle et prestisjeoppgjør, tror ikke Myhre at den kampen tar vekk trua på egne ferdigheter i Vålerenga.

- Lillestrøm la nok litt mer i den kampen enn oss. De lå også litt lengre frem i forberedelsene enn oss, og de har pr. idag en bredere stall enn oss.

Kommentar

• Trondeo
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3062

Lillestrøm så lenge ut til å gå på et tap borte mot FC København i Royal League søndag. Det var før Olivier Occean viste seg frem.

FC København - Lillestrøm 1-1: Ett minutt før full tid fikk Lillestrøm frispark på drøye 17 meter. Mens København-spillerne stilte opp muren sendte Olivier Occean avgårde et frekt skudd i det tomme buret.

Protester fra hjemmelaget til tross, målet ble godkjent. Dermed ble det 1-1 i den danske hovedstaden.

Tobias Linderoth hadde gitt Ståle Solbakkens København ledelsen i det 25. minutt, og hjemmelaget var best i første omgang.

I andreomgang hevet Lillestrøm seg, og utligningen var ikke ufortjent - selv om den var konroversielt.

- Jeg vet ikke hva dommeren sier der ute, men målet er greit om dommeren hadde gitt grønt lys, sier FCK-trener Ståle Solbakken til TV Norge.

Nå har LSK håp om kvartfinalespill i Royal League, mye takket være Occeans scoring. Gunnar Halle sier at trekket var innøvd.

- Frisparket er selvsagt innøvd, det er det alltid når vi scorer, sier Halle spøkefullt til TV Norge.
                            Godfin og spennende kamp i Parken!

Lignende sak også på VGNETT: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=160434

Kommentar

• Trondeo
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3062

Andersson på landsen til svenskene!

Kommentar

• Lars_K!
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 271

Nettavisen: LSK på tredje..

I følge nettavisen er det gull jubel i fredrikstad, fordi de har flest seiere i trenigskampene og flest gjennomsnittlige poeng...

Men hvor mange obligatoriske kamper er det? Og hvor sterke er motstanderene? Jeg vil si at det ikke kan sammenlignes med oss...

Kommentar

• ChriZza
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 4265

RB: Et lite jubelmøte

Kommentar

• gj
                                    Seniormedlem
                                    • Nov 2003
                                    • 3360

Jeg synes dette blir for mye en kosetråd uten den mer interessante generelle diskusjon.

Nå så vi på TV 2 nok en gang at bilder av LSK-mål, -fans og -supporterleder trekkes fram som eksempler og illustrasjon fremfor andre lag/supportere.

I lenker til både Nettavisen og Dagbladet blir det stadig oftere brukt jubelbilder fra Åråsen som illustrasjon til saker.

Hvorfor bruke kalorier på uinteressante logoer i slike tider?

Kommentar

• ChriZza
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 4265

Gult Blod

Søgård og Andresen fører LSK-arven videre

MARBELLA:
                                      De er hva Steven Gerrard og Jamie Carragher er for Liverpool – supporternes forlengede arm fra lokalmiljøet og ut på banen.

Espen Søgård og Pål Steffen Andresen er stolte bærere av den lokale Lillestrøm-arven. Etter at Torgeir Bjarmann og Peter Werni sluttet i klubben, er duoen de eneste i årets stall som har kommet opp gjennom LSKs aldersbestemte avdeling.

– Fotballen er blitt slik, det gjelder ikke bare LSK, mener Søgård, som også har rukket og vært kaptein for klubben han drømte om spille for allerede som tiåring.

Andresen er vokst opp i Lillestrøm og har i vinter holdt kaptein Frode Kippe delvis ute av førsteelleveren. Midtstopperen mener det betyr enda mer for han og Espen å spille for klubben enn noen annen i dagens stall.

– Det vil aldri bli aktuelt å spille for noen annen norsk klubb. Det er dette vi har drømt om hele veien, og det vil bli utrolig spesielt å vinne titler med favorittlaget fra barndommen, sier de to.

