Karakterboka: FCK-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7104

    #21
    Hm. Jeg får ta en titt til på videoopptaket fra kampen, er omtrent...tjaaa, 85% sikker på at Kippe er på ballen først, blant annet fordi den endrer retning. Återkommar.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • Rubinho
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2005
      • 1501

      #22
      Han tar ballen men han tar mêr mann enn ball og da blåser dommer`n 9\10 ganger..

      Men spiller ingen trille..vi er i kvart`n

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        #23
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Hm. Jeg får ta en titt til på videoopptaket fra kampen, er omtrent...tjaaa, 85% sikker på at Kippe er på ballen først, blant annet fordi den endrer retning. Återkommar.
        Den danske spilleren skjermer ballen med beinet slik at beinet hans er mellom ballen og Kippe. Så treffer Kippe spilleren rett i beinet. Ballen er nesten inntil beinet hans, og taklinga av beinet fører da også til at ballen fyker i samme retning som om det var ballen som blei tatt.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7104

          #24
          Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
          Den danske spilleren skjermer ballen med beinet slik at beinet hans er mellom ballen og Kippe. Så treffer Kippe spilleren rett i beinet. Ballen er nesten inntil beinet hans, og taklinga av beinet fører da også til at ballen fyker i samme retning som om det var ballen som blei tatt.
          Må strengt talt bare gi deg rett der...men det var faen meg ikke frispark for det! :wink:
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #25
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
            Den danske spilleren skjermer ballen med beinet slik at beinet hans er mellom ballen og Kippe. Så treffer Kippe spilleren rett i beinet. Ballen er nesten inntil beinet hans, og taklinga av beinet fører da også til at ballen fyker i samme retning som om det var ballen som blei tatt.
            Må strengt talt bare gi deg rett der...men det var faen meg ikke frispark for det! :wink:
            ...for vi hater dommern! og ....
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #26
              Når man i større perioder dominerer kampen borte mot et så bra lag som FC København, så er jeg i alle fall imponert av LAGET.

              At FCK i perioder og spiler bra hører jo med når de spiller hjemme, men aller mest gledelig er to ting: at vi har en goalgetter som skaper mål og poeng for oss utav ingenting og at når enkeltspillere ikke har dagen, så har vi såpass brede i stallen at de kan erstattes med fullgode alternativer, som i enkelte kamper til og med går inn og hever laget / endrer spillets gang. DET er imponerende, og ulikt endel tidligere LSK årganger.

              Håper ikke vi nå begynner å hvile å laubærene før vi har vunnet en del, og at man utrettelig prøver å forsterke laget både vha spillerkjøp, utvikling av de spillerne vi har og organisatorisk utvikling, trenerstab mv.

              Lurer på hvor mange tilskuere som kommer til seriestarten mot oldboys-laget / slaktet fra nedre Nord-Norge ???
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Rubinho
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2005
                • 1501

                #27
                Tipper det blir 12-13000

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  #28
                  Det var en kar som fløy rundt og filma på FCK kampen og på Hviids Vinstue. Hadde vært konge om man fikk tak i de bildene og filmene så kunne vi hatt noe moro å lade opp med.
                  Tror han heter THomas.
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  Working...