Hvem tar plassen til Kippe mot Brann??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1227

    Hvem tar plassen til Kippe mot Brann??

    Skulle ikke Werni bli klar til søndag, lurer jeg veldig på hvem Arne velger som erstatter. Kan mest sannsynlig utelukke Romanus, så er det noen som har noen gode forslag??
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #2
    Jeg tror nok at Werni blir klar, han hadde en overtråkk, men jeg vet ikke om det er noen bedring !!!

    Noen ???

    .
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4377

      #3
      kjør inn jo grønlund...

      neida.. werni blir nok helt sikkert klar, hvis ikke sliter vi hvertfall
      ..................

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        Hvis Werni ikke blir klar så vet ikke jeg hvem vi skal bruke. Thorud?
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • LSK-supp.
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 1023

          #5
          Håper Orjinta, men det er vel bare å drømme. Kan like så godt selge han nå som overgangsvinduet åpner. Kommer ikke til å bruke han uansett.

          Ødelegger han som spiller av å fortsatt la han spille i 2. divisjon.
          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

          Kommentar

          • Kanarifugl
            Medlem
            Hoffnarr
            • Feb 2004
            • 47

            #6
            *off-topic*

            Var innom sidene til thorud nå nettopp og der var det blitt lagt til nye bilder fra grillfesten hos powell. Dette bør sees, Orjinta tester trampolinen til powell og kasey viser uante ferdigheter....

            Kommentar

            • Mingus
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 193

              #7
              Hva med teste Thorbjørnsen? Han spilte en rekke knallbra kamper i vinter hvor han briljerte med fart, teknikk, styrke og offensivt spill. Tror egentlig han er god nok i massevis bare han får muligheten!

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                #8
                hehe, veldig bra bilde



                Petter

                Kommentar

                • andee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 1191

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Mingus
                  Hva med teste Thorbjørnsen? Han spilte en rekke knallbra kamper i vinter hvor han briljerte med fart, teknikk, styrke og offensivt spill. Tror egentlig han er god nok i massevis bare han får muligheten!
                  Var det en spøk? Eller driver du og blander'n med Cannavaro igjen? Styrke har Bjørnsen nok av, men de tre andre "styrkene" du nevner må han nok jobbe litt mer med!
                  TS05 - Felt C

                  Kommentar

                  • andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                    Jeg tror nok at Werni blir klar, han hadde en overtråkk, men jeg vet ikke om det er noen bedring !!!

                    Noen ???

                    .
                    Jeg var på treninga i går, og der deltok Werni! Om han er 100 prosent ennå er jeg heller usikker på, men når'n trente med ball igjen allerede i går er'n nok klar mot Brann på søndag! Får håpe han evt. gjør det like godt som mot Glimt!
                    TS05 - Felt C

                    Kommentar

                    • Mingus
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Mar 2004
                      • 193

                      #11
                      Har ikke sett så veldig mange 2. lagskamper i år, men i vinter var han jo konge både på back og i midtforsvaret i de kampene han fikk tillit. Mener bestemt man kan kalle en forsvarspiller offensiv når han er med på raid fremover på banen. Teknikk som Koren har han jo ikke, men det er det ikke mange som har i dagens LSK stall. Ikke trenger han det heller, selv om det er ønskelig. Werni er heller ikke den største teknikkeren jeg har sett... Angående fart, så er han jo rask nok. Tror heller ikke der at han taper mot Werni.. Når det er sagt så er jo Werni en gammel rev og bør spille hvis han blir klar. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot å se han hvis det eneste alternativet er Romanus, for Romanus har vært håpløst dårlig de kampene jeg har sett han!

                      OK, jeg har ikke sett Thorbjørnsen spille så mye i det siste så han kan selvfølgelig ha falt noe tilbake. Men god nok til å steppe inn som vikar, DET er han!

                      Kommentar

                      • sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av andee
                        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                        Jeg tror nok at Werni blir klar, han hadde en overtråkk, men jeg vet ikke om det er noen bedring !!!

                        Noen ???

                        .
                        Jeg var på treninga i går, og der deltok Werni! Om han er 100 prosent ennå er jeg heller usikker på, men når'n trente med ball igjen allerede i går er'n nok klar mot Brann på søndag! Får håpe han evt. gjør det like godt som mot Glimt!
                        Werni er ikke helt hundre enda, håper han ikkekommer innpå i dag mot Tromsø, for det kan gjøre det verre. Han spiller forhåpentligvis mot Brann til søndag.

                        Petter

                        Kommentar

                        • andee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 1191

                          #13
                          Mingus: Ja, så klart! God nok vikar er han så absolutt, ellers ville han nok ikke ha vært i a-stallen. Som type er han ganske lik Werni, bortsett fra at Werni har åtte, ti år mer erfaring på høyt nivå, og derfor vil han nok uansett bli foretrukket på søndag, vond fot eller ei (se innlegget til Petter over..)!

                          Bjørnsen vs Roma er jeg enig er ganske hipp som happ. Nivået dems er jo i utgangspunktet nokså langt fra hverandre, men siden førstnevnte har overrasket positiv og sistnevnte gjort det motsatte vil jeg si dem har vært jevne i år.

                          Gjør Kasey en god match i kveld er han uansett garantert i bergensestroppen, og det vil jo utelukke Roma og antagelig i steden gi Bjørnsen en tur til Bergen.
                          TS05 - Felt C

                          Kommentar

                          • general
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2004
                            • 1150

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Mingus
                            Hva med teste Thorbjørnsen? Han spilte en rekke knallbra kamper i vinter hvor han briljerte med fart, teknikk, styrke og offensivt spill. Tror egentlig han er god nok i massevis bare han får muligheten!
                            enig!! Så han i noen kamper i vinter og da syns jeg han storspilte! Positivt overaska over han!!
                            Seriegull 2016!!!

                            Kommentar

                            Working...