Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
I kan roligt tage til København. Den "Muhammed-tegning ballade" der var i weekenden var stærkt begrænset, der herskede ingen ragnerok i hele byen. Så København er som allerede nævnt i denne tråd ikke farligere end Oslo.
Så "Mari" du kan roligt tage herned med din veninde.
Dansk Mester 2006/2007
Champions League Deltager 2006/2007
Hehe, ok...Godt å høre vaffal.. Hjelper litt :wink: Og hvis d har seg sånn at no farlig skjer, så forventer jeg nå at det noen schvære kanaris som beskytter meg ass, når dere først har skrytt på dere så mye:P Hehe. Nei farsken altså, nå gleder jeg meg vilt!!! Kanke helga komme litt fortere?!? Seier i Køben kommer til å smake godt. Blir bra på bussen hjem vett.. Me sjåast til helgå då, alle sammen..
Forza
*Hilsen hu som ikke er såå bekymra lenger da*
Hehe, ok...Godt å høre vaffal.. Hjelper litt :wink: Og hvis d har seg sånn at no farlig skjer, så forventer jeg nå at det noen schvære kanaris som beskytter meg ass, når dere først har skrytt på dere så mye:P Hehe. Nei farsken altså, nå gleder jeg meg vilt!!! Kanke helga komme litt fortere?!? Seier i Køben kommer til å smake godt. Blir bra på bussen hjem vett.. Me sjåast til helgå då, alle sammen..
Forza
Gå ned på den lokale våpenforhandleren på Grünerløkka å kjøp deg sikkerhet.
Mari
InnleggSkrevet: 18:00 - Tirsdag 07 Feb 2006 Tittel:
Hehe, ok...Godt å høre vaffal.. Hjelper litt Wink Og hvis d har seg sånn at no farlig skjer, så forventer jeg nå at det noen schvære kanaris som beskytter meg ass, når dere først har skrytt på dere så mye:P Hehe. Nei farsken altså, nå gleder jeg meg vilt!!! Kanke helga komme litt fortere?!? Seier i Køben kommer til å smake godt. Blir bra på bussen hjem vett.. Me sjåast til helgå då, alle sammen..
Forza
vis det er greit med en en rottwailer, er det en av den rasen også tilstede i Køben
I utgangspunktet hadde jeg tenkt å vandre litt rundt nå som jeg skal til Køben for første gang siden 2001, men er neimen ikke så sikker lenger. Tror kanskje jeg skal holde meg med en flokk fugler i timene før kampstart likevel.
Brasseberget bruker drakta som reiseplagg....jeg ser på dette som null farlig og provoserende....vi lever i en fri verden... :o Ordner seg...gleder meg sjukt nå.....
Brasseberget bruker drakta som reiseplagg....jeg ser på dette som null farlig og provoserende....vi lever i en fri verden... :o Ordner seg...gleder meg sjukt nå.....
Kommentar