Er en skandale at de har kampen på en torsdag synes nå jeg. Hvorfor i hælvette setter de ikke kampene i helgene så kanskje flere tar turen på tribunene for å se på. Latterlig av RL
Kvart`n
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da ble det Erlandsen og IFK Göteborg gitt..
Bortekamp først- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Det var en i Køben, Thomas, som fløy rundt med kamera og filma på Hviids Vinstue og på kampen. Kan ikke Kanari TV få tak i dette og legge det ut? Han hadde ikke noe imot det når jeg spurte han på kampen.
Hadde vært utrolig kult å sett den filmen ihvertfallAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fjacob82Det var en i Køben, Thomas, som fløy rundt med kamera og filma på Hviids Vinstue og på kampen. Kan ikke Kanari TV få tak i dette og legge det ut? Han hadde ikke noe imot det når jeg spurte han på kampen.
Hadde vært utrolig kult å sett den filmen ihvertfallKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar