Lillestrøm ubeseiret i Spania.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Lillestrøm ubeseiret i Spania.

    Real Madrid kan ikke skryte av det samme.

    LSK ubeseiret i Spania
    Lillestrøm reiser hjem fra La Manga med to seirer og en uavgjort i kofferten.

    LA MANGA (TV 2 Nettavisen): LSK-CIUDAD MURCIA 2-2: Romerikingene ledet to ganger, men måtte nøye seg med uavgjort mot det spanske Segunda Division-laget.

    Arild Sundgot ga Uwe Röslers menn 1-0 etter et innlegg fra Michael Mifsud i 1. omgang, og selv om det stod 1-1 til pause hadde Lillestrøm vært best. Etter hvilen var det helt jevnt. Trond Olsen gjorde 2-1 med et hardt skudd fra 18 meter, men det skulle ikke holde. Spanierne utliknet igjen, og var til slutt nærmest seieren med et stolpeskudd ti minutter før full tid.

    Olivier Occean og Khaled Mouelhi ble hvilt. Ellers fikk samtlige mann i LSK-stallen spilletid.

    - Man kan ikke bedømme 2. omgangen, men heller ikke i 1. omgang var jeg så imponert over hva vi presterte. Da tenker jeg på måten vi spilte på, og at vi ga bort en enkel scoring, sier LSK-trener Uwe Rösler til TV 2 Nettavisen.

    Han er likevel godt fornøyd med to uker i Spania. Tidligere har LSK slått Vålerenga 4-3 og Rubin Kazan 2-0.

    - Vi kom gjennom uten tap og skader, og alle, også unggutta, fikk spilletid. Totalt sett var spesielt treningen og gjennomføringen av de to første kampene her nede ganske imponerende, sier Rösler.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

    #2
    Er det en positiv ting, det å være gode om vinteren? Pleier det ikke å være slik at dem gode om vinteren vil være dårligere om sommeren? Jeg selv håper virkelig det ikke vil bli sånn med oss...

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #3
      Start var vel temmelig gode i fjor vinter. Stort sett er det de samme lagene som er gode på vinteren og sommeren. Her er kanskje LSK et unntak, vi var elendige foran 2001-sesongen, mens vi var veldig gode foran 2002-sesongen.

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #4
        skjønner ikke at 2-2 er så jævli bra egentlig. Er det ikke ett spanskt 2 divisjons lag da?
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

          #5
          Opprinnelig skrevet av Trondeo
          Er det en positiv ting, det å være gode om vinteren? Pleier det ikke å være slik at dem gode om vinteren vil være dårligere om sommeren? Jeg selv håper virkelig det ikke vil bli sånn med oss...
          Myte....mer er det ikke å si om det...

          Kommentar

          • mr.sandass
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2005
            • 972

            #6
            Opprinnelig skrevet av iL
            skjønner ikke at 2-2 er så jævli bra egentlig. Er det ikke ett spanskt 2 divisjons lag da?
            Så vidt jg husker så spilte murcia i primera divison ifjor ell forfjor
            www.ultrasfeltc.net

            Kommentar

            • Per Arne
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2347

              #7
              Nå ligger dem på 10. plass: http://www.cfciudademurciasad.com/

              Gilbert begynte mot Rubin Kazan, og scorer i hver kamp heretter...
              Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

              Kommentar

              • Gjest

                #8
                Opprinnelig skrevet av iL
                skjønner ikke at 2-2 er så jævli bra egentlig. Er det ikke ett spanskt 2 divisjons lag da?
                Er enig at 2-2 isolert sett ikke er fantastisk mot et spansk 2. divisjonslag. Men Murcia, eller hva de nå heter, er midt i sesongen. De spilte, ut ifra medieoppslag forrige uke, med toppa mannskap. Mens vi spilte utoppa og lot alle spillerne i troppen, uten eller med lite spilletid, slippe til. Sånn sett må vell 2-2 være overlevbart.

                Kommentar

                • Dinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2006
                  • 884

                  #9
                  Enig med Biggie. 2-2 med et halvt første lag ute er ikke så aller verst. Men nå skal vi huske at i treningskamper er det viktig å ikke legge for mye inn i resultater, men mer på gitte oppgaver og liknenede. ta det mer som en treningsøkt.

                  Det kan se ut som at treningsoppholdet i La Manga har vært bedre enn på flere år for LSK. Det er utelukkende positivt. Uwe har virkelig bestemt seg for å jobbe hardt med å få LSK til å bli et topp lag. Han tar ikke jobben som et springbrett ut til en større job i utlandet.
                  twitter @amundsakis
                  ΘΥΡΑ 13

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #10
                    Nivået i Spania og også Italia er høyt, høyere enn nordmenn flest egentlig begriper. Murcia er et tradisjonslag som har vært i Primera flere ganger og spist kirsebær med de store hvis jeg ikke husker feil.

                    Primera og serie A lag er et nummer for store, men segunda og serie B / C1+C2 lag er god match for norske klubber

                    LSK gjør et bra inntrykk i vinter synes jeg, scorer mye mår og er vanskelige å slå. Nå må vi ta poeng mot Køben da !!!
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • demian
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Apr 2005
                      • 228

                      #11
                      Murcia kan vel sammenliknes med Leicester?
                      Et lag som har vært stabilt oppe i de to høyeste divisjonene og biti bra fra seg, men som har rykka ned og slitt i et par sesonger. Vi slo Leicester 5-1 på Åråsen i sommer, det var i deres pre-season.
                      ULTRAS FELT C

                      Kommentar

                      • Fugla
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 1718

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Dinho88
                        Enig med Biggie.
                        Biggie for president!
                        Homer Simpson.



                        www.ultrassarp.no

                        Kommentar

                        • Gjest

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Fugla
                          Opprinnelig skrevet av Dinho88
                          Enig med Biggie.
                          Biggie for president!
                          Takk, det tror jeg kunne funket særdeles greit. Vet ikke helt om jeg hadde taklet å være fotballpresident i Norge f.eks. Men president i USA, ikke noe problem. Den jobben kunne jeg gjort i fylla, i søvne og/eller mens jeg pusser tenna.

                          Kommentar

                          Working...