Sesongkort til kampen mot Brøndby

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3208

    Sesongkort til kampen mot Brøndby

    Ut fra et ikke helt ubegrunna inntrykk av en smule usikkerhet og mulig rot omkring sesongkorta for 2006 ringte jeg i dag Billettluka. Der fikk jeg to opplysninger.

    For det første at min bestilling og betaling er registrert. Det har vi en egen tråd for ("Hvem har kjøpt..."), men den andre opplysningen har kanskje mer allmenn innteresse:

    Sesongkorta blir sendt ut i de nærmeste dagene, slik at vi etter planen skal få dem før kampen mot Brøndby torsdag 16. februar. (Nå hender det jo at saker og ting kommer etter planen, av og til LANGT etter planen, som Martin Ljung sa i sketsjen om "Ester".)

    Tilbudet for de som fornya før jul, og sånn jeg forsto LSK-kontoret da jeg også ringte dit i dag, for alle sesongkort, var nemlig at sesongkorta gjelder for seriekampene, og for hjemmekampene i de innledende rundene i Royal League, dvs til og med kampen mot Brøndby.

    gilbert

    som venter i spenning, litt for kortet, men mest for kampen
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

    #2
    Får virkelig håpe at sesongkortet mitt kommer før brøndby...Leit å betale fordi dem er så trege til å sende...: (

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #3
      Opprinnelig skrevet av Trondeo
      Får virkelig håpe at sesongkortet mitt kommer før brøndby...Leit å betale fordi dem er så trege til å sende...: (
      Vi som fikk billett til LSK-Brøndby på den første hjemmekampen i RL er i hvert fall på den sikre siden.

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3208

        #4
        Jeg er ikke så veldig bekymra for egen del for eventuelt å måtte betale billetten for kampen mot Brøndby. Her har jeg den generelle holdningen at penger til LSK går til et godt formål jeg støtter....

        Men jeg synes det er plagsomt dumt og surt hvis det (igjen) blir bråk og klaging og dårlig PR hvis klubben opptrer uprofesjonelt og ikke får organisert seg og gitt gode tilbud til et breiere publikum.

        gilbert

        Kommentar

        • Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

          #5
          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Opprinnelig skrevet av Trondeo
          Får virkelig håpe at sesongkortet mitt kommer før brøndby...Leit å betale fordi dem er så trege til å sende...: (
          Vi som fikk billett til LSK-Brøndby på den første hjemmekampen i RL er i hvert fall på den sikre siden.

          Men det fikk ikke jeg = ( Får forhåpentligvis sesongkortet før kampen... :?

          Kommentar

          Working...