– Alle bidrar
                                      – Alle på dagens lag jobber like hardt for klubben, men følelsesmessig er det nok annerledes og ekstra spesielt for oss. Jeg hadde aldri kunne fått den følelsen noe annet sted, og der er nok den største forskjellen på å spille for klubben du har vokst opp med, kontra det å komme til en ny klubb og en ny by, mener Søgård.

Samtidig vil han rose både utlendingene og nordmennene som har gjort årets LSK-lag til en gullkandidat.

– Det virker som om det er lett å bli glad i LSK. Alle som kommer utenfra skryter av klubben, og våre fantastiske supportere er alltid blant det første de nevner, sier Søgård.

– Du er selv veldig populær på tribunen, er det også litt fordi du er fra distriktet?

– Folk har nok lettere for å identifisere seg med oss. Når det gjelder min status, handler nok det like mye om enkelte uttalelser om andre lag som om prestasjoner, gliser Søgård, som legger til at supportere flest heier på laget, ikke enkeltspillere.

Betyr mye
                                      Samtidig tror han at det betyr mye, spesielt for den eldre garde, å se at en kar de har fulgt på juniorlaget plutselig spiller på Åråsen for klubbens stolthet.

– De har sett Pål Steffen imponere for aldersbestemte lag, og tenkt at her har man muligheten til å få opp en lokal stjerne – det betyr mye, tror Søgård.

Pål Steffen Andresen mener at trenerne på Åråsen vet at de alltid får 100 prosent av en LSK-gutt på laget.

– Da jeg fikk sjansen, grep jeg den med en gang, sier Pål Steffen.

– Har LSK vært for dårlig til å få fram egne unggutter?

– Det har vært litt fokus rundt det, men nå har vi med lokale unggutter både på treningsleirene i utlandet og på treninger hjemme. Det var også starten for oss, så de må ta sjansen og vise seg gode nok, minner Andresen om.

Forandring
                                      Begge innehavere av de to store LSK-hjertene mener at det nå er en endring som er i ferd med å skje. Selv om ikke LSKs yngre nykommere er fra Åråsens nabolag, er de unge og fremadstormende og et bevis på at klubben er villig til å satse på yngre spillere.

Det bør også gagne lokale talenter.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

Mest hatet i Tippeligaen

Mest hatet i Tippeligaen
                                        Noen spillere er mer hatet enn andre i Tippeligaen. To tydelige «hatobjekt» skiller seg ut. Sjekk Tippeliga-fansens hatobjekter og favoritter her.

Uten fansen i ryggen hadde neppe noen av klubbene i Tippeligaen overlevd. Men den 12. mann har også sterke meninger. Alle midler tas i bruk for å «psyke» ut motstandernes spillere.

Og spesielt to spillere kan forvente seg større pipekonsert og flere saftige gloser enn sine lagkamerater fra publikum på de ulike arenaene:

Vålerengas Morten Berre og Rosenborgs Vidar Riseth.

TV 2 Nettavisen har vært i kontakt med samtlige supporterklubber for Tippeligalagene og fått dem til å uhøytidelig gi oss sine «hatobjekter» og favorittspillere i egen klubb.

Diskuter favoritter og «hatobjekt» i Veggavisen

Brann:
                                        Leder Bataljonen, Henk Ekerhovd:
                                        Hatobjekter:
                                        - Det er mange. Nå er imidlertid Bernt Hulsker borte - et enkelt navn å si før. Nå er det vel Morten Berre og Magne Hoset som er de mest upolulære blant Brann-fansen, uten at jeg vel trenger å si hvorfor.

Egne favoritter:
                                        - Mange har selvsagt ulike favoritter, men når Raymond Kvisvik var her så var han den største for de flere. For øyeblikket er det mange som har Charlie Miller som sin favoritt, men Martin Andresen får bare flere og flere fans i ryggen. Disse er de største heltene nå, fordi de er spillertyper som bidrar med mye ekstra.

