Solbakken - LSK Kan ta gullet | VG

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Solbakken - LSK Kan ta gullet | VG

- LSK er en klar medaljekandidat, og de kan like gjerne vinne som bli nummer fire. Bredden i troppen er bedre enn noen gang. Det er ingenting som tilsier at LSK ikke kan vinne i år, sier Solbakken til VG.

Han har akkurat delt poengene i Royal League med sin gamle klubb, og han har sett et lag som har imponert ham i sesongoppkjøringen.

Var best i Spania

- Lillestrøm var det beste laget på La Manga, og der var «alle», sier Solbakken, som mener de mange angrepsspillerne klubben rår over, samt kulturen som ligger i klubblokalene, er momenter som vil føre LSK opp blant de aller, aller beste i år.

Selv var han en periode en kandidat til å trene klubben. Men det ble aldri noe av, og Uwe Røsler ble ansatt.

- Jeg hadde 5-10 seriøse henvendelser i perioden i Ham-Kam. Det meste ble kneblet i starten, men FC København og et par andre måtte jeg snakke med mer enn én gang. FCK tror jeg er det maksimale av hva jeg kunne forvente, med min bakgrunn og erfaring, sier Solbakken.

- Gir aldri opp

Han så laget sitt, med André Bergdølmo og Brede Hangeland på benken fra start, kjøre over LSK i store deler av 1. omgang og ledet 1-0 takket være et flott frispark fra Tobias Linderoth.

- Men vi gir aldri opp, sier LSK-trener Uwe Rösler.

- Og så har vi Olivier Occean. Han var ikke veldig god i denne kampen, men han gjør det en spiss skal; score mål, sier Rösler
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

Solbakken er fotballfaglig sterk...
    Synd han ikke får trene et bedre lag :lol:
    Knurr...

Kommentar

• Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

Re: Solbakken - LSL Kan ta gullet | VG

Hvem/hva er LSL?

Kommentar

• kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2429

ingen grunn å stå med lua i hånda iår.
        slik jeg så kampen igår, fremsto vi som et meget bra lag. produserte større og flere sjanser enn fck, og ofte etter spill langs bakken og fikse kombinasjoner. synd ikke mifsud fikk stokka beina etter 5min. det hadde vært et fantastisk angrep og mål. dessuten en ro over laget selvom vi lå under og sakte men sikkert nærmet oss utklikningen som da typisk nok kom på en litt merkelig situasjon.
        tror uwe må tørre å gå ut å si at det er gull som er ambisjon iår. både occean og olsen ser ut til å være to bra kjøp, og det er fortsatt et par mnder å spille inn de nye. forhåpentligvis klarer vi å holde på litt mer langs bakken og får utnytta de raske spillertypene vi nå besitter. laget minner litt om det nils arne eggen disponerte med rosenborg de første åra etter at han kom fra moss.

Kommentar

• hoyt
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 2850

Var usikker på om jeg skulle starte en ny tråd, men valgte å legge denne nyheten her.

Tv2`s nye kommentatorpar Nils Johan Semb og Øyind Alsaker tipper gull til Lillestrøm.

Nils Johan Semb tror kommende sesong blir rekordspennende både i topp og bunn, med kamp om gullet til siste slutt.

- Hvis dere skulle sette 1000 kroner hver på hvem som blir seriemester, hvem tror dere på da?

Alsaker: - Kanskje Stabæk? Start greide det jo nesten i fjor... Nei, jeg setter nok 800 på Lillestrøm og 200 på Brann, gliser han.

Semb: - 500 på Rosenborg og 500 på Lillestrøm.

- Men dette bildet kan forandres mye framover, presiserer Semb.
          Hele artikkelen: http://www.dagbladet.no/sport/2006/02/13/457712.html
          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
          - Nosa

Kommentar

Working...