TV2 må selvfølgelig lage en negativ vinkling rundt LSK nå. Følg med på TV2-sporten, hvor de skal avsløre at LSK og Viking er verst i klassen med 10 utlendinger.
Lillestrøm verst i klassen
Collapse
X
-
ja, må for all del ikke si et godt ord om lillestrøm! god medie omtale kan jo få oss til å lette!mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
Re: Lillestrøm verst i klassen
Opprinnelig skrevet av TorolfTV2 må selvfølgelig lage en negativ vinkling rundt LSK nå. Følg med på TV2-sporten, hvor de skal avsløre at LSK og Viking er verst i klassen med 10 utlendinger.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
All pr er god pr. Dette sier vi jo hver gang. Og TV2 kan ikke være TV2 hvis de ikke får lagd TV på sin egen måte - den tabloide..
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterAll pr er god pr. Dette sier vi jo hver gang. Og TV2 kan ikke være TV2 hvis de ikke får lagd TV på sin egen måte - den tabloide..
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vegar HjermundrudOpprinnelig skrevet av TorolfTV2 må selvfølgelig lage en negativ vinkling rundt LSK nå. Følg med på TV2-sporten, hvor de skal avsløre at LSK og Viking er verst i klassen med 10 utlendinger.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfTV2 må selvfølgelig lage en negativ vinkling rundt LSK nå. Følg med på TV2-sporten, hvor de skal avsløre at LSK og Viking er verst i klassen med 10 utlendinger.
Nå var det vel ikke saken en negativ vinkling rundt LSK, men en negativ vinkling rundt alle utlendingene i Tippeligaen. Hver fjerde spiller i TL kommer fra utlandet.
Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men er du ikke enig i at det kan bli trist å se LSK uten en eneste nordmann på banen? Eller Brann. Eller Vålerenga. Eller Viking.
Når man har 10 utlendinger i en tropp kommer nesten annenhver spiller fra utlandet. Om man ikke har passert smertegrensen er det i hvert fall ikke langt unna.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RealistenHver fjerde spiller i TL kommer fra utlandet.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RealistenOpprinnelig skrevet av TorolfTV2 må selvfølgelig lage en negativ vinkling rundt LSK nå. Følg med på TV2-sporten, hvor de skal avsløre at LSK og Viking er verst i klassen med 10 utlendinger.
Nå var det vel ikke saken en negativ vinkling rundt LSK, men en negativ vinkling rundt alle utlendingene i Tippeligaen. Hver fjerde spiller i TL kommer fra utlandet.
Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men er du ikke enig i at det kan bli trist å se LSK uten en eneste nordmann på banen? Eller Brann. Eller Vålerenga. Eller Viking.
Når man har 10 utlendinger i en tropp kommer nesten annenhver spiller fra utlandet. Om man ikke har passert smertegrensen er det i hvert fall ikke langt unna.Kommentar
-
Hvis en skal hisse seg opp over noe i media i dag, kunne en vel heller ta for seg dekninga i Blabladet og Vredens Gnag (både på nett og i papirutgavene) av gårsdagens RL-kamper. Her bekreftes at disse blekkene begge er medlemsblader for en viss "bydelsklubb": Oppslag over halvannen side over at denne klubben gikk videre (med et nødsskrik), mens du må leite (nesten) helt forgjeves for å finne en liten notis om at en annen norsk klubb vant sin pulje suverent og ubeseira foran fjorårets RL-mestere, og får skryt for spillet av Michael Laudrup, som meg bekjent aldri før har latt seg imponere av norsk fotball. (OK, det er lenger fra Akersgata til Tønsberg enn til Vallhall, men likevel.. Men ikke akkurat noen overraskelse, og jeg har slutta å bli mer enn bare litt oppgitt og irritert.)
Når det gjelder norske og utenlandske spillere i LSK har jeg i et annet innlegg akkurat notert meg at LSK starta kampen mot FCK med fire og avslutta med sju norske spillere, noe jeg ikke er spesielt flau over (takk Fjørtoft for U-21 rekruttering). FCK starta kampen med fire danske, og endte med en dansk keeper og en dansk midtstopper på banen (men med to nordmenn og et par svensker).
gilbertKommentar
-
Det er bare nødt for å bli slik når talentfabrikkene krever stygg høye priser for unge spillere. Syntes det er trist, men å kjøpe unge utlandske spillere for en brøkdel av prisen er bedre.(eks Jan Kjell Larsen, Grindheim...) NFF burde satt et tak på maks pris for de under 21 etter antall u lansmatcher?!Kommentar
-
Drit i det. Jeg gir egentlig FAEN i hvor spillerene våres kommer fra, så lenge vi er Norges beste lag. Selvom jeg selvfølgelig vil ha lokal forankring. Men om dem er fra nordmøre, eller afrika er samme for meg. Men er dem fra romerike er det noe spesiellt.Kommentar
Kommentar