Fredrikstad
                                        Plankehaugens talsmann Lars Thoresen:
                                        Hatobjekter:
                                        - Si det, det varierer egentlig fra kamp til kamp. Men Frode Kippe er en spiller som ikke akkurat kan vente seg en hjertelig velkomst her på grunn av tidligere episoder han har vært involvert i. Dessuten liker vi ikke Steffen Iversen. Han setter vel sinnene i kok overalt.

Egne favoritter:
                                        - Vi prøver å støtte alle spillerne våre så mye som mulig. Men det er klart at Simen Brenne får litt ekstra jubel fordi han er ekte FFK-gutt. Unggutta som er i ferd med å komme frem nå får også garantert litt ekstra jubel.

Ham-Kam
                                        Briskebybandens leder Helge Larsen:
                                        Hatobjekt:
                                        - Den første jeg tenker på er Vålerengas Jan Derek Sørensen. Det er fordi han aldri har vært godt likt hos oss, og spesielt ikke etter at han scoret mot oss i fjor. Det er liksom måten han er på. Mange misliker ham bare rett og slett.

Egne favoritter:
                                        - Nå er det jo slik at spillerne i Ham-Kam forsvinner like fort som de kommer. Men Vegard Bjerke er en spiller vi liker. Han har vært her i alle år, og gir alt enten han spiller fra start eller kommer inn fra benken.

Lillestrøm
                                        Kanarifansens talsmann Petter Olafsson:
                                        Hatobjekter:
                                        - Her vil det alltid finnes minst et par personer. Vidar Riseth, Magne Hoset og Morten Berre er vel dem som skiller seg klarest ut. Riseth fordi han er en person som tar seg selv forferdelig selvhøytidelig. Han eier bare ikke normal oppførsel. Hoset, ja, han sier seg selv og trenger ikke en nærmere presentasjon. Når det gjelder Berre er det fordi han har fallesyken. Han er mer skuespiller enn fotballspiller.

Egne favoritter:
                                        - Espen Søgård er en klar favoritt fordi han er lokalgutt og en del av supporterne. Men i år kommer også Olivier Occean til å få ekstra støtte. Det er fordi han er en stjernespiller. Også Robert Koren får litt ekstra støtte fordi han er en stjerne.

Lyn
                                        Bastionen-talsmann Magnus Wattne:
                                        Hatobjekter:
                                        - Vi trenger ikke gå så langt utenfor bygrensen for å finne dem. I Vålerenga har de blant annet den evige sutremakeren Morten Berre, en spiller vi burde slippe å se på norske fotballbaner. Dessuten kunne vi klart oss uten Jan Derek Sørensen. I Enga har vi også en Judas-trio i Derek, Jarl André Storbæk og Muri. De er Tippeligaens tre største judasser. Jeg vil i tillegg nevne Rob Friend, selv om han spiller i Molde. Han er en spiller som rett og slett spiller grisestygt.

Egne favoritter:
                                        - Steven Lüstu har mer eller mindre legendestatus i Lyn. Men flere av våre yngre spillere, som blant annet Kevin Larsen, har kvaliteter vi liker å se. Larsen har fart og er dristig. Og han tør å utfordre.

Molde
                                        Tornekrattets styremedlem Øyvind Nordhagen:
                                        Hatobjekter:
                                        - Stort sett hele Rosenborg-laget. Men det er klart at Vidar Riseth spesielt ikke har en stor stjerne hos oss. Han syter og klager og legger seg alltid ned. Vi har aldri hatt sansen for verken ham eller Rosenborg. Det er Rosenborg-spillerne som er hatobjektene våre.

Vidar Riseth blir beskyldt for å være lite fairspillende. Her i samtale med John Carew i Champions League.
                                        Egne favoritter:
                                        - Vi har jo vår egenproduserte Jon Andreas Husøy som er en stor helt. Og de hjemvendte stjernene Stian Ohr og Daniel Berg Hestad er populære. Vår kaptein Hestad er selvskreven og svært populær. Dessuten har Petter Christian Singsaas en høy stjerne i Tornekrattet, ikke minst fordi han nå tar nok en sesong.

