Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det var som kjent opptøyer i Køben i helga, er det noen som er bekymra på egne veier for den forestående turen?
Jeg oppfordrer folk til å holde seg samlet, og ikke la seg provosere.
Det var bl.a. masse slags mål på klimt natt til mandag også.
Jeg skjønner ikke at dette skal være noe å bekymre seg for, men et annet godt råd er at man ikke selv provoserer andre i Køben, det være seg FCKere eller muslimer.
Synes ikke vi skal lage noen sak av dette og skremme litt sarte sjeler. Jeg har hørt at det planlegges demonstrasjoner fra muslimer i Oslo nå til helgen, og at nazister vil egge opp stemningen. Det kan fort bli opptøyer i Oslo. Poenget mitt er vel at Køben absolutt ikke er noe farligere sted å være enn Oslo.
Og det viktigste er sagt før meg i denne tråden. Prøv å hold sammen og IKKE sleng med leppa og vis dårlig oppførsel. Dette gjelder jo uansett hvor i verden man drar.
Ta det med ro, slenger ikke vi med leppa, eller ypper til bråk, så er vi såpass mange, at jeg tviler på at noen går på oss uten grunn. Selvom jeg tegna mohamed i paint her om dagen.
hvis alle fugler holder et øye med alle andre fugler, så bør det gå bra
men det skal sies at jeg kanskje er litt usikker på noen i fansen, tror noen fort kan bli litt ampre. særlig når det er mye alkohol inne i bildet.. og det kan fort bli skummelt.
så dere som skal på tur får passe godt på hverandre! og kose dere masse!
Enig med Glenn. Det er på tide å glemme paranoiaen og ikke oppføre oss som engstelige kjerringer. Det er ikke værre i Køben enn andre steder, bare vi oppfører oss som folk, holder sammen og har det gøy!
Enig med Glenn. Det er på tide å glemme paranoiaen og ikke oppføre oss som engstelige kjerringer. Det er ikke værre i Køben enn andre steder, bare vi oppfører oss som folk, holder sammen og har det gøy!
...men kanskje sitter det noen engstelige kjerringer igjen hjemme :wink:
Neida, bekymrer meg ikke nevneverdig - regner med dere tar vare på hverandre!!
Veit ikke hva jeg skal tenke og tro jeg. Føler at jeg blir litt liten i store Køben liksom. To venninner som tusler rundt fra fredag til søndag føles ikke så trygt :? Hjelp.. Fler som skal ned fredag?! :? :? :? Uuwæææ!
Jepp, vi er 3 store karer fra sørum som drar nedover, sammen med kanarifansen er det ingen fare!
Selvom muslimene er sinte på norge og danmark så går de ikke løs på vanlige folk... Bråket er i midtøsten ikke i danmark, dette blir en fredelig tur med 3 poeng hjem!!
Det var som kjent opptøyer i Køben i helga, er det noen som er bekymra på egne veier for den forestående turen?
Jeg oppfordrer folk til å holde seg samlet, og ikke la seg provosere.
Det var bl.a. masse slags mål på klimt natt til mandag også.
Ikke overraskende at det er du som starter denne tråden, er det noe du ikke er redd for?
Sjansen for at det kommer til å skje noe er selvfølgelig tilstede, men ser ikke for meg at muslimene kommer til å saumfare København etter gulkledde Islamist hatere fra Norge...
Kommentar