SESONGKORT 2006

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • woody
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 374

Opprinnelig skrevet av hoyt
    Det jeg synes er litt rart, er at det ikke står navn på kortene. Poenget mitt er, på baksiden av sesongkortet står det en liten notis om at man må ut med 150 kr hvis man mister kortet sitt. Da er det jo bare å ringe klubben, si man har mistet kortet sitt, og får da enda et sesongkort, men nå til kun 150 kroner.
    Tviler på at vaktene på Åråsen har tid til å sjekke kortnummer på alle mennesker som skal se kampene, og dermed blir heller ikke svindelen avslørt..

Eller er jeg helt på jordet(som jeg håper), og det er et sikkert system på dette?
    Mulig at de har samme system som Viking Stadion. Der må man "trekke" kortet i en avleser (som kontorkortet). Hvis kortet er "mistet" - sperres bare det gamle kortet - og det er bare det nye som funker.

Burde kanskje vært en magnetstripe på kortet hvis denne teorien skulle være riktig, men . . .
    woody

Kommentar

• kanarijenta89
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2005
      • 48

Opprinnelig skrevet av ChriZza
      Jeg har ikke fått noe somhelst selv jeg...
      da burde du ta kontakt med iTicket så fort som mulig.. gjorde det idag, og det var ikke registrert noe sesongkort... så jeg måtte fakse over kvitteringa... bare rot vøtt! :? får liksom igjen for å være tidlig ute...

Kommentar

• trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7157

Stoler på at jeg får fornyet sesongkortet mitt på pressetribunen :P
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

Working...