Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
- Min siste sesong i LSK
Michael Mifsud nærmest utelukker at han kan komme til å fortsette i Lillestrøm.
Av Dag Langerød
LA MANGA (TV 2 Nettavisen): Robert Koren, Michael Mifsud og Christoffer Anderssons kontrakter går alle ut etter årets sesong. Internt i Lillestrøm håper man fortsatt å få beholde én eller to av dem.
Det ser ut til å bli vanskelig. Robert Koren ønsker seg sterkt til utlandet, og helst spansk fotball. Heller ikke Michael Mifsud ser for seg spill på Åråsen i 2007.
- Dette er min siste sesong her, og målet mitt det er å gi alt. Jeg har ikke satt et tall på antall mål jeg skal score, men jeg skal prøve å gjøre mitt beste. Målet mitt er å ha en kjempesesong, sier han til TV 2 Nettavisen.
Mifsud fikk ødelagt store deler av 2005 grunnet en skulderskade, og endte med seks mål på totalt 15 seriekamper.
- Er det helt uaktuelt å bli i Lillestrøm?
- Jeg er fornøyd med Lillestrøm. Alt er bra her. Vi har snakket litt, men jeg er ute etter å spille på et høyere nivå, sier han.
Og lar det skinne gjennom at mye skal skje om han skriver under på en ny kontrakt med romerikingene.
Mifsud fikk 21 kamper (to mål) for Kaiserslautern før han havnet på Romerike.
- Jeg er fornøyd med Lillestrøm. Alt er bra her. Vi har snakket litt, men jeg er ute etter å spille på et høyere nivå, sier han.
Jeg tror Tippeligaen er et passe nivå for Mifsud. Koren og Stoffe har potensial til å spille i en av de store ligaene, men jeg tror dessverre ikke Mifsud har det. Er redd han ender opp som benkesliter i en middels Bundesliga-klubb e.l.
Ikke drep meg. MEN, miffe er LANGT IFRA, så viktig som KOREN, og Stoffe er...spisser er ikke så vannsklig å finne, men gode backer, og playmakere som koren er nesten UMULIG, vis du ikke er Chelski.
Ikke drep meg. MEN, miffe er LANGT IFRA, så viktig som KOREN, og Stoffe er...spisser er ikke så vannsklig å finne, men gode backer, og playmakere som koren er nesten UMULIG, vis du ikke er Chelski.
Tok i alle fall 3 år før lsk klarte å finne en ny spiss som erstatter Clayton Zane.....
Tok i alle fall 3 år før lsk klarte å finne en ny spiss som erstatter Clayton Zane.....
Må si jeg er totalt uenig med deg der... det er et velkjent problem at de fleste klubber sliter med å få tak i gode spisser. Det finnes nok av apisser, men ikke mange av Miffes kaliber!
Enig med de som hevder at Mifsud kanskje ikke ser sin egen begrensning: Etter min mening kan han kun bli stjerne to steder: På Malta og i Norge.
Selv om han er rask og etterhvert målfarlig, så er han ganske enkel i sin spillestil. Farlig påstand kanskje, men jeg er overbevist om at han vil bli kledd av i Tyskland, Spania, England osv.
Så vi får bare håpe han skjønner det selv, og blir hos oss :-)
Glemt Uwe du da?
Nei, det har jeg ikke.. Men ok det tok 1,5 år å finne en erstatter for Clayton, og så tok det 1,5 år for å erstatte Uwe.. Sånn da ble det 3 år igjen gitt
Greit, miffe er god og jeg vil gjerne beholde han, men han er litt oppskrytt syns jeg...greit han var god i en periode i fjord, men har han egentlig vist så veldig mye utover det? Gylfi hadde også en sinnsyk periode...men den ble borte, og han var i gammelt slag igjen. Alle kan gjøre det bra en periode som fotball spiller, når ting går oppover så skjer det noe med deg ettersom 70% av fotball er selvtilitt, og det å bruke huet.
Kommentar