Odd
                                        Oddrane-leder Bent Ole Kaldhussæter:
                                        Hatobjekter:
                                        - Blant Odd-fansen finnes det helt sikkert mange hatobjekter. Blant annet spillere som tidligere har spilt for Odd og kommer tilbake til Skien for bortekamper. Og vi liker ikke Morten Berre-typer. Han er en spiller uten karisma og som er lett å mislike.

Egne favoritter:
                                        - Tommy Svindal Larsen er en klar nummer én. Jan Frode Nordnes er også svært populær hos oss. Men den største vi har hatt i nyere tid var Edwin van Ankeren. Han var den største av dem alle.

Rosenborg:
                                        Kjernen-leder John Inge Korsgat:
                                        Hatobjekter:
                                        - I god Rosenborg-ånd fokuserer vi kun på egne spillere. Men det er klart at enkelte andre spillere er sterkt mislikt. Morten Berre og tidligere Vålerenga-spiller Bernt Hulsker, blant annet. Berre fordi han faller bare noen puster på ham. Og han prøver å filme til seg rødt og gult kort på dem som takler ham. Han har gjort filming til sitt eget varemerke.

Egne favoritter:
                                        - Det vil bestandig være dem som har vært her i lang tid. De som ofrer seg for klubben. Sånn som Roar Strand. Han gir alt hele tiden. Vidar Riseth er samme typen. Men nå har Per Ciljan Skjelbred virkelig fått fotfeste innenfor Kjernen også.

Han forsvarer samtidig Vidar Riseth, som får gjennomgå av andre supporterklubber.

- Det er ikke noen stor bombe at folk ikke liker Vidar Riseth. Han er en spiller som hele tiden gir alt i duellene, han bruker alle midler og muskler for å vinne fotballkamper. Derfor forstår jeg at folk piper på ham. Morten Berre vil ingen pipe på, fordi han aldri blir en trussel. Det eneste han gjør er jo å grine seg til straffe.

Sandefjord
                                        Sandefjord-fansens leder Rune Moe Arnesen:
                                        Hatobjekter:
                                        - Vi har ikke noen spesielle i Tippeligaen siden det er første gang vi er med her. Men vi møtte jo Stabæk i fjor, men så lenge vi vant den ene kampen og spilte uavgjort den andre klarte vi ikke å plukke ut noen hatobjekter.

Egne favoritter:
                                        - Vi har fått veldig mange nye - sju i tallet - og ikke klart å plukke ut noen spesielle ennå. Men spissen Andreas Tegström scoret bøttevis i fjor, blant annet hattrick i opprykkskampen og er av den grunn veldig, veldig poplulær.

Stabæk
                                        Stabæk Support-talskvinne Tonje Asmyhr:
                                        Hatobjekter:
                                        - Det har ikke vært så mange de siste årene, men det er klart at en spiller som André Muri ikke akkurat er populær. Vi ble rimelig sure da han gikk til Vålerenga da vi rykket ned. Og sier etter overgangen at dette var noen han hadde drømt om.

Egne favoritter:
                                        - Jeg tror alle her har forskjellige favoritter av en eller annen grunn. Så det blir litt vanskelig å svare på. Men Jeg tror Inge André Olsen er viktig for fansen. Han er en viktig spiller for klubben som spiller tøft og har sjelen sin i Stabæk.

Start
                                        Menighetens leder Alf Petter Mollestad:
                                        Hatobjekter:
                                        - Nå må jeg tenke litt, det er mange spillere jeg tenker på, og alle spiller for Vålerenga. Nå spiller jo ikke Hulsker der lenger, så jeg må nesten finne noen andre. Nei, det er umulig. Jeg må si alle som spiller for Vålerenga for å generalisere litt. Grunnen er ganske enkelt at de vant serien ufortjent i fjor. Og det noe med hele Enga som gjør at folk misliker dem. Hadde Kjetil Rekdal fremdeles vært spiller ville jeg sagt ham på grunn av måten han oppførte seg på ifjor.

