SESONGKORT 2006
Collapse
X
-
Samme her, deilig Mangler bare medlemskortet nå :o
En ting jeg lurer på...dette er den første sesongen jeg har sesongkort... Må jeg hente en billett før kamp for å komme inn, eller kan jeg bare vise kortet for de vekterne som sjekker biletter?Kommentar
-
når du har sesongkort må du hente bilett, for så gå inn... sånn var det i fjor, og tror ikke det er noen endringer på det gitt!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av stolte bøndernår du har sesongkort må du hente bilett, for så gå inn... sånn var det i fjor, og tror ikke det er noen endringer på det gitt!!Kommentar
-
hadde helt vanlig sessongkort... de slapp meg ikke inn jeg måtte vise sessongkortet, og da fikk jeg bilett....Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av stolte bønderhadde helt vanlig sessongkort... de slapp meg ikke inn jeg måtte vise sessongkortet, og da fikk jeg bilett....
Iallefall på Kanarifeltet gikk jeg rett inn med sessongkort i fjor.
Deilig å våkne opp med sessongkort i hånda.
Når kommer medlemskortet?Kommentar
-
-
-
Opprinnelig skrevet av Mr.LeeOpprinnelig skrevet av stolte bønderhadde helt vanlig sessongkort... de slapp meg ikke inn jeg måtte vise sessongkortet, og da fikk jeg bilett....
Iallefall på Kanarifeltet gikk jeg rett inn med sessongkort i fjor.
Deilig å våkne opp med sessongkort i hånda.
Når kommer medlemskortet?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Rubinho
Mye lettere med VIP sesong kort :oops: :lol:Kommentar
-
Det jeg synes er litt rart, er at det ikke står navn på kortene. Poenget mitt er, på baksiden av sesongkortet står det en liten notis om at man må ut med 150 kr hvis man mister kortet sitt. Da er det jo bare å ringe klubben, si man har mistet kortet sitt, og får da enda et sesongkort, men nå til kun 150 kroner.
Tviler på at vaktene på Åråsen har tid til å sjekke kortnummer på alle mennesker som skal se kampene, og dermed blir heller ikke svindelen avslørt..
Eller er jeg helt på jordet(som jeg håper), og det er et sikkert system på dette?"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Opprinnelig skrevet av hoytDet jeg synes er litt rart, er at det ikke står navn på kortene. Poenget mitt er, på baksiden av sesongkortet står det en liten notis om at man må ut med 150 kr hvis man mister kortet sitt. Da er det jo bare å ringe klubben, si man har mistet kortet sitt, og får da enda et sesongkort, men nå til kun 150 kroner.
Tviler på at vaktene på Åråsen har tid til å sjekke kortnummer på alle mennesker som skal se kampene, og dermed blir heller ikke svindelen avslørt..
Eller er jeg helt på jordet(som jeg håper), og det er et sikkert system på dette?
jævlig sant det da...Kommentar
-
Kommentar