Ferdig i LSK....!?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rubinho
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2005
    • 1501

    #41
    Opprinnelig skrevet av ChriZza
    Nå er det jo mye mulig at en liten kommentar har blitt blåst opp slik som media er veldig flinke til å gjøre..
    Håper jo på det, for en slik "ærlighet" kan virke veldig dårlig på imaget hans, og vårt inntrykk av han som person..

    Er jo ikke han som bestemmer hvor tilbudene kommer fra, og det virker veldig dumt å komme med den kommentaren nuh..
    Han har jo vært borte i lang tid pga skade og har et stykke igjen før han er helt på topp igjen..
    Er jo ingen som titter etter han nå..

    Satser på at han skjønner at det er her han skal være, litt til ihvertfall..
    Og også gjør seg fortjent til akkurat det.
    Fin konklusjon :wink:

    Kommentar

    • MagnetMagne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 446

      #42
      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
      Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
      MagnetMagne som tipper pipa får en annen lyd når fugla har kvaifisert ser til CL neste år..
      Tror du han da vil komme løpende til LSK og be dem kjøpe han fri fra hans treårskontrakt med en belgisk klubb?
      Jeg tror han har skrevet under ny kontrakt før han i det hele tatt rekker å dra på seg drakta til Lokern, Bervern og hva pokker disse storklubbene nedpå der heter :wink:
      Snart neste hælj.....

      Always Hardcore
      TS05

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #43
        Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
        Jeg tror han har skrevet under ny kontrakt før han i det hele tatt rekker å dra på seg drakta til Lokern, Bervern og hva pokker disse storklubbene nedpå der heter :wink:
        Storklubber er de neppe, men betaler mer gjør de. .. og for fotballspillere er jo penger nesten alt.

        -okb!
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • christoffer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2004
          • 326

          #44
          Opprinnelig skrevet av okb
          Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
          Jeg tror han har skrevet under ny kontrakt før han i det hele tatt rekker å dra på seg drakta til Lokern, Bervern og hva pokker disse storklubbene nedpå der heter :wink:
          Storklubber er de neppe, men betaler mer gjør de. .. og for fotballspillere er jo penger nesten alt.

          -okb!
          Og alle oss andre...

          Kommentar

          • RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

            #45
            Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
            Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
            MagnetMagne som tipper pipa får en annen lyd når fugla har kvaifisert ser til CL neste år..
            Tror du han da vil komme løpende til LSK og be dem kjøpe han fri fra hans treårskontrakt med en belgisk klubb?
            Jeg tror han har skrevet under ny kontrakt før han i det hele tatt rekker å dra på seg drakta til Lokern, Bervern og hva pokker disse storklubbene nedpå der heter :wink:
            Men da er han i så fall lite påvirket av at Fugla går til CL, for det skjer lenge etter at han har skrevet ny kontrakt. (Altså samme lyd i pipa under ny kontraktskriving 8) ).
            RoyVaadal.

            Kommentar

            • okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

              #46
              Opprinnelig skrevet av christoffer
              Og alle oss andre...
              .. men så har ikke jeg 2000 gærninger som heier på meg på jobb ;-)

              -okb! - som ikke blør for jobben
              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

              Kommentar

              • Gjest

                #47
                Opprinnelig skrevet av hoyt
                Poenget mitt er, hvis han skriver under og gjør det godt i år, vil garantert tilbudene komme, og han får helt sikkert lov å gå av LSK, som igjen tjener penger på han. Gjør han det dårlig, får han fortsette flere år under Uwe Rösler, og i en norsk liga som holder relativt høyt nivå.

                Jeg tipper Gylvi Einarsson hadde det mer morsomt som toppscorer for oss, enn som innbytter for et drittlag i engelsk førstedivisjon som han er nå.
                Er så fantastisk enig. Jeg rakk så vidt å se tryne til Gylfi i reservelagskampen mot Man`u hvor Solskjær scora. Han virka ikke så veldig happy. Det er klart ingen blir glade når motstanderen putter, men dog. Virka rett og slett deprimerende ut å spille på et møkklag på et møkkaunderlag, med haka hengende på bakkenivå. Det eneste steget i riktig retning er det økonomiske. Men penger er ikke alt. Det håper jeg Mifsrud skjønner etter hvert også.

                Kommentar

                Working...