Egne favoritter:
                                        - Vi er over 1300 medlemmer i Menigheten og alle har vel sin personlige favoritt. Men det er klart at våre landslagsspillere, Doffen, Strømstad, Johnsen og Valencia er typer som vi har trykket til våre hjerter.

Tromsø
                                        TIL-fansens leder Petter Markussen:
                                        Hatobjekter:
                                        - Nå er vi heldigvis kvitt Runar Berg fra Tippeligaen, så nå er det ikke han lenger. Det er imidlertid klart at spillere som Vidar Riseth og Christer Basma er hatobjekter hos oss. De har blitt fremstilt som fairspillende, men det stemmer ikke med vår oppfatning. De er ufine typer, det ser du både i Champions League og i Tippeligaen.

Egne favoritter:
                                        - Årst er en gud, enkelt og greit. I tillegg liker vi spillere som har vær ti klubben i årevis og som er trofaste, og vi har sansen for nye potensielle kometer. At Vålerenga-fansen sier at vi ikke har profiler i Tromsø, synes jeg forøvrig ikke er helt bak mål. Vålerenga er jo nå helt profilløse uten Steffen Iversen. Verken Morten Berre eller Magne Hoset er profiler, er de vel?

Flere fans mener Morten Berre faller ganske enkelt.
                                        Foto: Cornelius Poppe/Scanpix
                                        Viking:
                                        Vikinghordenes pressetalsmann Rune Oftedal:
                                        Hatobjekter:
                                        - Da får jeg nesten si alle som ikke spiller for Viking. Men det er klart at da Bernt Hulsker spilte i Tippeligaen, så var alltid han et stort hatobjekt. Og vi i Rogaland har aldri hatt sansen for Brann-spillerne. Men nå spiller jo så mange tidligere Viking-spillere der at vi nesten ikke kan hate dem mer - de har jo hentet så mange, blant annet Martin Knutsen, Tom Sanne og nå sist Bjørn Dahl. Når det gjelder Morten Berre så ler vi fremdeles av at Vålerenga ville kjøpe ham. Han stuper jo hele tiden. Men det så er litt ekstra morsomt, er at han ikke kan falle skikkelig, så det ser bare klønete og dumt ut.

Egne favoritter:
                                        - Det er klart at lokale spillere alltid har hatt en sterk støtte fra oss. Som blant annet Frode Hansen, Egil Østenstad og Erik Nevland. Den største helten vår fra nyere tid, er imidlertid Erik Pedersen. Han blødde for drakta. Slike spillere har vi ikke lenger, og det er litt synd.

Vålerenga
                                        Klanen-talsmann Kjell Henning Thon:
                                        Hatobjekter:
                                        - Kan jeg si alle som ikke spiller i Enga? Vi er 13.500 medlemmer og alle misliker forskjellige spillere. Men Lyn og Lillestrøm, som er våre hovedfiender, er lette å mislike. Steven Lüstu er et navn som går igjen hos oss. Og Torgeir Bjarmann. Han hatet vi jo da han spilte, og at han nå er på trenersiden i Lyn gjør ikke akkurat saken bedre. Steffen Iversen får også litt ekstra pepper. Han har jo aldri brydd seg om noe annet enn penger. Jeg er faktisk fornøyd med at han gikk til Rosenborg. Det sinnsyke lønningsnivået som er i RBK vil vi aldri legge oss på i VIF for en enkelt spiller.

Egne favoritter:
                                        - Freddy Dos Santos og Tom Henning Hovi har spilt her lenge og vist lojalitet. Det betyr mye for oss at de har vært her i seks-sju år.

Han benytter samtidig anledningen til å forsvare Morten Berre, som har fått mye pepper av de andre supporterklubbene i Tippeligaen.

- Det er klart at det er lett for dem å mislike store profiler fremfor en betydningsløs anonym stopper på Tromsø. Jeg håper på at de bare kommer til å mislike flere og flere Enga-spillere. Når det gjelder påstandene om at Morten Berre filmer, vet de ingenting. Jeg har ikke sett Berre filme i løpet av de tre siste sesongene. Han har i hvert fall ikke hatt «fallesyken» i Vålerenga.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

Working...